Σάββατο 25 Μαΐου 2019

Βενετσάνα (Βανέσσα) Παρίσσου, Υποψήφια Δημ. Σύμβουλος με τον Συνδυασμό "Ανοικτοί Ορίζοντες" του υποψηφίου Δημάρχου Τριφυλίας Π. Τσίγγανου

image

Γεννήθηκα το 1972. Είμαι παντρεμένη με δύο παιδιά. Μεγάλωσα, μέχρι 12 ετών, στα Φιλιατρά και στην Καλαμάτα, όπου και τελείωσα το Δημοτικό σχολείο. Το 1989 αποφοίτησα από το ......

Αμερικάνικο Κολλέγιο Αγίας Παρασκευής (Pierce College). Σπούδασα στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και τελείωσα τη σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Από το 1996 δραστηριοποιούμαι ως ελεύθερος επαγγελματίας Αρχιτέκτων Μηχανικός. Έως το 2001 ήμουν μόνιμος συνεργάτης του γραφείου Ι&Α Βικέλας & Συνεργάτες Αρχιτέκτονες.

Από το 2001 έως σήμερα και μέσω της Τεχνικής Εταιρείας CONFIDE ΕΠΕ της οποίας είμαι βασικός εταίρος έχω δραστηριοποιηθεί με επιτυχία ως μηχανικός μελετητής, Σύμβουλος και project manager σε πλήθος Έργων Ιδιωτικών, Δημοσίου, Έργων Παραχώρησης και Συγχρηματοδοτούμενων Ιδιωτικού και Δημοσίου Τομέα (ΣΔΙΤ).
Σε όλη μου τη ζωή και πορεία μέχρι σήμερα, είχα αδιάλειπτη παρουσία στην περιοχή της Τριφυλίας και συμμετοχή, όπου μου ζητήθηκε, στην υποστήριξη αναγκών του Δήμου μας, καθώς και πρωτοβουλία στη διοργάνωση πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων στην περιοχή.

ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ

Με μόνο κίνητρο και κύριο σκοπό να συμβάλλω ως ενεργός πολίτης στην προσπάθεια για την ανάπτυξη του τόπου μας και με τη δύναμη που μου δίνουν οι ρίζες μου από τα Φιλιατρά και η αγάπη των φίλων μου από όλη την περιοχή, αποφάσισα να είμαι υποψήφια με το συνδυασμό «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥ στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, ως δημοτική σύμβουλος ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ.

Της Τριφυλίας, μιας ευλογημένης γης όπου η ιδιωτική πρωτοβουλία ανθεί, που οι χιλιάδες άξιοι παραγωγοί με την τεχνογνωσία τους και τις προσπάθειές τους την οδηγούν στην 1η θέση στον αγροτικό τομέα και που οι δημότες της με τον καθημερινό τους μόχθο οδηγούν τον τουρισμό και ότι άλλο με το οποίο καταπιάνονται όλο και ψηλότερα, αξίζει να έχει μια αντάξια Δημοτική Αρχή που θα της εξασφαλίσει την πρόοδο και θα προσφέρει στον κόσμο της μια καλύτερη καθημερινότητα, μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

Αποδέχτηκα λοιπόν την τιμητική πρόσκληση και συστρατεύομαι σε αυτήν την προσπάθεια με τους «Ανοιχτούς Ορίζοντες» και τον Παναγιώτη Τσίγγανο, με την πεποίθηση ότι θα ανταποκριθώ στην εμπιστοσύνη σας, επειδή:

• Τρέφω μεγάλη αγάπη για τον τόπο.
• Υποστηρίζω το διάλογο και τη συνεργασία ως ουσιαστική προϋπόθεση για να πάει μπροστά ο Δήμος και οι Δημότες του.
• Διαθέτω επαγγελματική εμπειρία, αξιοπιστία καθώς και την αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα που χρειάζεται για να συμβάλλω στην βελτίωση των συνθηκών και της καθημερινότητας των συνδημοτών μου, με προτεραιότητα στους τομείς των υποδομών, της ασφάλειας, της καθαριότητας, του τουρισμού και του πολιτισμού.

Πιστεύοντας ότι θα υπηρετήσω με ζήλο και ενθουσιασμό, ήθος και ανιδιοτέλεια το δήμο Τριφυλίας και τους συνδημότες μου, που έχουν ανάγκη ουσιαστικής στήριξης, ζητώ την ψήφο σας στις εκλογές της 26ης Μαΐου 2019.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.