Δευτέρα, 18 Απριλίου 2016

E-Click: Μια ιστορία επιτυχίας που θα συζητηθεί


Η ιδέα της παρουσίασης των success stories των πελατών μας, ήταν κάτι που είχαμε αποφασίσει στην ομάδα μας αρκετό καιρό πριν, όμως ο εργασιακός φόρτος ήταν κάτι που το άφηνε συνεχώς πίσω.
Έτσι, πριν από μόλις 4 μήνες, ξεκίνησα να γράφω ένα ......

άρθρο για την ιστορία επιτυχίας του Νο.1 ηλεκτρονικού καταστήματος www.e-click.gr, με αφορμή τη συμπλήρωση του δικτύου των 10 φυσικών καταστημάτων του σε Ελλάδα και Κύπρο. Από τότε ξεκίνησε για μένα ένα δύσκολο χρονικά διάστημα, με πολλά νέα projects, με πολλά σεμινάρια και πολύ δουλειά. Όπως είναι φυσικό, όλα αυτά με άφησαν πίσω οπότε το άρθρο δεν ολοκληρώθηκε.

Μετά λοιπόν από το χρονικό διάστημα των τεσσάρων μηνών, αποφάσισα να ξανα-ασχοληθώ με το www.e-click.gr,
, έτσι κι αλλιώς, είχα φτάσει στο 70%-80% του άρθρου, οπότε υπέθεσα πως δεν είχα πολλά ακόμα να γράψω.

Όμως… τα φαινόμενα απατούν και το www.e-click.gr, αποδείχθηκε φαινόμενο! Την ίδια εποχή που ολόκληρη η χώρα δοκιμάζεται, που η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα «πνέει τα λοίσθια» και τα «λουκέτα» στις επιχειρήσεις δεν έχουν τελειωμό, μια αμιγώς Ελληνική επιχείρηση, το www.e-click.gr, έχει φτάσει ήδη τα 14 καταστήματα και επαναλαμβάνω, τα τέσσερα νεότερα ξεκίνησαν να λειτουργούν μέσα σε – μόλις 4 μήνες– !!! Έτσι, οι ανάγκες και οι πληροφορίες για το άρθρο άλλαξαν και… φτου κι απ” την αρχή!

Αυτή τη φορά όμως είμαι αποφασισμένος να ολοκληρώσω το έργο και επειδή το www.e-click.gr όπως αποδεικνύεται, είναι το πιο… γρήγορο της Ευρώπης, αναγκάστηκα να ζητήσω το χάρτη της επέκτασης του δικτύου των νέων καταστημάτων μέχρι και το τέλος του έτους.

Έτσι, από το www.e-click.gr,, το πραγματικό φαινόμενο της ελληνικής αγοράς, έχουμε να περιμένουμε ως το τέλος του 2016:

Δεκαπέντε (15) νέα καταστήματα, σε Αθήνα, Β. Ελλάδα, νησιά και επαρχιακές πόλεις
Άμεση επέκταση του δικτύου των φυσικών καταστημάτων στη Ρουμανία, στην Αγγλία, τη Γερμανία και τη Σερβία
Μιας στρατηγικής σημασίας νέα συνεργασία που θα «ταρακουνήσει για τα καλά τα λιμνάζοντα νερά της αγοράς».
Που οφείλεται η επιτυχία του www.e-click.gr,;

Εδώ η απάντηση είναι το όνομα του επιχειρηματία που είναι: ΘΑΝΑΣΗΣ ΨΙΛΟΠΟΥΛΟΣ. Δεν υποτιμούμε τους εργαζόμενους, τους συνεργάτες και όλους τους υπόλοιπους συντελεστές αυτής της μεγάλης επιτυχίας, απλά τα «φώτα» πέφτουν πάνω στον ιδρυτή του www.e-click.gr, και της μετέπειτα ισχυρής αλυσίδας καταστημάτων, επειδή εκείνος είναι ο «καπετάνιος του σκάφους» και με τις ικανότητες του κατάφερε αφενός να επιλέξει για συνεργάτες τους καλύτερους και όλοι μαζί ως ομάδα να βάλουν «πλώρη» για να κατακτήσουν τον ένα στόχο μετά τον άλλον. Ο Θανάσης, χαρακτηρίζεται από ένα έμφυτο επιχειρηματικό δαιμόνιο και ένα αλάνθαστο μέχρι στιγμής ένστικτο το οποίο οδηγεί, αλλά και τον καθοδηγεί. Ξέρει καλά πότε να «φορτσάρει» και να τα «δώσει όλα«, πότε να αλλάξει «πλεύση» και πότε να πάει «πάσο». Μα πάνω απ” όλα έχει την ικανότητα να κάνει πραγματικότητα τα όσα ονειρεύεται.

