Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Άγγελος Σεφέκος: «Ψευδή, ανυπόστατα και συκοφαντικά όσα αναφέρει ο Σύλλογος Εργαζομένων»

Σκληρή απάντηση για όσα τον κατηγορεί και τον καταγγέλλει ο Σύλλογος Εργαζομένων έδωσε ερωτηθείς από το «Θ» ο αναπληρωτής διοικητής του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας, Άγγελος Σεφέκος, τονίζοντας πως όσα αναγράφονται στην επιστολή διαμαρτυρίας του Συλλόγου είναι ψευδή, ανυπόστατα και συκοφαντικά!

Απαντώντας ο κ. Σεφέκος ευθέως έκανε λόγο για σύστημα βολεμένων που ξεβολεύτηκε και σημείωσε: .....

«Όλα όσα αναφέρονται στην Επιστολή Διαμαρτυρίας του Συλλόγου Εργαζομένων, η οποία βρίθει κατηγοριών σε βάρος μου, τυγχάνουν απολύτως ψευδή, ανυπόστατα και συκοφαντικά. Η συγκεκριμένη ενέργεια αποτελεί αποκλειστικά και μόνο μια μεθοδευμένη επίθεση εναντίον μου και σε καμία περίπτωση δεν προσπαθεί να λύσει τα υποτιθέμενα προβλήματα του νοσοκομείου.

Όπως προκύπτει άλλωστε και από το ίδιο το περιεχόμενο της επιστολής αυτής, το κείμενο αυτό ουδόλως αντιπροσωπεύει την πλειοψηφία των εργαζομένων του νοσοκομείου, με τους οποίους έχω άριστη σχέση και οι οποίοι εργάζονται σκληρά και μάλιστα μέσα σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, τουναντίον αφορά μόνο μια μικρή μερίδα, η οποία “ξεβολεύτηκε”, γιατί, όπως και οι ίδιοι αναφέρουν, δεν ακολούθησα ένα σύστημα γεμάτο παρατυπίες, έτσι ώστε να γίνονται “εύκολα, απλά και γρήγορα οι δουλειές”, παρακάμπτοντας τις νόμιμες διαδικασίες, μη ελέγχοντας και υπογράφοντας εν λευκώ οτιδήποτε μου προσκομίζει ο “παλαιότερος υπάλληλος ή διευθυντής”.

Είναι προφανές ότι τέτοιες πρακτικές, με τις οποίες έχω συγκρουστεί πολλάκις, ανήκουν πλέον στο παρελθόν, ως διοικητής δε του νοσοκομείου τηρώ και εφαρμόζω απαρέγκλιτα την κείμενη νομοθεσία με πλήρη διαφάνεια και προσήλωση, έτσι ώστε να προστατεύεται πλήρως το δημόσιο συμφέρον και να αποφεύγεται η επανάληψη των φαινομένων του παρελθόντος που είχαν ως συνέπεια τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος. Όσον αφορά στον ιολογικό έλεγχο, μπορώ να βεβαιώσω ότι πραγματοποιείται κανονικά όπως βεβαιώνεται και από τους εργαστηριακούς ιατρούς, χωρίς να δυσχεραίνεται η λειτουργία της αιμοδοσίας ή να τίθεται σε κίνδυνο η ζωή των ασθενών, παρότι κατά διαστήματα τυγχάνει να παρουσιάζονται μικρές ελλείψεις, που όμως αντιμετωπίζονται.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τις ύβρεις, την αλαζονική συμπεριφορά, την ειρωνεία και την “υπονόμευση των προσπαθειών του προσωπικού”, όπως με χυδαιότητα αναφέρουν στην επιστολή, δε χρειάζεται να αναφερθώ. Είναι προφανές ότι πρόκειται για μια προσπάθεια να σπιλώσουν το όνομα και την υπόληψή μου, μια και δεν υπήρξε καμία προσπάθεια από μέρους τους να συναντηθούν μαζί μου για “την επίλυση των προβλημάτων”, πριν προβούν στην ταχύτατη δημοσίευση – ανάρτηση και αποστολή των ανυπόστατων και ψευδών ισχυρισμών τους.

Θέλω να δηλώσω απερίφραστα ότι σέβομαι τη νομιμότητα και τιμώ τις προσπάθειες όλων των εργαζομένων του νοσοκομείου, του οποίου έχω την τιμή να προΐσταμαι, δε θα ανεχθώ όμως τη σπίλωση του ονόματός μου και του θεσμικού μου ρόλου και, μάλιστα, αποκλειστικά και μόνο για λόγους καιροσκοπισμού και επιδίωξης ατομικών συμφερόντων, τα οποία δεν έχουν καμία απολύτως θέση τόσο στο νοσοκομείο μας όσο και στο χώρο της υγείας εν γένει».

Θάρρος