Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2012

“Ξέρεις ποιος είμαι εγώ, ρε…πληβείε!»

Άρθρο του Καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου στο Φιλιατρά News

ΣΧΟΛΙΟ: Καλημέρα
Προς σποφυγή "παρεξηγήσεων" σας πληροφορώ ότι αυτά που περιγράφω συμβαίνουν στην...Αγγλία!...
με αγάπη
γιώργος πιπερόπουλος


Θα είμαι σύντομος, αλλά πολύ…»πιπεράτος» στο σημερινό μου σχόλιο στο blog σας φίλες και φίλοι αναγνώστες.
Το επεισόδιο ΔΕΝ αφορά σε Έλληνα Βουλευτή ούτε Υπουργό ή Γραμματέα ελληνικού Κόμματος αλλά στον Βρετανό Βουλευτή-πρώην Υπουργό, Γραμματέα του Συντηρητικού Κόμματος του κ Cameron (Chief Party Whip) και τους Αστυνόμους της Φρουράς της Πρωθυπουργικής κατοικίας, της γνωστής διεθνώς 10 Downing Street.

Προφανώς ο κ Mitchell φεύγοντας μετά από επίσκεψη ............

εργασίας στην Πρωθυπουργική κατοικία θέλησε να περάσει την κυρία πύλη εξόδου αλλά οι Αστυνομικοί της φρουράς του υπέδειξαν μια ‘άλλη μικρότερη δίπλα στην κλειδωμένη κυρία πύλη από την οποία περνούν, συνήθως, αυτοκίνητα και συνοδοί αστυνομικοί.
Αντέδρασε ο k Mitchell, έσυρε, λέει η εφημερίδα SUN τα «εξ αμάξης» στους αστυνομικούς και τώρα η Ένωση Αστυνομικών Λονδίνου ζητά την «παραίτηση» του κ Mitchell, και ο Δήμαρχος του Λονδίνου k Boriw Johnson είπε σήμερα σε ομιλία του «όποιος προσβάλλει αστυνομικό όργανο πρέπει άμεσα να συλλαμβάνεται όποια ιδιότητα και εάν έχει είτε ως απλός πολίτης είτε ως Υπουργός!…»

O k Mitchell ΖΗΤΗΣΕ συγνώμη από τους αστυνομικούς για την συμπεριφορά του, ο Πρωθυπουργός κ Cameron είπε ότι επιδοκιμάζει τη δημόσια συγνώμη του στελέχους του αλλά η Ένωση Αστυνομικών Λονδίνου συνεχίζει να ζητά την παραίτηση του κ Μitchell, τη συμπεριφορά του οποίου αποδοκίμασαν Υπουργοί και στελέχη του Βρετανικού Κοινοβουλίου…
Τώρα μη με παρεξηγήσετε ούτε εσείς ως συμπατριώτες αναγνώστες του blog και φυσικά, ούτε οι Βρετανοί πολιτικοί και πολίτες εάν σας θυμίσω ότι πριν μερικά χρόνια ΕΦΑΓΕ ΣΚΑΜΠΙΛΙ αστυνομικός της Φρουράς στη Λέσχη Αξιωματικών Θεσσαλονίκης και ότι είναι αναρίθμητα τα περιστατικά όπου Έλληνες πολιτικοί (αλλά και διάσημοι Έλληνες πολίτες) όχι μόνο έβρισαν Έλληνες Αστυνομικούς αλλά τους έθεσαν ουρλιάζοντας και το ερώτημα του σημερινού μου τίτλου:
«Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε…πληβείε;»

Εάν από παρόμοια περιστατικά στην πατρίδα μας έχει κάποιος ή κάποια από εσάς φίλοι και φίλες αναγνώστες πληροφορίες ότι η ΕΛΑΣ αντέδρασε όπως η Μητροπολιτική Αστυνομία του Λονδίνου, Βουλευτής, Υπουργός, Επιχειρηματίας, Δημοσιογράφος ή ηθοποιός ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΓΝΩΜΗ και κάποιος από τους Έλληνες Πρωθυπουργούς των τελευταίων δεκαετιών επέκρινε το στέλεχός του σας παρακαλώ να μας το πείτε.
Σας υπόσχομαι να το μεταφέρω στα Βρετανικά ΜΜΕ…