Η επιτυχία δεν ήρθε μόνη της

«Όταν όλοι έβλεπαν ένα καλάθι για φρούτα, κάποιος είδε το μπάσκετ» έλεγε μια παλιά διαφήμιση, έτσι, την εποχή των κρίσεων και των προκλήσεων, όπως αυτή που διανύουμε, τη διαφορά την κάνουν αυτοί που είναι διαφορετικοί. Αυτοί που σκέφτονται διαφορετικά. Αυτοί που δεν οδηγούν μαζί με το ρεύμα, αλλά ανάποδα. Έτσι, όταν για παράδειγμα το περασμένο καλοκαίρι ανακοινώθηκε το δημοψήφισμα και επιβλήθηκαν τα capital controls, οι περισσότεροι επιχειρηματίες, «μαγκώθηκαν», «κουμπώθηκαν» και σταμάτησαν τα πάντα, όσον αφορά την προώθηση και την ανάπτυξη της εταιρείας τους, περιμένοντας να δουν τι θα γίνει. Ακόμα χειρότερα, οι «κοντόφθαλμοι», αυτοί που μεταφορικά και κυριολεκτικά βλέπουν μέχρι τη μύτη τους, «άδραξαν» την «τεράστια ευκαιρία«, να εκμεταλλευτούν δηλαδή την κατάσταση και να μην πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους, εργαζόμενους και προμηθευτές! Στην αντιπέρα όχθη, ο Θανάσης Ψιλόπουλος, όχι μόνο δε σταμάτησε, αλλά συνέχισε και με πιο εντατικό ρυθμό το πλάνο δράσης του, βάζοντας ουσιαστικά την υπογραφή του, στη συνέχιση της δυναμικής πορείας της εταιρείας του εφαρμόζοντας το δόγμα του Στρατηγού Σαρλ Ντε Γκολ: «Αν δεν οδηγήσεις εσύ το σύμπαν για να πραγματοποιήσει τα όνειρα σου, τότε ποιος περιμένεις να το οδηγήσει;»

100 % E-click – 100% Digital Marketing

Το www.e-click.gr με καλοσχεδιασμένο στρατηγικό πλάνο και στοχευμένες ενέργειες, ξεχώρισε γρήγορα στην αγορά και κατάφερε να εδραιωθεί σε μια δύσκολη και ανταγωνιστική αγορά, αξιοποιώντας στο 100% τη δυναμική του Digital marketing. Με μια δυναμική στρατηγική, εφάρμοσε όλες τις δυνατότητες της τεχνολογίας προκειμένου να ισχυροποιήσει τη θέση του, να μεγαλώσει το πάρκο των πελατών του και τις πωλήσεις του. Και όπως κάθε τι που γίνεται σωστά δεν υπάρχει περίπτωση να μην αποδώσει, έτσι και το www.e-click.gr απογειώθηκε! Social media που «πετάνε», Content SEO που γράφει ιστορία, υποδειγματικό SEO και CRO (Conversion Rate Optimization), συνεχόμενη παρουσία με text & display ads και αρκετά ακόμα, -στην ουσία- όλα τα «όπλα» της «φαρέτρας» του digital marketing. Τι λέτε; Τα αποτελέσματα που έλαβε το E-click το δικαίωσαν;

Εχθρός του καλού; Φυσικά το καλύτερο!

Όταν έχεις ένα από τα καλύτερα website, το οποίο σε «έβαλε» στην αγορά και σε ανέδειξε, συνήθως μένεις με αυτό. Όχι όμως όταν λέγεσαι www.e-click.gr,. Έτσι, ένα από τα καλύτερα e-shop της Ελληνικής αγοράς με 6ψηφιο αριθμό πωλήσεων, αντικαταστάθηκε από ένα νέο, επανασχεδιασμένο, μεγάλων δυνατοτήτων e-shop. Μια τέτοια αλλαγή και μάλιστα όταν δεν συντρέχουν σοβαροί λόγοι μπορούν να την κάνουν όλοι; Όχι, μια τέτοια «γενναία» αλλαγή μπορούν να την κάνουν μόνο οι εραστές της τελειότητας, όσοι έχουν μάθει να τολμούν και θέλουν να γίνουν ηγέτες στην αγορά τους.

Χρήσιμα συμπεράσματα

Όταν μεγαλώσεις, σου ευχόμαστε να γίνεις…www.e-click.gr, Θα πρέπει όμως πρώτα να μάθεις να αξιολογείς καταστάσεις & ανθρώπους. Θα πρέπει να έχεις ένστικτο και να οδηγείσαι από αυτό. Θα πρέπει να μην κοιτάς πως σκέφτονται οι άλλοι και να σε αφήνει παγερά αδιάφορο το πως λειτουργούν οι άλλοι. Θα πρέπει να χαράξεις τη δική σου πορεία και για να γίνει αυτό, οι στόχοι σου θα πρέπει να είναι ξεκάθαροι και διαχωρισμένοι σε πολλούς μικρότερους στόχους. Το να πεις «θέλω να κατακτήσω την αγορά και να γίνω leader» είναι εύκολο. Όμως, θα χρειαστεί αφενός να το σχεδιάσεις καλά, αφετέρου μεγάλο κόπο και σκληρή δουλειά, αλλά πάνω απ” όλα πρέπει να το “χεις!

vngroup.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.

Morias News