Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Το Νέο Δ.Σ. του κυνηγετικού Συλλόγου Κυπαρισσίας

Μετά από την συνεδρίαση των εκλεγέντων μελών της ψηφοφορίας την 14η Απριλίου 2013, η σύνθεση του νέου Δ.Σ είναι ως εξής:.......


Πρόεδρος: Κατσαρελάς Νικόλαος
Αντιπρόεδρος: Τριπόδης Σωτήριος
Γ.Γραμματέας: Καραβούλιας Αντώνης
Κοσμήτωρ: Πανουσιόπουλος Γεώργιος
Μέλη: Γαρατζιώτης Αθανάσιος, Χρονόπουλος Δημήτριος

Ελεγκτική Επιτροπή: Τσάφος Δημήτριος, Μέρμηγκας Γεώργιος

Γιώργος Τσαλίκης - Απαγορευμένο + Στίχοι

Είναι η απόλυτη επιτυχία!!!
Είναι το τραγούδι που ξεσηκώνει στην κυριολεξία για να τα χώσεις άγρια...

Το "Απαγορευμένο" είναι το απόλυτο hit της εποχής με τρελά Views στο YouTube.

Ακούστε το......




ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ

Είμαστε όλοι άνω των 18;

Να χώσω;;;

ΠΑΜΕ

Όλοι καλά να είμαστε
μόνο μια χάρη θέλω
πάμε μαζί να κάνουμε
το μαγαζί μπουρδέλο

Απόψε αποφάσισα
να μην σου κάνω πλάκα
δεν θέλω πια για πάρτι σου
να κάνω τον μαλάκα

Περνάγαμε όμορφα παλιά
και κόλλησα μαζί σου
μα τώρα με ξενέρωσες
και άντε και γαμήσου

Πόνεσα πολύ, Πόνεσα μα…
έχει ο καιρός γυρίσματα
και παίρνω ότι αξίζω
και εσύ παίρνεις τα αρχίδια μου
Τυχαίο; Δεν νομίζω

Κάτω απ το φως του φεγγαριού
κάτω απ το φως του φεγγαριού
σε σκέφτομαι και κλαίω
μετά το ξανά σκέφτομαι
ρε δεν γαμιέσαι λέω

Μην κάνεις πια τον Άγιο
ρίξε και μπινελίκη
και αν σε ρωτάν που τα ‘μαθες
πες τους απ τον Τσαλίκη.

ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

(ΜΑΘΗΜΑ 8ο)

Κάρτες γραφικών: τι είναι και τι κάνουν


Οι κάρτες γραφικών δεν κατασκευάζονται με τον ίδιο τρόπο, ακόμη και όταν στη συσκευασία τους διαφημίζεται ο ίδιος επεξεργαστής.
Ο επεξεργαστής ........

εικόνας είναι το κλειδί γι αυτά που μπορεί να καταφέρει μια κάρτα γραφικών, όμως δεν είναι το παν. Οι σημερινές κάρτες γραφικών διαθέτουν δικό τους επεξεργαστή (CPU), μνήμη, ακόμη και διαύλους. Η μνήμη της κάρτας γραφικών λειτουργεί σε μεγάλες ταχύτητες και, σε ορισμένα κορυφαία μοντέλα, σε εξαιρετικά υψηλές συχνότητες ανανέωσης. Τα δεδομένα απεικόνισης κινούνται τόσο γρήγορα, που μπορούμε να πούμε ότι δε μεταφέρονται μέσα και έξω από τη μνήμη, αλλά μέσω της μνήμης. Τον πρωταγωνιστικό ρόλο εξακολουθεί, βέβαια, να τον έχει ο βασικός επεξεργαστής του υπολογιστή, όμως ο επεξεργαστής της κάρτας γραφικών διεκπεραιώνει ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς.

Οι κάρτες γραφικών έχουν ενσωματωμένο έναν από δυο (η και τους δυο) διαφορετικούς τύπους επεξεργαστή (CPU). Ο πρώτος τύπος, που συνήθως ονομάζεται μονάδα επεξεργασίας γραφικών (graphics processor unit GPU) λειτουργεί σε συνεργασία με το βασικό επεξεργαστή (CPU) του υπολογιστή. Οι δυο επεξεργαστές διεκπεραιώνουν μαζί όλες τις λειτουργίες φωτοαποδοσης και διαχείρισης της μνήμης. Η μονάδα GPU είναι ανεξάρτητη σχεδιασμένη να εκτελεί ταχύτατα υπολογισμούς που χρησιμοποιούνται για τη φωτοαποδοση εικόνων υψηλής ποιότητας - ειδικότερα, τρισδιάστατων εικόνων. Δεν χρειάζεται να ελέγχεται από το βασικό επεξεργαστή του υπολογιστή. Αντίθετα, εκτελεί μόνη της αυτόματα όλες τις διεργασίες που σχετίζονται με εικόνα και στέλνει το αποτέλεσμα στη μνήμη της κάρτας γραφικών και στην οθόνη.

