Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

Απαντηση Λεβεντάκη σε Κατσίβελα για την πρωϊνή του επστολή

Απάντηση στην πρωϊνή επιστολή Κατσίβελα εξέδωσε το μεσημέρι ο Υποψήφιος Δημαρχος κ Γιώργος Λεβεντάκης.
Ο κ Λεβεντάκης του θυμίζει ότι ήταν εκείνος που το ζήτησε πρώτος χωρίς να πάρει ποτέ απάντηση και του επισημαίνει ότι προπαραμονές δεύτερου γυρου εκλογών ειναι ανουσιο καθοτι οτι ητα να πεί στο debate τα εχει πεί στις προεκλογικέ του ομιλίες.

Αναλυτικά η απάντησή Λεβεντάκη

Κύριε Κατσίβελα

Δυστυχώς, για άλλη μια φορά, είμαι υποχρεωμένος να σας διαψεύσω και να εναντιωθώ στην παραπληροφόρηση, που δόλια, επιχειρείτε σε βάρος μου και μάλιστα λίγες μόλις μέρες, πριν τη διενέργεια του β’ γύρου των δημοτικών εκλογών.

Όπως ενημερώθηκα σήμερα, από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, με το από (30-05-2019) δελτίο τύπου του συνδυασμού σας, μην έχοντας πλέον άλλο επιχείρημα, ανασύρατε από το χρονοντούλαπο το debate, στο οποίο πρώτος εγώ σας προσκάλεσα (στις 10-05-2019) και για το οποίο ποτέ, βεβαίως, δεν έλαβα από εσάς καμία απάντηση.

Καταλαβαίνω απόλυτα, πως το ευοίωνο για το Συνδυασμό μας “ΑΝ.Ο.Δ.Ο.Σ. Τριφυλίας” αποτέλεσμα του α’ γύρου των δημοτικών εκλογών και το ενδεχόμενο της δικής σας ήττας, στο β’ γύρο, που θα διεξαχθεί την Κυριακή 2 Ιουνίου 2019, σας έχει δημιουργήσει σύγχυση, αλλά όχι και απώλεια μνήμης, θέλω να πιστεύω.

Έρχεστε λοιπόν, προπαραμονές των εκλογών, να ζητήσετε τη διεξαγωγή, του εν λόγω debate, για να πούμε στο λαό της Τριφυλίας, τι;
Όσα ήδη έχω αναφέρει στις προεκλογικές ομιλίες μου;
Θα ήταν βαρετό και ανούσιο, πιστεύω, για τον τηλεθεατή.
Ο κόσμος κ. Κατσίβελα καταλαβαίνει πολύ καλά τα “πολιτικά παιχνίδια” και δεν είναι έντιμο να υποτιμάτε τη νοημοσύνη του. Εγώ, τουλάχιστον, δεν πρόκειται να το πράξω ποτέ αυτό.

Αυτές τις μέρες, πρωταρχικό μου μέλημα είναι να βρεθώ δίπλα στον κόσμο που με στήριξε και να τον ευχαριστήσω, που με τίμησε με την ψήφο του.

Σταματήστε λοιπόν, όσο είναι ακόμα καιρός, την παραπλάνηση του λαού της Τριφυλίας και αυτή τη φορά δεν σας το ζητώ απλά, αλλά το απαιτώ.


Φιλιατρά 30-05-2019
Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΕΒΕΝΤΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.