Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

«Τελειώνει η …χούντα του Μεσσηνιακού Ποδοσφαίρου»!

«ΑΥΤΟ είχε γραφτεί από τον μεγάλο δημοσιογράφο Αντώνη Αντωνόπουλο. Κυριακή 25-8-2013.

Και όμως συνεχίζουν οι προκλήσεις ενάντια σε κάποιες ομάδες, μεταξύ αυτών είμαι και εγώ ο θιγόμενος από το επιτελείο της ΕΠΣΜ με επικεφαλής τον Άρι Σταθόπουλο, άλλωστε διακρίνεται για τις κακές του συνήθειες και τις προκλήσεις του, πάντα ποδοσφαιρικά. Γενικά γεννημένος για το κακό και πάντα απειλητικός. Του απαντώ «Υπάρχει Θεός και έχει πίσω του παιδιά και εγγόνια. Αργεί αλλά δεν λησμονεί».

Συμβουλή μου να ......

φύγει αύριο το πρωί. Τα κλάματα και τα παραμύθια τελείωσαν! Σε πήραν χαμπάρι όλοι. Έτρεχες μόνο σου στο στάδιο και έβγαινες πρώτος, τώρα απέναντί σου έχεις ένα μεγάλο Γολγοθά, που θα σε παλέψει, με αξιόλογους και έντιμους ανθρώπους.

Άρι Σταθόπουλε, θα απαντήσεις δημόσια, και τι θα τους πεις, στα μικρά παιδιά, τα 13χρονα του παιδικού πρωταθλήματος της ομάδας του Θησέα Καλαμάτας για τον αποκλεισμό τους από το Τουρνουά;

Μιλάς για το «Χαμόγελο του Παιδιού», για χαρές, «ευ αγωνίζεσθε», γενικά για το ποδόσφαιρο, είσαι ο εκπρόσωπος, μην είσαι εκεί που σε συμφέρει, αλλά για όλους. Αυτά τα παιδιά ίδρωσαν!

Πρόεδρε της ΕΠΣΜ, πέρυσι, το 2012, τον Νοέμβριο, συμμετείχε η ομάδα μου, Θησέας Καλαμάτας, στο Παιδικό τουρνουά της ΕΠΣΜ. Παίζουμε κανονικά τον πρώτο αγώνα και στο τέλος του αγώνα κάποια παιδιά παρουσίασαν πρόβλημα υγείας. Τελικά τα παιδιά είχαν κολλήσει ανεμοβλογιά και είχαν υψηλό πυρετό.

Την επόμενη ημέρα συναντήθηκα με τον αντιπρόεδρο, Λεωνίδα Οικονομίδη και του εξήγησα το συμβάν και πως δεν φτάνουν οι ποδοσφαιριστές να συνεχίσω το πρωτάθλημα και ερώτησα: «Μπορώ να βάλω πιο μικρούς;», μου λέει «Όχι»!

Αναγκαστικά δηλώνω εγγράφως ότι παραιτούμε. Φέτος πήρατε την απόφαση να αποκλείσετε την ομάδα ως τιμωρία. Που βλέπετε το παράνομο εσείς που έκανε η ομάδα μου; Για μια φορά ακόμη ΑΙΣΧΟΣ- ΝΤΡΟΠΗ. εάν ήμουν υποψήφιος στο συνδυασμό σας, όλα μέλι- γάλα!

Τώρα που είμαι αντίπαλός σας, το Φεβρουάριο για την ΕΠΣΜ…

Εμένα δεν με ενδιαφέρουν οι τιμωρία σου, αλλά τραυματίζουν τις ψυχούλες των μικρών παιδιών.

Σταθόπουλε γνωρίζεις πολύ καλά και ο κόσμος της Μεσσηνίας πως έχω καλές Ακαδημίες. Τρία χρόνια πρωταθλητής στον όμιλό μου Τζούνιορ- Προτζούνιορ, 2 χρόνια πρωταθλητής στο Προπαιδικό και φέτος θα ήμουν πάλι πρωταθλητής στο Παιδικό, δυστυχώς, επειδή γουστάρεις εσύ να πληγώσεις τα παιδιά. Ο κόσμος της Μεσσηνίας σε γνωρίζει τη «μάρκα» είσαι»

ΤΑΚΗΣ ΜΗΤΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Μέλος Θησέα Καλαμάτας

Υ.Γ. Σημειωτέον οι ποδοσφαιριστές διδάσκονται από καθηγητή ποδοσφαίρου και Γυμναστή Φυσικής Αγωγής, τον Κωνσταντίνο Μητρογιαννόπουλο.

Από την ΦΩΝΗ της Μεσσηνίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.