Ο δεύτερος τύπος επεξεργαστή καρτών γραφικών είναι ο επιταχυντής γραφικών. Αυτός ο τύπος επεξεργαστή περιμένει να δεχτεί ένα συγκεκριμένο σύνολο εντολών επεξεργασίας εικόνας από το βασικό επεξεργαστή, και στη συνέχεια αναλαμβάνει δράση. Ο επεξεργαστής του υπολογιστή δε χρειάζεται να εκτελέσει αυτός τους υπολογισμούς, πρέπει όμως να αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της όλης διαδικασίας εικόνας, μεταβιβάζοντας στον επιταχυντή γραφικών όλες τις απαραίτητες εντολές.
Ποιος τύπος είναι ο καλύτερος; Η απάντηση, φυσικά, εξαρτάται από τις αναγκες σας. Η ταχύτητα μιας GPU μπορεί να είναι εκπληκτική, όμως θα είναι αισθητή μόνον αν χρησιμοποιείτε λογισμικό που απαιτεί πολλές λειτουργίες φωτοαποδοσης τρισδιάστατων γραφικών και κινούμενων εικόνων. Αν δεν χρησιμοποιείτε τέτοιο λογισμικό, οι ξεχωριστές δυνατότητες του επεξεργαστή γραφικών - τις οποίες πληρώνετε ακριβά - θα μένουν σε αχρηστία και δεν θα έχετε ταχύτερη επεξεργασία εικόνας από ότι θα είχατε με ένα επιταχυντή γραφικών.

Γι αυτό, πριν αγοράσετε μια ισχυρή GPU βεβαιωθείτε ότι θα χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες της.
Το τελευταίο σημαντικό πράγμα που κάνουν οι κάρτες γραφικών εξαρτάται από το αν είναι ψηφιακές η αναλογικές. Αν η κάρτα είναι ψηφιακή όπως και η επίπεδη οθόνη σας, στέλνει απλώς τα ψηφιακά δεδομένα απευθείας από τη μνήμη της στην οθόνη. Ταχύτατα! Αν όμως η κάρτα γραφικών είναι αναλογική, πριν σταλεί οτιδήποτε στην οθόνη, τα ψηφιακά δεδομένα πρέπει πρώτα να περάσουν από ένα ψηφιοαναλογικο μετατροπέα ( digital-to-analog converter - DAC). Αυτό το ηλεκτρονικό κύκλωμα διαβάζει τις μονάδες και τα μηδενικά που είναι αποθηκευμένα στη μνήμη της κάρτας γραφικών και τα μετατρέπει στις μεταβλητές αναλογικές ηλεκτρικές τάσεις που μπορεί να καταλάβει μια αναλογική οθόνη. Και όσο πιο γρήγορα μετατρέπονται αυτές οι τιμές τόσο πιο υψηλή συχνότητα ανανέωσης μπορεί να προσφέρει η αναλογική κάρτα γραφικών.

Για την υποστήριξη υψηλότερου βάθους χρώματος, η υψηλότερων αναλύσεων, η υψηλοτέρων συχνοτήτων ανανέωσης, απαιτείται περισσότερη μνήμη και επεξεργαστική ισχύς. Αν σκοπεύετε να ασχοληθείτε με την επεξεργασία δισδιάστατων φωτογραφιών, πιθανότατα πρέπει να ξοδέψετε τα χρήματα σας σε μια κάρτα που θα έχει περισσότερη μνήμη (για να υποστηρίζει πιο ρεαλιστικό βάθος χρώματος) και θα αποδίδει χαμηλότερες αναλύσεις. Από την άλλη, αν ασχοληθείτε με τη φωτορεαλιστικη απόδοση τρισδιάστατων γραφικών, όπως αυτή που γίνεται για τεχνικούς η αρχιτεκτονικούς σκοπούς, μάλλον θα αγοράσετε την κορυφαία κάρτα γραφικών, η οποία θα διαθέτει πολλή μνήμη και θα προσφέρει εξαιρετικά υψηλές συχνότητες ανανέωσης.

Αποθήκευση των σημαντικών δεδομένων σας.

