Τρίτη, 12 Απριλίου 2016

Το Taxisnet μπλόκαρε τον κωδικό σου; Διάβασε προσεκτικά τι πρέπει να κάνεις

Μπορεί το Taxisnet να άνοιξε την προηγούμενη Τετάρτη, 6 Απριλίου, με μεγάλη καθυστέρηση, όμως δεν είναι λίγοι οι χρήστες, οι οποίοι αντιμετωπίζουν προβλήματα με τον λογαριασμό τους στο σύστημα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.

Το συχνότερο πρόβλημα .....

έχει να κάνει με λάθη στην εισαγωγή κωδικών ή username με αποτέλεσμα να «κλειδώνει» το σύστημα και να μην αφήνει τον χρήστη να μπει στο σύστημα και να καταθέσει την φορολογική του δήλωση.

Παρακάτω θα βρείτε ένα «οδικό χάρτη» με απαντήσεις σε οποιαδήποτε απορία σας δημιουργηθεί έτσι ώστε να μην σπαταλάτε άσκοπα το χρόνο σας τηλεφωνώντας είτε στην ΓΓΠΣ είτε στον λογιστή σας.

Κατά την είσοδο μου στο σύστημα εμφανίζεται το μήνυμα :
"Ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί. Ειδοποιήστε το διαχειριστή του συστήματος". Τι πρέπει να κάνω; Αν έχετε καταχωρήσει λανθασμένα πάνω από έξι φορές τους κωδικούς πρόσβασης, για την εισαγωγή σας στον λογαριασμό σας, το σύστημα κλειδώνει. Ο λογαριασμός ξεκλειδώνει μετά από δέκα λεπτά αυτόματα, εφόσον σταματήσετε τις προσπάθειες εισόδου στο σύστημα. Αν παρ' όλα αυτά ο λογαριασμός σας παραμένει κλειδωμένος, επικοινωνήστε με την Υπηρεσία μας, αναφέροντας το αίτημα μαζί με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, Α.Φ.Μ., username και τηλέφωνο επικοινωνίας).

Σε ποιες περιπτώσεις απαιτείται να γίνει επανεγγραφή ;
Υπάρχουν συγκεκριμένες περιπτώσεις για τις οποίες απαιτείται να πραγματοποιηθεί επανεγγραφή στο σύστημα. Σε περίπτωση που είστε παλαιός χρήστης, δηλαδή πριν τις 06/12/2010, και δεν θυμάστε τους κωδικούς πρόσβασης. Σε περίπτωση που ενώ έχετε ενεργοποιήσει τον λογαριασμό σας στο taxisnet, έχετε χάσει τον κωδικό σας και τον κλειδάριθμο. Σε αυτή την περίπτωση, αναγκαίο είναι να επισκεφτείτε μία Δ.Ο.Υ για την παραλαβή νέου κλειδάριθμου.

Έκανα εγγραφή νέου χρήστη ή επανεγγραφή και ξέχασα το username. Τι πρέπει να κάνω;
Μετά την παραλαβή του κλειδάριθμου από τη Δ.Ο.Υ, το σύστημα σας αποστέλλει e-mail, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της έγκρισης της αίτησης και σας υπενθυμίζει και το username (όνομα χρήστη). Ξέχασα τον κωδικό (password).

Πώς μπορώ να τον ανακτήσω;
Η επιλογή «Ξέχασα τον κωδικό μου» μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει με κλειδάριθμο τον λογαριασμό τους. Για την είσοδο στην υπηρεσία αυτή είναι απαραίτητος και ο κλειδάριθμος.

Πώς μπορώ να κάνω αλλαγή username;
Δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης αλλαγής του username με το νέο σύστημα. Για να αλλάξετε το username, πρέπει από τις υπηρεσίες πιστοποίησης να κάνετε επανεγγραφή, όπου έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε νέο username. Μετά την επανεγγραφή θα πάτε στη Δ.Ο.Υ. να πάρετε νέο κλειδάριθμο και στη συνέχεια ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.

Γιατί δεν έλαβα στο e-mail μου μήνυμα με το username παρόλο που έχω παραλάβει τον κλειδάριθμο από τη Δ.Ο.Υ;
α) Αν είστε νέος χρήστης το πιθανότερο είναι κατά την εγγραφή σας να πληκτρολογήσατε λανθασμένα το e- mail σας
β) Αν είστε παλιός χρήστης το πιθανότερο είναι να έχετε αλλάξει το e-mail σας και να μην έχετε ενημερώσει την υπηρεσία μας. Είμαι παλιός χρήστης, έχω χάσει τους κωδικούς μου και έχω αλλάξει το e-mail μου χωρίς να ενημερώσω το TAXISnet για την αλλαγή.

Τι πρέπει να κάνω για να αποκτήσω τους κωδικούς πρόσβασης;
Θα πρέπει, από την ενότητα «εγγραφή νέου χρήστη» να επιλέξετε «επανεγγραφή» όπου θα ορίσετε νέο username και κωδικό (φροντίστε να τους σημειώσετε πριν την υποβολή της αίτησης επανεγγραφής).
Μετά την επανεγγραφή θα πρέπει να απευθυνθείτε στη Δ.Ο.Υ. για την παραλαβή νέου κλειδαρίθμου και στη συνέχεια να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας. Αφού ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας μπορείτε να δηλώσετε την αλλαγή του e-mail σας από τα στοιχεία επικοινωνίας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.

Morias News