Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2018

Χαμός στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ 100,3 με Τάκη Χατζή και Ελένη Αυλωνίτου του ΣΥΡΙΖΑ.

Χατζής στην Αυλωνίτου «Είσαι άσχετη και λες ψέματα, ντροπή σου»

Το υπονοούμενο της βουλευτού προς τον δημοσιογράφο ότι εμπλέκεται στην υπόθεση Novartis, με τη φράση ......

«δε σας συμφέρει…» ήταν η σπίθα που άναψε την φωτιά.

«Τα πήρα εγώ από τη Novartis κυρία μου; Ντροπή σας κυρία μου, είστε μια άσχετη! Γνωρίζετε τη δικογραφία; Λες ψέματα! Βάζεις μια κασέτα και μιλάς» ήταν μερικά από τα λόγια του δημοσιογράφου.

Η Αυλωνίτου επέμενε στους ισχυρισμούς της, λέγοντας: «Μιλάω γιατί συμβαίνει κάτι στη χώρα μου! Το μιντιακό σύστημα κάλυψε τα σκάνδαλα».

«Τίποτα δεν εκπροσωπείς, 1.000 σταυρούς πήρες», απάντησε εκ νέου ο δημοσιογράφος.

«Εγώ δεν έχω φάει», ανταπάντησε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

«Να μου ζητήσεις συγγνώμη, που θα μου πεις δε με συμφέρει», ανέφερε ο Τάκης Χατζής για να κλείσει τη διαμάχη η Ελένη Αυλωνίτου με τη φράση «άρες, μάρες κουκουνάρες».

Ακούστε το ηχητικό και θα καταλάβετε..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.