Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Περικλής Μαντάς: Η προσωπική μου ηθική και ακεραιότητα, είναι πάνω από «την πολιτική ηθική»

Με έκπληξή μου είδα πως στο δελτίο τύπου της Εκτελεστικής Επιτροπής αναφέρεται ως αιτία αποπομπής μου η αληθινή στάση μου, στο πολύ σοβαρό θέμα που ανέκυψε στη Μεσσηνία και ταλανίζει ολόκληρη την Πελοπόννησο.

Η ΑΛΗΘΕΙΑ δεν περιορίζεται μόνον εκεί…

Η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι πως σε αυτή την συνεδρίαση ο Περιφερειάρχης επέλεξε πρωτίστως να .....

μου επιρρίψει «ευθύνες» ολοκληρώνοντας την πολιτική στοχοποίησή μου για την προ μηνός δήλωσή μου, καταδίκης της πολιτικής συμπεριφοράς της κυβέρνησης στο Αναπτυξιακό Συνέδριο της Πελοποννήσου.

Γνώμονάς μου στην πολιτική ήταν, είναι και θα είναι μόνο η ΑΛΗΘΕΙΑ. Την ΑΛΗΘΕΙΑ που είπα σήμερα ενώπιον όλων των συναδέλφων μου. Μια ΑΛΗΘΕΙΑ που πηγάζει από την προσωπική μου ηθική και ακεραιότητα, που είναι πάνω από «την πολιτική ηθική» που επικαλούνται ορισμένοι.

Με αυτή την ΑΛΗΘΕΙΑ οδηγό, ΕΓΩ υπέβαλλα σήμερα την παραίτησή μου από τη θέση του Αντιπεριφερειάρχη.

Συνεχίζω πλέον ως Περιφερειακός Σύμβουλος να υπηρετώ τους πολίτες της Μεσσηνίας που με εξέλεξαν.

Περικλής Μαντάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.