Δεν υπάρχει τίποτα πιο απογοητευτικό από το να χάσετε κάτι σημαντικό, ειδικά αν αυτό είναι αποτέλεσμα πολλών ωρών εργασίας. Ένα πολύ μεγάλο μέρος των εργασιών σας γίνεται με τη βοήθεια υπολογιστών, επομένως υπάρχουν και περισσότερα πράγματα για να χαθούν. Λόγω της παρουσίας της μνήμης, ίσως πιστέψετε ότι είναι δύσκολο να χαθεί κάτι από τον υπολογιστή σας. Εξάλλου και η μνήμη ένα μέσο αποθήκευσης δεν είναι;
Για να πούμε την αλήθεια, δεν είναι. Η μνήμη των υπολογιστών είναι πτητική: μόλις κλείσετε την παροχή ρεύματος, ότι υπάρχει στη μνήμη χάνεται. Για να προστατεύσετε την εργασία σας, πρέπει να την αποθηκεύσετε μόλις τελειώσετε. Η μνήμη δεν έχει τέτοια δυνατότητα αλλά, ακόμα και αν την είχε το κόστος της για αυτή τη χρήση θα ήταν μεγάλο. Η λύση είναι στα μέσα αποθήκευσης (storage). Αντίθετα με τη μνήμη, η οποία παρέχει ένα προσωρινό χωρο για προγράμματα και δεδομένα με τα οποία εργάζεστε, οι συσκευές αποθήκευσης παρέχουν μόνιμο χωρο για τα δεδομένα σας, τα προγράμματα σας και ότι άλλο χρειάζεται ο υπολογιστής για να λειτουργεί.

Γενικά, δυο είναι οι βασικοί τύποι αποθηκευτικών συσκευών που επικρατούν στις μέρες μας. Ο ένας από αυτούς που είναι και ο παλαιότερος, περιλαμβάνει μια ομάδα προϊόντων που χρησιμοποιούν μαγνητισμό για την αποθήκευση δεδομένων, προγραμμάτων κλπ. Στον τύπο αυτόν ανήκουν οι μονάδες δισκέτας (floppy drives),οι σκληροί δίσκοι (hard drives) καθώς και οι μονάδες μαγνητοταινίας (tape drives). Ο δεύτερος τύπος αποθηκευτικών συσκευών είναι ο οπτικός, για την αποθήκευση δεδομένων χρησιμοποιεί κατά κάποιο τρόπο φως.

Υπάρχουν αρκετά στοιχεία που διαφοροποιούν τους δυο αυτούς τύπους αποθήκευσης από τη μνήμη, όμως το στοιχείο - κλειδί είναι ότι οι συσκευές αποθήκευσης είναι όλες μη πτητικές, σε αντίθεση με τη μνήμη. Αν πληκτρολογήσετε ένα γράμμα στο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου και αποθηκεύσετε τη δουλειά σας, αυτή αντιγράφεται από τη μνήμη σε κάποιο αρχείο στη συσκευή αποθήκευσης. Αρχείο είναι η ηλεκτρονική μορφή ενός εγγράφου, είτε αυτό είναι μια επιστολή, ένα μυθιστόρημα, η μια φωτογραφία. Κάθε καλογραμμένο πρόγραμμα και εφαρμογη που λειτουργεί στα Windows XP πρέπει πάντα να σας ρωτάει αν θέλετε να αποθηκεύσετε τη δουλειά σας πριν σας επιτρέψει να την κλείσετε (με συνέπεια να χαθεί).

Γιάννης Πετσέλης
Ηλεκτρονικός

Πότε θα καταβληθούν οι Συντάξεις Μαίου 2013

Την Μεγάλη Εβδομάδα πρόκειται να καταβληθούν οι συντάξεις του μηνός Μαίου 2013 όπως ανακοινώθηκε.

Συγκεκριμένα.........

την Μεγάλη Δευτέρα 29 Απριλίου θα πληρωθούν οι συνταξιούχοι του ΙΚΑ ενω οι συνταξιούχοι απο όλα τα άλλα ταμεία θα πληρωθούν την μεγάλη Τρίτη 30 Απριλίου

ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

(ΜΑΘΗΜΑ 7ο)

Οθόνες υγρών κρυστάλλων (liquid crystal displays LCD)


Η οθόνη είναι από τα σημαντικότερα περιφερειακά ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή, καθώς είναι εκείνη που φέρνει το χρήστη σε επαφή μαζί του.
Σήμερα στην αγορά κυριαρχούν οι μακρόστενες οθόνες LCD TFT .........

(με λόγο πλευρών 16:9 και 16:10) αφού η παλαιότερης τεχνολογίας CRT έχουν αποσυρθεί οριστικά και οι τετράγωνες LCD σπανίζουν. Η συνεχιζόμενη πτώση τιμών έχει κάνει προσιτές σε όλους οθόνες με διαστάσεις 20 ιντσών και άνω, ενώ είναι πλέον κοινά και τα μοντέλα με πάνελ μεγάλων αναλύσεων έως και 1920x1200 pixel. Τα πλεονεκτήματα μιας οθόνης LCD σε σχέση με μια CRT είναι η κατά πολύ χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος, τα πολύ μικρά ποσοστά ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας που εκπέμπει, ο μικρός της όγκος καθώς και η ξεκούραστη θέαση που προσφέρει. Ο όρος TFT αναφέρεται στον τρόπο λειτουργίας της οθόνης και χαρακτηρίζει το σύνολο των μοντέλων που κυκλοφορούν.

