Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Η απάντηση της Άντζελας Δημητρίου για το διαφημιστικό του Jumbo


Η Άντζελα Δημητρίου ήταν καλεσμένη στην εκπομπή Καλημερούδια και μίλησε για την διαφήμιση που έκανε, το φρύδι της που σχολιάστηκε και την ατάκα «χτύπα σαν άντρας»!

Η τραγουδίστρια τόνισε: .....

«Ήρθε τελείως ξαφνικά η πρόταση και μου είπαν πως έχουν αλλάξει το τραγούδι μου "Ποια θυσία". To διάβασα λοιπόν και κατάργησα κάποιες λέξεις που δεν μου άρεσαν. Πήγα στο στούντιο και το ηχογράφησα κανονικά. Θέλω να πω πώς το βουρλίζομαι επειδή είμαστε όλοι από χωριό και ξέρουμε, σημαίνει τρελαίνομαι. Αυτό το αναφέρω για κάποιους που δεν το κατάλαβαν».

Και πρόσθεσε: «Το χτύπα σαν άντρας που ακούγεται στην διαφήμιση δεν σημαίνει ξύλο, όπως κάποιοι το ερμήνευσαν. Στις ελληνικές ταινίες έχουμε δει να χτυπάνε χαστούκια οι άντρες στις γυναίκες και τους πειράζει η διαφήμιση. Και ο Λιάγκας με υποστήριξε λέγοντας πως το λέει και εκείνος στο γιο του για να σκληρύνει.

Γιατί δεν κοιτάνε όλα αυτά που γίνονται στον κόσμο και βλέπουν το διαφημιστικό το δικό μου; Γιατί δεν κοιτάνε που έχουν γίνει όλοι δολοφόνοι και ξυπνάνε το πρωί και επειδή τους φταίει το παιδί τους, το βάζουν στο φούρνο και το σκοτώνουν; Θα έλεγα σε αυτή την κυρία (στην Πρόεδρο του Κέντρου Ισότητας) που δεν την ξέρω βασικά πως καλά θα κάνει να ασχοληθεί με άλλα πράγματα πιο σημαντικά.

Περίμενα αυτές τις περίεργες αντιδράσεις, έκανα όμως υπομονή. Επειδή σε μία μέρα στο Internet η διαφήμιση έφτασε τα 1.000.000 κλικαρίσματα, αυτό τους πείραξε. Η επιτυχία γενικά ενοχλεί, πονάει και πειράζει.
Αυτό μου συνέβη χρόνια τώρα.
Το χαίρομαι και το απολαμβάνω που ασχολούνται μαζί μου».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.