Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017

Και επίσημα ο Νίκος Λυμπερόπουλος Τεχνικός Διευθυντής στην ΑΕΚ

Λυμπερόπουλος: «Να επιβεβαιώσω την εμπιστοσύνη που μου δείχνει και πάλι η ΑΕΚ»
Ευγνώμων στην ΑΕΚ, που -όπως αναφέρει- δείχνει την πίστη της στις ικανότητές του, δηλώνει ο Νίκος Λυμπερόπουλος, ο οποίος επέστρεψε στην .....

Ένωση έπειτα από τρία χρόνια. Κάτι που είχε προαναγγείλει το Filiatra News στις 3 Σεπτεμβρίου

Το στίγμα του για την επιστροφή του στην ΑΕΚ έδωσε ο Νίκος Λυμπερόπουλος. Πρόκειται για επιβεβαίωση των όσων αποκάλυψε το sport-fm.gr από το απόγευμα της Πέμπτης.
Με τοποθέτησή του στην ιστοσελίδα του συλλόγου, ο παλαίμαχος άσος αναφέρεται στη νέα του θητεία του στους «κιτρινόμαυρους», που ξεκίνησε από το μεσημέρι της Παρασκευής, τονίζοντας ότι το μέλλον που τον ενδιαφέρει είναι να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων της ομάδας.

«Εύχομαι να επιβεβαιώσω την εμπιστοσύνη με την οποία και πάλι με περιέβαλε η ΑΕΚ», τονίζει ο «Λύμπε».

Η δήλωσή του στο aekfc.gr

«Θέλω να εκφράσω την απόλυτη ικανοποίησή μου για την εμπιστοσύνη που η διοίκηση της ΑΕΚ -για μία ακόμα φορά- δείχνει στο πρόσωπό μου.

Αυτήν τη στιγμή το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να αναλάβω τα καθήκοντά μου και να προσπαθήσω και εγώ από την πλευρά μου να συμβάλλω στην επίτευξη των στόχων της ομάδας. Αυτό που προέχει είναι οι άμεσες αγωνιστικές υποχρεώσεις, τα όσα πρέπει να γίνουν για αυτήν και όχι τα πολλά λόγια.

Εύχομαι να επιβεβαιώσω την εμπιστοσύνη με την οποία και πάλι με περιέβαλε η ΑΕΚ».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.