Τελευταία έχουν κυκλοφορήσει μοντέλα οθονών TFT τύπου LED όπου ο φωτισμός του πάνελ δεν γίνεται με τις κλασικές λάμπες CCGL αλλά με LED, που υπόσχονται μικρότερη κατανάλωση και καλύτερη χρωματική απόδοση. Βασικά κριτήρια για την επιλογή της οθόνης δεν είναι μόνο η διάσταση και η τιμή της, αλλά και ο τύπος του πάνελ που χρησιμοποιεί καθώς και ο εξοπλισμός της.

Οθόνες CRT:
Παλαιοτέρα οι αναλογικές οθόνες ήταν τύπου καθοδικού σωλήνα (cathode ray tube CRT). Αποτελείτο από ένα μεγάλο γυάλινο σωλήνα και μερικά ηλεκτρονικά κυκλώματα. Θεωρείται ξεπερασμένη πλεον από την τεχνολογία και δεν θα αναφερθούμε σε αυτή.
Υγρός κρύσταλλος είναι ένα υγρό που ορισμένες φόρες συμπεριφέρεται ως στερεό. Όταν εκτίθενται σε ηλεκτρικό ρεύμα, τα μόρια του υγρού κρυστάλλου συστρέφονται η αποσυστρεφονται και παρατάσσονται σε μια σειρά, ανάλογα με το είδος του υγρού κρυστάλλου. Το φως που περναει μέσα από το υγρό διαθλάται από τους συνεστραμμένους κρυστάλλους και δημιουργεί ένα είδος «σάντουιτς» από πολωτικά φίλτρα με υγρό κρύσταλλο ανάμεσα τους. Το φως μπορεί είτε να διαπερνά το «σάντουιτς» (όταν τα συνεστραμμένα μόρια το διαθλούν για να περάσει από τα πολωτικά φίλτρα) είτε όχι (όταν τα μόρια αποσυστρεφονται ώστε να εμποδίζουν τη διάθλαση του φωτός).

Ο υγρός κρύσταλλος στις περισσοτερες οθόνες, αποσυστρεφεται όταν φορτίζεται με ηλεκτρισμό. Όταν η ποσότητα του ηλεκτρισμού που μεταβιβάζεται μέσω του υγρού μεταβάλλεται, τα μόρια αποσυστρέφονται περισσότερο η λιγότερο, επιτρέποντας έτσι τη διέλευση περισσότερου η λιγότερου φωτός. Αν πίσω από το σάντουιτς LCD τοποθετήσετε μια πηγή λευκού φωτός, μπορείτε να δημιουργήσετε διαφορετικές διαβαθμίσεις του γκρίζου με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
Αν τώρα διευθετήσετε ένα ηλεκτρονικό πλέγμα ώστε να δημιουργήσετε ένα κύκλωμα που θα ελέγχει τη συστροφή μικροσκοπικών τμημάτων του υγρού κρυστάλλου, με τα μικρά αυτά τμήματα διατεταγμένα σε γραμμές και στήλες, το αποτέλεσμα θα είναι η απεικόνιση. Κάθε χώρος του πλέγματος όπου τέμνεται μια γραμμή και μια στήλη αποτελεί ένα μικρό τμήμα του υγρού κρυστάλλου που μπορεί να ελέγχεται ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα. Καθένας από αυτούς τους χώρους ελέγχει την εμφάνιση ενός σημείου φωτός στην οθόνη, το οποίο ονομάζεται πιξελ, ακριβώς δηλαδή ό,τι συμβαίνει και με τα σημεία φωτός σε μια ασπρόμαυρη τηλεόραση.
Για την παραγωγή χρώματος, απλώς απαιτούνται περισσότερα τέτοια σημεία.

Καταρχήν, χρειάζονται περισσότερα ηλεκτρονικά κυκλώματα και η κατανομή κάθε χώρου του υγρού κρυστάλλου στο πλέγμα σε τρεις ανεξάρτητους χώρους, οι οποίοι ονομάζονται υποπιξελ και ο ένας βρίσκεται δίπλα στον άλλο. Επίσης, πρέπει να υπάρχει μια συστοιχία μικροσκοπικών χρωματικών φίλτρων μέσα στο σάντουιτς, ώστε η τριάδα που αποτελείται από το κόκκινο, το πράσινο και το μπλε φίλτρο να είναι στοιχισμένη πίσω από κάθε ομάδα τριών LCD. Όταν στέλνεται ηλεκτρισμός για την αποσυστροφη του υγρού κρυστάλλου πίσω από κάθε φίλτρο, σχηματίζονται σύνθετα χρώματα από το βασικό κόκκινο, μπλε, και πράσινο φιλτραρισμένο φως. Αυτές οι τριάδες χρώματος είναι πολύ μικρές και έτσι το ανθρώπινο μάτι βλέπει μεμονωμένα πιξελ και όχι ανεξάρτητες τριάδες φωτός.

