Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

Απάντηση - καταγγελία του Θεόδωρου Γκρίτζαλη στην Χάϊδω Παναγιωτοπούλου “Η λάσπη δε με αγγίζει. Η αλήθεια της πραγματικότητας είναι πολιτικός κόλαφος για εσάς”

55505644-2077027889033263-180149843430211584-nΜόνο έκπληξη και πολλά ερωτηματικά για το πολιτικό ήθος και την πολιτική σκέψη της υποψήφιας δημάρχου την οποία υποστήριζα μέχρι χθες το απόγευμα προκαλεί η ανακοίνωση που εξέδωσε εναντίον μου αλλά και το σενάριο περί ......

προσυνεννοημένης απόφασης μετακίνησης μου στο συνδυασμό του κ. Τσίγγανου όπως αυτό ανακοινώθηκε στα social media.

Λυπάμαι ειλικρινά για το ολίσθημα αυτό και περισσότερο διότι η απόσταση από την αλήθεια είναι τόσο μεγάλη και σίγουρα δεν αποτελεί καλόν οιωνό για την συνέχεια σε άσκηση διοίκησης και χειρισμό πολιτικής εξουσίας. Μπορείτε να μου καταλογίσετε μέσα στον πολιτικό σας πανικό οτιδήποτε κα Παναγιωτοπούλου αλλά δε σας επιτρέπω να με αναγάγετε σε πρωταγωνιστή συμφωνιών κάτω από το τραπέζι .

Το όσκαρ αυτού του ρόλου σας ανήκει. Το δυστύχημα με εμένα είναι ότι έμεινα πιστός από την αρχή δίπλα σας θεωρώντας ότι πράγματι πρεσβεύετε το νέο. Ακόμα και όταν με την ανακοίνωση άλλων υποψηφιοτήτων, πολλοί κατά τα αλλά στενοί σας συνεργάτες, απέσυραν την στήριξη τους, παρέμεινα δίπλα σας και καταρτίσαμε την στρατηγική και έτρεχα να συγκεντρώσω πρόσωπα για υποψηφιότητες. Αν όντως είχα συμφωνία με τον κύριο Τσίγγανο λέτε να την ανακοίνωνα χθες στο παρά πέντε; Όχι κυρία μου. Η λάσπη δε με αγγίζει.

Αλλού να απευθύνεστε για τα περί εκβιασμών, μεμψιμοιριών, προσωπικών παιχνιδιών και όχι σε εμένα. Γιατι η αλήθεια της πραγματικότητας είναι πολιτικός κόλαφος για εσάς. Είναι ψέμα ότι όταν ρωτηθήκαμε ως συνδυασμός για την προσχώρηση συγκεκριμένης υποψήφιας στο παρά πέντε, αρνηθήκαμε; Είναι ψέμα ότι μέχρι το Σάββατο το μεσημέρι διαλαλούσατε δεξιά και αριστερά ότι δεν τίθεται θέμα προσχώρησης; Είναι ψέμα ότι βάλατε να ακούσουμε την άποψη συγγενικού σας προσώπου με σκοπό την πολιτική κατεύθυνση που βρίσκεται ψηλά σε κομματικό σωλήνα ενώ πρεσβεύετε ότι είστε ακομμάτιστη; Είναι ψέμα ότι την Κυριακή και 3 ώρες πριν λήξη η κατάθεση των συνδυασμών, μας ανακοινώσατε αιφνιδίως την απόφαση σας; Ερωτώ, είναι ψέμα;

Γιατί απεχώρησε και άλλος υποψήφιος; Ντροπή πραγματικά για νέο άνθρωπο και υπηρέτη της νομικής επιστήμης να πλάθει τόσα σενάρια. Όσο για την προσχώρηση μου στον συνδυασμό του κου Τσίγγανου, πιστέψτε με, βρέθηκα σε μεγάλο δίλημμα. Όμως, κυρία μου, υπάρχει κόσμος που με στηρίζει χρόνια, με συμβουλεύει και με ακούει. Είναι όλοι αυτοί που ήταν έτοιμοι να σας ψηφίσουν αλλά πλέον εκφράζουν την αγανάκτηση τους με την συμπεριφορά σας. Είναι αυτοί που με ακολουθούν διότι αγωνίζομαι ως βιοπαλαιστής, επαγγελματίας, οικογενειάρχης χρόνια και είμαι βγαλμένος από τα σπλάχνα της κοινωνίας της Κυπαρισσίας και δεν έχω ανάγκη άλλους θεσμούς να με στηρίξουν ή να απειλήσω ή να εκβιάζω.

Με την οικογένεια Τσίγγανου με συνδέουν χρόνια δεσμοί φιλίας. Υπήρξα επί χρόνια συνεργάτης και δημοτικός σύμωουλος του Ηλία Τσίγγανου και όμως ακόμα και αυτά τα θυσίαζα έως εχθές για εσάς. Η αχαριστία ωστόσο που επιδείξατε στο πρόσωπο μου ήταν τέτοια ώστε να αποχωρήσω. Στηρίζω τον Παναγιώτη Τσιγγάνο ως την καλύτερη δυνατή επιλογή για τον τόπο και καλώ τους πολίτες της Τριφυλιας να πράξουν το ίδιο.

Σας εύχομαι καλό και πάνω από όλα έντιμο αγώνα.

Κυπαρισσία, 06/05/2019

Θεόδωρος Γκρίτζαλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.