Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

Συμπληρωματική απάντηση από το taklin.gr – ανακοίνωση για το ‘’θέμα’’ Λυμπερόπουλου – Taklin.gr

Θέλω για ακόμα μια φορά να επισημάνω ότι ο Σωτήρης Λυμπερόπουλος και ο πατέρας του Γιώργος Λυμπερόπουλος δεν είχαν καμία σχέση με τους ανθρώπους που βρέθηκαν στα Φιλιατρά το Σάββατο το πρωί και πήραν .....

χορηγίες για την ζωντανή μετάδοση του παιχνιδιού.

Η συγνώμη που του ζήτησα εγώ προσωπικά από το τηλέφωνο 3-4 φορές και από το μέσω κοινωνικής δικτύωσης είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω από την μεριά μου. (Aν και η ευθύνη των λεγόμενων τον πωλητών βαραίνει μόνο τους ίδιους, εγώ έχω την υποχρέωση να απολογηθώ δημόσια σαν ιδιοκτήτης του taklin.gr και να επισημάνω ότι ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό που δεν θα συμβεί πάλι όσο περνάει από το χέρι μου).

Τέλος να αναφέρω ότι αν υπάρχουν επαγγελματίες που προσέφεραν χρήματα επειδή παρασύρθηκαν από τα λεγόμενα των πωλητών και δεν έδωσαν τα χρήματα για την ζωντανή μετάδοση (δηλαδή αν κάποιος έδωσε χρήματα νομίζοντας ότι αυτά θα καταλήξουν στην Εράνη), να επικοινωνήσουν μαζί μας με email στο info@taklin.gr έτσι ώστε να τους επιστραφούν τα χρήματα αμέσως.

Με τιμή,

Γιάννης Σταματογιαννόπουλος
Taklin.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.