Όπως ίσως φαντάζεστε, τα ηλεκτρονικά κυκλώματα που κάνουν όλη αυτή τη δουλειά πρέπει να είναι απίστευτα μικρά. Μάλιστα, για κάθε πιξελ οθόνης, πρέπει να υπάρχουν τρία τρανζίστορ (και πυκνωτές) τυπωμένα σε μια γυάλινη πλάκα. Σε οθόνες λοιπόν είναι δυνατόν να υπάρχουν περίπου 5 εκατομμύρια τρανζίστορ!!
Λογω του μικρού μεγέθους τους, απαιτείται μεγάλη προσπάθεια για να διασφαλιστεί η ανθεκτικότητα τους. Αν πάψου να λειτουργούν ορισμένα από τα τρανζίστορ, αχρηστεύεται ολόκληρη η οθόνη. Αν λοιπόν καταστρέφονται πολλά, η τιμή των υπολοίπων αυξάνεται για να καλύψει το κόστος των κατεστραμμένων.

Ανάλυση

Οι πιο συνηθισμένες προδιαγραφές που συναντάτε όταν ψάχνετε για οθόνη η κάρτα γραφικών είναι οι τρεις παράγοντες που καθορίζουν την ευκρίνεια και την ακρίβεια της εικόνας που θα βλέπετε: η ανάλυση (resolution), το βήμα κουκίδας (dot pitch) και το μέγεθος σημείου (spot size). Δυστυχώς, ο ορος ανάλυση έχει διαφορετική έννοια για τους εκτυπωτές και διαφορετική για την απεικόνιση. Τα πράγματα μπερδεύονται ακόμη πιο πολύ, επειδή ο ορος χρησιμοποιείται και για τη γενική περιγραφή τριών διαφορετικών στοιχείων, ένα από τα οποία ονομάζεται επίσης ανάλυση.
Όπως και με το βήμα κουκίδας η έννοια του μεγέθους σημείου δεν έχει σημασία στις επίπεδες οθόνες LCD. Το φως που βλέπετε σε μια οθόνη LCD είναι ο οπίσθιος φωτισμός που περνάει μέσα από χρωματικά φίλτρα και λάμπει μέσα από μια συστοιχία μικροσκοπικών παραθύρων υγρού κρυστάλλου. Το χρώμα που περνάει μέσα από κάθε παράθυρο και φτάνει στα μάτια σας δεν επηρεάζεται από το χρώμα των πιξελ η των υποπιξελ που βρίσκονται κοντά στο παράθυρο.
Η ανάλυση είναι σημαντική για κάθε είδους οθόνη. Στον κόσμο της απεικόνισης, η ανάλυση έχει να κάνει με τον αριθμό των πιξελ που μπορείτε να δείτε οριζόντια και κατακόρυφα στην οθόνη. Στις περισσοτερες επίπεδες οθόνες, η ανάλυση είναι σταθερή. Όσο πιο υψηλή είναι η ανάλυση τόσο πιο μικρά είναι τα πιξελ, και όσο πιο μικρά είναι τα πιξελ τόσο πιο μεγάλη ευκρίνεια έχει η εικόνα και τόσο πιο λείες είναι οι καμπύλες. Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Το κείμενο είναι πιο ευανάγνωστο, και τα γραφικά και οι εικόνες έχουν μεγαλύτερη ευκρίνεια.
Σημαντικά θέματα σχετικά με την αναπαραγωγή ταινιών βίντεο
Αν σκοπεύετε να παρακολουθείτε υψηλής ποιότητας βίντεο (είτε ταινίες είτε κινούμενες εικόνες) στον υπολογιστή σας, πρέπει να λάβετε υπόψη σας δυο σημαντικά θέματα. Πρώτον, μη χρησιμοποιήσετε μια καθαρά αναλογική επίπεδη οθόνη, επειδή δεν θα έχετε τις αναμενόμενες επιδόσεις. Δεύτερον, η οθόνη που θα διαλέξετε πρέπει να υποστηρίζει όσο πιο υψηλή συχνότητα ανανέωσης γίνεται, προκειμένου να αποφύγετε τα όποια τρεμοπαίγματα. Η κάρτα γραφικών που θα διαλέξετε πρέπει να υποστηρίζει τις υψηλές συχνότητες ανανέωσης της οθόνης και να διαθέτει αρκετή ισχύ για να επιτρέπει τη σταθερή ροη βίντεο. Μάλιστα, το να επιλέξετε την κατάλληλη κάρτα γραφικών που υποστηρίζει την οθόνη είναι το ίδιο σημαντικό με το να αποφύγετε τη χρήση μιας καθαρά αναλογικής επίπεδης οθόνης.

