Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Ευάγγελος Αντωνόπουλος Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Τριφυλίας Δ.Ε Γαργαλιάνων, με τον Συνδυασμό ΑΝ.Ο.Δ.Ο.Σ Τριφυλίας του Γεώργου Λεβεντάκη.

3

Θέτουμε τις γνώσεις μας, την εμπειρία μας, την εργατικότητά μας και τις υπηρεσίες μας στην διάθεση των πολιτών της Τριφυλίας!

Αυτοί είναι που θα μας εμπιστευτούν ή όχι.
Αυτοί είναι που θα κρίνουν αν όσα μπορούμε να ......

προσφέρουμε, θα είναι χρήσιμα για τον τόπο μας ή όχι.
Αυτοί είναι που θα αποφασίσουν για το μέλλον του τόπου μας.

Θέτω λοιπόν και εγώ, με απόλυτη αίσθηση της ευθύνης, τον εαυτό μου, τα όσα γνωρίζω και τα όσα μπορώ να προσφέρω, στην διάθεση των πολιτών της Τριφυλίας, με την ελπίδα να με εμπιστευθείτε και να μου δώσετε την ευκαιρία να μπορέσω να προσθέσω και εγώ το δικό μου λιθαράκι στην τεράστια προσπάθεια ανοικοδόμησης της Τριφυλίας που θα εκκινήσει την επομένη ημέρα τον εκλογών με αρχηγό και πρωτεργάτη τον Άξιο κ. Γεώργιο Λεβεντάκη.

Με βαθιά εκτίμηση απέναντι σε όλους τους πολίτες της Τριφυλίας
Ευάγγελος Αντωνόπουλος
Δικηγόρος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Τριφυλίας στην Δ.Ε Γαργαλιάνων, με τον Συνδυασμό ΑΝ.Ο.Δ.Ο.Σ Τριφυλίας και Υποψήφιο Δήμαρχο τον κ. Γεώργιο Λεβεντάκη.

1


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.