Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Λεβεντάκης προς Κατσίβελα: Θλιβερή και το λιγότερο χυδαία η χθεσινή επίθεση στο πρόσωπό μου.

Κύριε Κατσίβελα

Θλιβερή και το λιγότερο χυδαία, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, η χθεσινή επίθεση στο πρόσωπό μου, κατά την ομιλία σας, στα εγκαίνια του εκλογικού σας κέντρου στην Κυπαρισσία.

Καταλαβαίνω απόλυτα, ότι τελείτε σε κατάσταση πανικού, αλλά .....

αυτό δε σας δικαιολογεί και δε σας επιτρέπει να σπιλώνετε την τιμή και την υπόληψη κανενός πολιτικού σας αντιπάλου και να αφήνετε υπονοούμενα για την επαγγελματική και την προσωπική του υπόσταση, ακόμα δε (σ' αυτό το σημείο φτάσατε) και για την αισθητική του (και εδώ γελάμε, βεβαίως).

Ξέρω, πως δεν σας είναι καθόλου ευχάριστο, το να έχετε έναν δυνατό αντίπαλο σ' αυτή την εκλογική αναμέτρηση, αλλά δεν θα απολογηθώ και γι' αυτό.
Θα ευχαριστήσω, όμως, θερμά και από καρδιάς, τους πολίτες της Τριφυλίας, που με εμπιστεύτηκαν και επέλεξαν να είναι δίπλα μου σ' αυτόν τον αγώνα, για να μετατρέψουμε την ελπίδα σε πράξη.

Κύριε Κατσίβελα, το να μπορέσει ένας Δήμαρχος, να διοικήσει σωστά έναν δύσκολο (από άποψη πληθυσμιακή) Δήμο, σαν αυτόν της Τριφυλίας, κανέναν πολίτη του δεν τον ενδιαφέρει, αν έχει ή δεν έχει δικά του καράβια. Το ζητούμενο είναι να αποδειχθεί ένας καλός "καπετάνιος" για το συγκεκριμένο καράβι (Δήμος), που να γνωρίζει, καλύτερα από τον καθένα, τον τρόπο να το οδηγήσει μακρυά από φουρτούνες, στα σίγουρα και απάνεμα λιμάνια της ανάπτυξης.

Τώρα, το αν είμαι ή όχι πλοιοκτήτης (και αυτό για δική σας και μόνο ενημέρωση), αφήστε να το γνωρίζουν, καλύτερα από εσάς, οι 98 άνθρωποι που εργάζονται στα καράβια ΜΟΥ και ζουν τίμια τις οικογένειές τους. Μια βόλτα στο Πέραμα του Πειραιά είναι αρκετή και θα πείσει όποιον έχει την παραμικρή αμφιβολία, όσον αφορά στην επαγγελματική μου δραστηριότητα.

Κύριε Κατσίβελα, πιαστήκατε από την κάτωθι έκφρασή μου: "Η Κυπαρισσία είναι η νύφη της Τριφυλίας και εγώ τις νύφες ξέρω να τις στολίζω.", που ειπώθηκε, χαριτολογώντας, στην ομιλία μου, κατά τα εγκαίνια του εκλογικού μου κέντρου στην Κυπαρισσία, για να με "στολίσετε" κι εσείς, κατά τη συνήθη τακτική σας.

Να έχετε υπόψιν σας, πως θα μπορούσα κάλλιστα κι εγώ να σας "στολίσω" κατάλληλα και με αποδείξεις, αλλά κάτι τέτοιο, πιστέψτε με, δεν θα σας ήταν καθόλου ευχάριστο και σε καμία περίπτωση δε συνάδει με τη δική μου ηθική και αισθητική.

Κύριε Κατσίβελα, σταματήστε επιτέλους να διαφημίζετε, ως δικά σας, έργα της Περιφέρειας, παραπλανώντας έτσι τους πολίτες της Τριφυλίας και αναφερθείτε μονάχα στα δικά σας, αν κάποια από αυτά είναι άξια λόγου και αναφοράς.

Κύριε Κατσίβελα, να σας επισημάνω πως εγώ ήμουν αυτός που, πρώτος, σας προσκάλεσα και σας προκάλεσα σε ένα debate, άνευ όρων εννοείται, για να ενημερωθεί ο λαός της Τριφυλίας, εφ’ όλης της ύλης. Τώρα, αν εσείς θέλετε αυτό (debate) να πραγματοποιηθεί, με τους δικούς σας όρους, βρείτε κάποιον άλλον να το παίξετε το πολιτικό σας παιχνιδάκι, καλύπτοντας έτσι την κατρακύλα του Δήμου.

Τέλος, κύριε Κατσίβελα, να ξέρετε πως εγώ έχω μάθει να τιμώ και να εκτιμώ τους συμπατριώτες μου και τις οικογένειές τους, πως έχω δώσει δείγματα προσφοράς στην πόλη των Φιλιατρών και τους κατοίκους της, πολύ πριν αποφασίσω να θέσω υποψηφιότητα ως Δήμαρχος Τριφυλίας και πως, το σημαντικότερο για εμένα, δεν έχω μάθει να κάνω εκπτώσεις, όσον αφορά στην ηθική μου υποχρέωση να είμαι, πάνω απ’ όλα άνθρωπος.

Η 26η Μαΐου πλησιάζει και μόνο ο λαός της Τριφυλίας, με την ψήφο του, είναι αρμόδιος να κρίνει ποιος πραγματικά είναι ικανός για Δήμαρχος Τριφυλίας και να απαντήσει στη δική σας πενταετή ανικανότητα.

Φιλιατρά 15-05-2019
Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Τριφυλίας

Γεώργιος Λεβεντάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.