Γιάννης Πετσέλης
Ηλεκτρονικός

Το χθεσδινοβραδινό Δελτίο Ειδήσεων του BEST TV Καλαμάτας [ 19-4-2013 ]




Παρατηρητήριο: Πρώτο «καμπανάκι» για 217 δήμους και η Εγκύκλειος

Με κυρώσεις απειλεί το υπουργείο Εσωτερικών 217 δήμους οι οποίοι δεν έχουν καταχωρήσει ακόμη τα οικονομικά στοιχεία του 2012 αλλά και του Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου του 2013 στον Κεντρικό Κόμβο Διαλειτουργικότητας του ΥΠ.ΕΣ, με αποτέλεσμα να «εντοπίζονται ελλείψεις που παρακωλύουν την πλήρη λειτουργία του Κ.Κ.Δ., και προκαλούν χρονική υστέρηση στη μετάβαση στο συγκεκριμένο σύστημα παρακολούθησης».

Όπως αναφέρεται σε εγκύκλιο (κλίκ) που απέστειλε ο........

γενικός γραμματέας του ΥΠΕΣ Γ. Ιωαννίδης «η απουσία μέρους ή συνόλου των οικονομικών στοιχείων από τον κόμβο δύναται να επισύρει τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία κυρώσεις», οι οποίες αφορούν «παρακράτηση της μηνιαίας τακτικής επιχορήγησης από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους, πρόστιμο επί των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων, διοικητικές κυρώσεις».

Ανάμεσα στους 217 Δήμους περιλαμβάνονται και τέσσερις από τους έξι Δήμους της Μεσσηνίας οι οποίοι έχουν επισημανθεί με κόκκινο.

Οι δήμοι για τους οποίους χτυπάει το «καμπανάκι»

1. ΑΓΙΑΣ

2. ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

3. ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

4. ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

5. ΑΓΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ

6. ΑΓΚΙΣΤΡΙΟΥ

7. ΑΓΡΑΦΩΝ

8. ΑΓΡΙΝΙΟΥ

9. ΑΘΗΝΑΙΩΝ

10. ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ

11. ΑΙΓΙΝΑΣ

12. ΑΚΤΙΟΥ-ΒΟΝΙΤΣΑΣ

13. ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

14. ΑΛΙΑΡΤΟΥ

15. ΑΛΜΥΡΟΥ

16. ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ

17. ΑΜΑΡΙΟΥ

18. ΑΜΟΡΓΟΥ

19. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ-ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ

20. ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ

21. ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ-ΕΛΑΤΕΙΑΣ

22. ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ

23. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΝΗΣ

24. ΑΝΑΦΗΣ

25. ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ-ΚΥΛΛΗΝΗΣ

26. ΑΝΔΡΟΥ

27. ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ

28. ΑΝΩΓΕΙΩΝ

29. ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ

30. ΑΡΓΙΘΕΑΣ

31. ΑΡΓΟΥΣ-ΜΥΚΗΝΩΝ

32. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ

33. ΑΡΡΙΑΝΩΝ

34. ΑΡΤΑΙΩΝ

35. ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ

36. ΑΡΧΑΝΩΝ-ΑΣΤΕΡΟΥΣΙΩΝ

37. ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ

38. ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑΣ

39. ΑΧΑΡΝΩΝ

40. ΒΑΡΗΣ-ΒΟΥΛΑΣ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ

41. ΒΕΛΟΥ-ΒΟΧΑΣ

42. ΒΕΡΟΙΑΣ

43. ΒΙΑΝΝΟΥ

44. ΒΙΣΑΛΤΙΑΣ

45. ΒΟΛΟΥ

46. ΒΥΡΩΝΟΣ

47. ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ

48. ΓΑΥΔΟΥ

49. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ

50. ΓΟΡΤΥΝΑΣ

51. ΓΟΡΤΥΝΙΑΣ

52. ΓΡΕΒΕΝΩΝ

53. ΔΕΛΦΩΝ

54. ΔΕΣΚΑΤΗΣ

55. ΔΙΟΝΥΣΟΥ

56. ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ

57. ΔΙΡΦΥΩΝ-ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ

58. ΔΙΣΤΟΜΟΥ-ΑΡΑΧΟΒΑΣ-ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ

59. ΔΟΜΟΚΟΥ

60. ΔΡΑΜΑΣ

61. ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΝΗΣ

62. ΔΩΔΩΝΗΣ

63. ΔΩΡΙΔΟΣ

64. ΕΔΕΣΣΑΣ

65. ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ

66. ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

67. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

68. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΠΑ

69. ΕΟΡΔΑΙΑΣ

70. ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ

71. ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

72. ΕΡΥΜΑΝΘΟΥ

73. ΕΥΡΩΤΑ

74. ΖΑΓΟΡΑΣ-ΜΟΥΡΕΣΙΟΥ

75. ΖΑΓΟΡΙΟΥ

76. ΖΑΚΥΝΘΟΥ

77. ΖΑΧΑΡΩΣ

78. ΖΗΡΟΥ

79. ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ

80. ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ

81. ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ

82. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤ.

