Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2016

Ο Τσίπρας παρέδωσε παραδωμένα έργα

Επισκέφθηκε, σήμερα, την Πόλη μας ο Πρωθυπουργός κ. Τσίπρας για να παραδώσει τα ήδη παραδομένα έργα.
Την Περιμετρική της Καλαμάτας και το Τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη, που δεν προγραμμάτισε, δεν μελέτησε, δεν ενέταξε, δεν δημοπράτησε, δεν κύρωσε στη Βουλή, δεν έκανε τις απαλλοτριώσεις, δεν έκανε την έναρξη των εργασιών.

Όταν ο κ. Τσίπρας έγινε Πρωθυπουργός τον Ιανουάριο του 2015, .....

βρήκε το 93% του έργου του περιμετρικού δακτυλίου εκτελεσμένο και υπολειπόμενο μόνο το 7%, για το οποίο χρειάσθηκαν δυο χρόνια μέχρι να το ολοκληρώσει.
Το ίδιο σχεδόν έγινε και για το Λεύκτρο-Σπάρτη.

Επιγραμματικά για τον Περιμετρικό Δακτύλιο σημειώνω τα εξής:
• Στο τέλος του 2003, λίγο πριν από τις εκλογές του 2004, δόθηκε εντολή από το αρμόδιο Υπουργείο για προμελέτες.
• Επί Υπουργίας στο ΠΕΧΩΔΕ Γεωργίου Σουφλιά εντάχθηκε και αποφασίστηκε η κατασκευή του, όταν εγκρίθηκαν τα τεύχη της β΄φάσης του έργου.
• Στις αρχές του 2006 δημοπρατήθηκε και ανεδείχθη ο παραχωρησιούχος κατασκευαστής.
• Η σύμβαση Παραχώρησης, υπεγράφη τον Μάιο του 2007 και κυρώθηκε στη Βουλή τον Ιούλιο του 2007, με αρνητική ψήφο τότε του κόμματος του κ. Τσίπρα.
• Το έργο άρχισε να κατασκευάζεται από την Τσακώνα προς την Καλαμάτα, με αποτέλεσμα οι εργασίες της Περιμετρικής να ξεκινήσουν στα μέσα του 2011, αφού πρώτα κατεβλήθησαν οι αποζημιώσεις στους ιδιοκτήτες.

● Στο τέλος του 2013 η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων ζήτησε την τροποποίηση της Σύμβασης , η οποία τροποποιημένη πλέον , πήγε για έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο , όπου καθυστέρησε όλο το 2014 , με επακόλουθο οι εργασίες να εκτελούνται με πολύ αργούς ρυθμούς . Τους πρώτους μήνες του 2015 δόθηκε η έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο και ενώ έπρεπε να επανεκκινήσουν οι εργασίες , ακολούθησε για περισσότερο από έναν χρόνο πλήρης απραξία , με τον Υπουργό κ. Σπίρτζη να δικαιολογείται ότι δήθεν διαπραγματεύεται με τον ΜΩΡΕΑ για καλύτερους όρους , αλλά το μόνο που προέκυψε ήταν η αύξηση της τιμής των διοδίων για τους πολίτες .

Δύο χρόνια στην εξουσία Τσίπρας και Καμμένος, δικό τους έργο, ούτε περάτωσαν, ούτε θα περατώσουν, ούτε προγραμμάτισαν στον Νομό μας.
Σήμερα καμιά πειστική και καθαρή δέσμευση για ένταξη των δρόμων δεν ακούσαμε και το δυσάρεστο πλέον είναι ότι οι σημαντικότατοι για τον Νομό δρόμοι : Τσακώνα-Καλό Νερό και Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος μέχρι την Μεθώνη δεν θα γίνουν , παρά το γεγονός ότι υπάρχουν οι βασικές μελέτες και θα μπορούσαν οι υπολειπόμενες συμπληρωματικές, δυο χρόνια τώρα να έχουν τελειώσει.

Ακόμα και το τμήμα από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο, που είχε από την προηγούμενη συγκυβέρνηση προγραμματιστεί να δημοπρατηθεί τον Μάρτιο του 2015, βρίσκεται τώρα στον αέρα, αφού ο κ. Τσίπρας ακύρωσε τότε την δημοπράτηση για να μπορεί να συμμετάσχει ο δικός του εθνικός εργολάβος και παρ΄ολίγον καναλάρχης.
Στη συνέχεια, έσπασε το έργο σε 8 τμήματα, έγιναν μέχρι τώρα μόνο οι τρεις δημοπρατήσεις, οι οποίες βρίσκονται στο Ελεγκτικό Συνέδριο, που σημαίνει ότι εάν δεν εγκριθούν, πρέπει να γίνουν όλα πάλι από την αρχή.

Αλήθεια, τι ήρθε να μας πει ο κ. Τσίπρας, προς τι οι φιέστες του;
Τι είπε για τους αγρότες μας, που φέτος έχασαν τα εισοδήματά τους, το λάδι, τις ελιές, τα σύκα, την σταφίδα;
Τα ψέματα τέλειωσαν, η ώρα της κρίσης έρχεται….

ΙΩΑΝΝΗΣ Δ. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.