Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

ΜΕ ΖΗΛΟ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Γράφει η Αντωνία Μπούζα.

O μεγαλοπρεπής εορτασμός στα Φιλιατρά της εορτής του Αγ.Χαραλάμπους, πέραν της μεγάλης προσέλευσης του κόσμου που επιβεβαίωσε τον Παμμεσηνιακό χαρακτήρα της εορτής και την πίστη των Ελλήνων , ανέδειξε και μία άλλη παράμετρο.

Τη δυναμική που έχουν .........

περιφερειακά ΜΜΕ και άνθρωποι που εργάζονται με αγάπη για τη σωστή πληροφόρηση, μακριά από προσωπικές εμπάθειες ή άλλα συμφέροντα .
Έτσι από την ενασχόλησή μου με τα κοινά, έχω διαπιστώσει το πόσο άριστα επιτελούν τη δουλειά τους οι τοπικοί δημοσιογράφοι των έντυπων και ηλεκτρονικών ΜΜΕ που καλύπτουν την Τριφυλία και αυτό αποτελεί ένα συν για την περιοχή, που απολαμβάνει τη σωστή και ακομμάτιστη πληροφόρηση.

Ως μπλόγκερ και ως άνθρωπος του δημοσιογραφικού κόσμου, παρακολουθώ επίσης, την άριστη πορεία στην ενημέρωση του FILIATRANEWS, που πληροφορεί την ευρύτερη περιοχή της Τριφυλίας από το χώρο του διαδικτύου, άμεσα και αντικειμενικά και έχω την τιμή να έχω φιλοξενηθεί με άρθρα μου στο φιλόξενο μπλογκ τους.
Έτσι και χθες στην εορτή του Αγίου Χαραλάμπους, με εξαιρετική ακρίβεια ενημέρωσαν τους πολίτες για όλα όσα διημείφθησαν κατά τη διάρκεια της εορτής, της λιτανείας και της παράθεσης καφέ, στο Δημαρχείο των Φιλιατρών, έγκυρα και υπεύθυνα.

Έτσι ελπίζω να συνεχίσουν, χωρίς να χαρίζονται όπως το έχουν κάνει μέχρι σήμερα, σε κανέναν (συμπεριλαμβάνομαι κι εγώ αρκετές φορές) διότι αυτό το θεωρώ υγιές και σωστό.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.