83. ΘΕΡΜΗΣ

84. ΘΕΡΜΟΥ

85. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

86. ΘΗΒΑΙΩΝ

87. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

88. ΙΗΤΩΝ

89. ΙΘΑΚΗΣ

90. ΙΚΑΡΙΑΣ

91. ΙΣΤΙΑΙΑΣ-ΑΙΔΗΨΟΥ

92. ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ

93. ΚΑΒΑΛΑΣ

94. ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ

95. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

96. ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ

97. ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

98. ΚΑΛΥΜΝΙΩΝ

99. ΚΑΝΤΑΝΟΥ-ΣΕΛΙΝΟΥ

100. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

101. ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ

102. ΚΑΡΥΣΤΟΥ

103. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

104. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

105. ΚΕΑΣ

106. ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ

107. ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ

108. ΚΙΜΩΛΟΥ

109. ΚΙΣΣΑΜΟΥ

110. ΚΟΖΑΝΗΣ

111. ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

112. ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ

113. ΚΥΘΝΟΥ

114. ΚΥΜΗΣ-ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

115. ΚΩ

116. ΛΑΓΚΑΔΑ

117. ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ

118. ΛΕΒΑΔΕΩΝ

119. ΛΕΙΨΩΝ

120. ΛΕΣΒΟΥ

121. ΛΕΥΚΑΔΑΣ

122. ΛΙΜΝΗΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑ

123. ΛΟΚΡΩΝ

124. ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ-ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ

125. ΜΑΚΡΑΚΩΜΗΣ

126. ΜΑΝΔΡΑΣ-ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ

127. ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ-ΛΙΜΝΗΣ-ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ

128. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ

129. ΜΕΓΑΝΗΣΙΟΥ

130. ΜΕΓΑΡΕΩΝ

131. ΜΕΓΙΣΤΗΣ

132. ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ

133. ΜΕΤΣΟΒΟΥ

134. ΜΗΛΟΥ

135. ΜΟΣΧΑΤΟΥ-ΤΑΥΡΟΥ

136. ΜΟΥΖΑΚΙΟΥ

137. ΜΥΚΟΝΟΥ

138. ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ

139. ΜΩΛΟΥ-ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

140. ΝΑΞΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

141. ΝΑΥΠΛΙΕΩΝ

142. ΝΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΑΣ

143. ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

144. ΝΕΜΕΑΣ

145. ΝΕΣΤΟΡΙΟΥ

146. ΝΙΚΑΙΑΣ-ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ

147. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΚΟΥΦΑ

148. ΝΙΣΥΡΟΥ

149. ΝΟΤΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ

150. ΝΟΤΙΟΥ ΠΗΛΙΟΥ

151. ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ

152. ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ

153. ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ

154. ΟΙΧΑΛΙΑΣ

155. ΠΑΙΑΝΙΑΣ

156. ΠΑΛΑΜΑ

157. ΠΑΛΛΗΝΗΣ

158. ΠΑΞΩΝ

159. ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ

160. ΠΑΡΓΑΣ

161. ΠΑΡΟΥ

162. ΠΑΤΡΕΩΝ

163. ΠΕΙΡΑΙΩΣ

164. ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ

165. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

166. ΠΗΝΕΙΟΥ

167. ΠΛΑΤΑΝΙΑ

168. ΠΟΡΟΥ

169. ΠΡΕΒΕΖΑΣ

170. ΠΡΕΣΠΩΝ

171. ΠΥΛΗΣ

172. ΠΩΓΩΝΙΟΥ

173. ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ

174. ΡΟΔΟΥ

175. ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ

176. ΣΑΜΟΥ

177. ΣΕΡΙΦΟΥ

178. ΣΗΤΕΙΑΣ

179. ΣΙΘΩΝΙΑΣ

180. ΣΙΚΙΝΟΥ

181. ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ

182. ΣΙΦΝΟΥ

183. ΣΚΙΑΘΟΥ

184. ΣΚΟΠΕΛΟΥ

185. ΣΚΥΔΡΑΣ

186. ΣΚΥΡΟΥ

187. ΣΟΥΛΙΟΥ

188. ΣΟΦΑΔΩΝ

189. ΣΠΑΡΤΗΣ

190. ΣΠΕΤΣΩΝ

191. ΣΤΥΛΙΔΑΣ

192. ΣΥΜΗΣ

193. ΣΥΡΟΥ-ΕΡΜΟΥΠΟΛΗΣ

194. ΣΦΑΚΙΩΝ

195. ΤΗΝΟΥ

196. ΤΗΛΟΥ

197. ΤΟΠΕΙΡΟΥ

198. ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ

199. ΤΡΙΠΟΛΗΣ

200. ΤΡΙΦΥΛΛΙΑΣ

201. ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ

202. ΤΥΡΝΑΒΟΥ

203. ΥΔΡΑΣ

204. ΦΑΙΣΤΟΥ

205. ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ

206. ΦΑΡΣΑΛΩΝ

207. ΦΙΛΙΑΤΩΝ

208. ΦΙΛΟΘΕΗΣ-ΨΥΧΙΚΟΥ

209. ΦΛΩΡΙΝΑΣ

210. ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΥ

211. ΦΟΥΡΝΩΝ ΚΟΡΣΕΩΝ

212. ΦΥΛΗΣ

213. ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ

214. ΧΑΛΚΗΣ

215. ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ

216. ΧΙΟΥ

217. ΨΑΡΩΝ

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 20ης Απριλίου 2013



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Δις ισόβια στον αρχηγό και τους εκτελεστές

Με δις ισόβια τιμώρησε το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων .......

Καλαμάτας τον αρχηγό της εγκληματικής οργάνωσης για τις δολοφονίες πατέρα και γιου Μεσάι το Νοέμβριο του 2011.
Η ίδια ποινή επιβλήθηκε στον Αλβανό και τον 24χρονο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ το ζήτημα της «εμπλοκής» ή απόρριψης του προγράμματος πάνω από 4 εκατ. ευρώ της Ένωσης Συνεταιρισμών Μεσσηνίας, με ερώτηση του Μεσσήνιου βουλευτή Γιάννη Λαμπρόπουλου, στη βάση και πρόσφατων αποκλειστικών δημοσιευμάτων της «ΦΩΝΗΣ».
8 ερωτήσεις-φωτιά στον αρμόδιο υπουργό, την ώρα που η «Ένωση Μεσσηνίας» σιωπά μεγαλοπρεπώς για τις τραπεζικές εγγυήσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα.
Αυτό είναι το πρώτο θέμα στη σημερινή «ΦΩΝΗΞ», στην οποία διαβάζουμε ακόμη:
• Ο ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ Η ΧΟΥΝΤΑ! 39 χρόνια μετά, ένας εκ των πρωταγωνιστών του πραξικοπήματος, που ο ίδιος εξακολουθεί να χαρακτηρίζει επανάσταση, ο Λυκούργος Γαϊτανάρος μιλάει για πρώτη φορά, ενώ οι «εναπομείναντες Απριλιανοί» Στ. Παττάκος, Θεοδ. Θεοφιλογιαννάκος και Θεοκ. Παπαγεωργίου, τον ευχαριστούν και μιλάνε εγκωμιαστικά για το ρόλο του τότε και την προσφορά του μέχρι σήμερα.
• ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ «ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ» του ΕΣΠΑ το Νοσοκομείο Καλαμάτας, πρωτοπορεί και στην εξοικονόμηση δαπανών. Εξομαλύνεται η κατάσταση στη Β΄ Παθολογική Κλινική. Ο διοικητής Γ. Μπέζος ανήγγειλε τη δημιουργία μονάδας παραγωγής υγρού οξυγόνου.
• ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ στην Αρχαία Μεσσήνη το 2ο Διεθνές Μαθητικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος 2013. Την έναρξη θα κηρύξει η Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ.
• ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΑΝ τα Τοπικά Συντονιστικά Όργανα στους Δήμους Πύλου-Νέστορος και Καλαμάτας για το σχεδιασμό και τις δράσεις αντιμετώπισης των κινδύνων λόγω των δασικών πυρκαγιών.
• «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ…». Από αύριο η εκπαιδευτική θεατρική παράσταση του ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας.
• ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ στην Αττική ένας 34χρονος Σκοπιανός, ως εγκέφαλος ληστειών, μεταξύ των οποίων και εκείνης στην Τράπεζα Πειραιώς στην Κυπαρισσία.

● ΑΥΤΑ και άλλα πολλά ρεπορτάζ, ειδήσεις, σχόλια, άρθρα και παρεμβάσεις, αθλητικά και πολιτιστικά συμπληρώνουν την ύλη της «ΦΩΝΗΣ», μαζί με αγγελίες για την τοπική κτηματαγορά, τις ενοικιάσεις και την αγορά εργασίας.
● ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ τη «ΦΩΝΗ» πρωί – πρωί στα περίπτερα. Έγκυρη ενημέρωση, δυναμική παρέμβαση με άποψη για τα τοπικά δρώμενα και όχι μόνο!... Για να μην σας στέλνουν… αδιάβαστους, διαβάζετε καθημερινά τη «ΦΩΝΗ»! Μόνο κέρδος θα έχετε γνωρίζοντας τι συμβαίνει γύρω σας!!!