Κυριακή 5 Μαΐου 2019

Γιώργος Μπακούρος Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Μεσσηνίας

Mpakoyros

Αγαπητοί μου συμπολίτες,

Γεννήθηκα το 1963 και μεγάλωσα στη Φαρακλάδα Μεσσηνίας. Σπούδασα ηλεκτρονικός – προγραμματιστής ηλεκτρονικών συστημάτων και από το 1988 δραστηριοποιούμαι ως επιχειρηματίας στον τομέα επεξεργασίας και εμπορίας ελαιολάδου......

Είμαι παντρεμένος με τη Δήμητρα Παπαντωνοπούλου, φιλόλογο και έχω δύο παιδιά, τη Φανίτα, απόφοιτο Νομικής Αθηνών και το Νικόλα, φοιτητή στη Σχολή Τοπογράφων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Από το 2011, ως Περιφερειακός Σύμβουλος, μέλος της Οικονομικής Επιτροπής και μέλος της Πελοπόννησος ΑΕ, συνέβαλα στην υλοποίηση έργων που αναβάθμισαν την Περιφέρεια Πελοποννήσου και ιδιαίτερα τη Μεσσηνία μας.

Πιστός στις αρχές μου και σταθερός στις επιλογές μου ζητώ τη στήριξή σας για τη συνέχιση αυτής της πορείας, γιατί όπως εσείς έτσι και εγώ ενδιαφέρομαι για την ποιοτική ανάπτυξη αυτού του τόπου, γιατί ζω στην Πελοπόννησο, ζω στη Μεσσηνία.

…Συνεχίζουμε

article-bottom-banner-v3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.