Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

ΕΡΑΝΗ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ: Χρονόπουλος: «Κάθε ποδοσφαιριστής θα ήθελε να φορά τη φανέλα της Εράνης»

Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Εράνης μας έκανε πριν από λίγο ο Ανδρέας Χρονόπουλος. Ο Φιλιατρινός ποδοσφαιριστής υπέγραψε μαζί με τους Αλμπάν και Μπεγλεκτζή συμβόλαιο συνεργασίας και αναμένεται να βοηθήσουν σημαντικά τη νέα χρονιά.

Ο ίδιος μας είπε: ........

«Η Εράνη είναι μια ομάδα με μεγάλο όνομα στο Μεσσηνιακό Ποδόσφαιρο. Και πιστεύω ότι κάθε ποδοσφαιριστής θα ήθελε να φορέσει τη φανέλα της, πόσο μάλλον εγώ που είμαι Φιλιατρινός και την έχω και θα την έχω για πάντα στην καρδιά μου. Μίλησα με την διοίκηση και το τεχνικό team. Moυ αρέσει το σκεπτικό ότι θα είμαστε νέα και ντόπια παιδιά που γνωριζόμαστε όλοι πολύ καλά μεταξύ μας και έτσι με χαρά μπορώ να πω ότι ανυπομονώ να αρχίσει η νέα χρονιά».

taklin.gr

1 σχόλιο:

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.