22 Σεπτεμβρίου: Ευρωπαϊκή Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο

Η Ευρωπαϊκή Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο πρωτοξεκίνησε στη Γαλλία το 1998 και καθιερώθηκε σε πανευρωπαϊκή κλίμακα με απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το 2000. Στον εορτασμό συμμετέχουν 1500 πόλεις της Ευρώπης και 4 του Καναδά.
Κάθε χρόνο, στις 22 Σεπτεμβρίου οι αρχές πολλών πόλεων κλείνουν το κέντρο τους για τα αυτοκίνητα και ενθαρρύνουν τους πολίτες τους να χρησιμοποιήσουν για τις μετακινήσεις τους τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ποδήλατα, αλλά και τα πόδια τους.

Στη χώρα μας, από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν ..............

κυκλοφορήσει 1.500.000 νέα αυτοκίνητα, επιβαρύνοντας κατά 80% την ατμοσφαιρική ρύπανση, ειδικά τους θερμούς μήνες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Greenpeace, την πρωτιά σε υψηλά επίπεδα μικροσωματιδίων στην ατμόσφαιρα κρατά η Θεσσαλονίκη, δεύτερη είναι η Αθήνα και ακολουθούν Λάρισα και Πάτρα.

Σαν αποτέλεσμα, το 80% περίπου της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην Αθήνα και τα άλλα αστικά κέντρα κατά τη διάρκεια της θερμής περιόδου του έτους οφείλεται στην κυκλοφορία των οχημάτων. Δεν είναι υπερβολή να χαρακτηρίσει λοιπόν κανείς το αυτοκίνητο ως δυνάστη της καθημερινής μας ζωής.

Η Ελλάδα κατέχει ένα αρνητικό ρεκόρ σε ό,τι αφορά στα επίπεδα των φονικών μικροσωματιδίων (ΡΜ10) στην ατμόσφαιρα, μεγάλο ποσοστό των οποίων οφείλεται στην κυκλοφορία των οχημάτων. Τα ‘πρωτεία’ κρατά η Θεσσαλονίκη (2 στις 3 μέρες, η μέση συγκέντρωση των ΡΜ10 είναι πάνω από το όριο των 50 μg/m3), δεύτερη η Αθήνα (1 στις 2 μέρες, η μέση συγκέντρωση των ΡΜ10 είναι πάνω από τα 50 μg/m3) και ακολουθούν η Λάρισα και η Πάτρα στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα.

Σχετικές μελέτες του τμήματος Επιδημιολογίας της Ιατρικής Σχολής Αθηνών έδειξαν ότι αν τα μέσα επίπεδα των μικροσωματιδίων (ΡΜ10) στην Αθήνα ήταν κάτω από 20 μg/m3 (αντί των 52,12 μg/m3 που είναι τώρα), θα είχαμε 5.066 λιγότερους θανάτους κάθε χρόνο.
Επιπλέον, μια τέτοια μείωση θα αύξανε το προσδόκιμο ζωής σχεδόν κατά ένα χρόνο για κάθε κάτοικο της Αθήνας.
Τα προβλήματα των αστικών μετακινήσεων, η μόλυνση της ατμόσφαιρας και η ηχορύπανση, απασχολούν όλο και περισσότερους πολίτες της Ευρώπης. Αν και οι περισσότερες πόλεις δυσλειτουργούν λόγω του κυκλοφοριακού προβλήματος, ο αριθμός των οχημάτων και ο φόρτος της αστικής κυκλοφορίας διαρκώς αυξάνει.
Ως επακόλουθο , υποβαθμίζεται η ποιότητα ζωής και υγείας των κατοίκων(ηχορύπανση, μόλυνση, μείωση των κοινόχρηστων χώρων, άγχος κ.α.)

Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη αυτή την κατάσταση , η Ευρωπαϊκή Ένωση ήδη υιοθέτησε την υπ.αριθμ. 96/62/ΕΕ κατευθυντήρια οδηγία με στόχο τη βελτίωση της δημόσιας υγείας και της ποιότητας ζωής για τους Ευρωπαίους πολίτες. Ανάλογη οδηγία προωθείται και για την ηχορύπανση.

Η Ευρωπαϊκή Ημέρα <<Στην πόλη χωρίς το αυτοκίνητό μου >> εντάσσεται σε αυτό το πλαίσιο προσέγγισης της ανακάλυψης αναβάθμισης της πόλης.
Περιλαμβάνει δραστηριότητες και μέτρα για την ευαισθητοποίηση του κοινού και την ενθάρρυνση αλλαγής νοοτροπίας συμπεριφοράς με στόχο τη βελτίωση των αστικών μετακινήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος.
Οι κύριοι αντικειμενικοί στόχοι αυτής της <<Ημέρας>> είναι να ευαισθητοποιηθεί η κοινή γνώμη για τα προβλήματα που δημιουργεί η αλόγιστη χρήση του αυτοκινήτου στις πόλεις και να επιβεβαιωθεί η προτεραιότητα των πεζών.
Η χώρα μας, αναγνωρίζοντας την ανάγκη ευαισθητοποίησης των πολιτών στα κρίσιμα περιβαλλοντικά προβλήματα που προκαλούνται από την καθολική χρήση του αυτοκινήτου ιδιαίτερα στις μεγάλες πόλεις, συμμετέχει στον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Χωρίς Αυτοκίνητο.

Φέτος γιατί δεν γίνεται κάποια δράση στην Ελλάδα;

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 22ας Σεπτεμβρίου 2012

Κλικ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.



Διαβάστε στο θάρρος της Μεσσηνίας

Κλείνουν και οι ΔΟΥ σε Κυπαρισσία και Πύλο

Προβλήματα σε χιλιάδες πολίτες του Δήμου Μεσσήνης πρόκειται............

να δημιουργήσει η ανακοίνωση της κατάργησης, από την 1η του ερχόμενου μήνα, της Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας (ΔΟΥ) της περιοχής.



Μάλιστα, για το θέμα αυτό υπήρξε το προηγούμενο διάστημα και σχετικό ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Μεσσήνης, στο οποίο αναφέρονται, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Η ΔΟΥ Μεσσήνης εξυπηρετεί τουλάχιστον 30.000 δημότες του καλλικράτειου Δήμου, με έκταση περίπου 100 χιλιομέτρων (από τη μία άκρη έως την άλλη). Η κατάργηση της ΔΟΥ Μεσσήνης θα έχει περαιτέρω αρνητικές και αποτρεπτικές συνέπειες για την οικονομία μας και την περαιτέρω ανάπτυξη του Δήμου.

Επίσης, θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία πάμπολλων προβλημάτων στην τοπική κοινωνία, καθώς οι δημότες μας θα αναγκάζονται να διανύουν μεγάλες αποστάσεις για την εξυπηρέτησή τους, ενώ θα δυσχεράνει τη θέση των συμπολιτών μας και ειδικότερα των ευάλωτων κοινωνικών στρωμάτων, όπως ΑμεΑ, ευπαθείς ομάδες».

Διαβάστε στη ΦΩΝΗ της Μεσσηνίας

ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΗ γνώμη του να κατασκευαστούν στη Μεσσηνία οι νέες φυλακές που προορίζονται για την Περιφέρεια Πελοποννήσου εξέφρασε χθες σε συνέντευξή του ο αντιπεριφερειάρχης Παν. Αλευράς. Άραγε η δημόσια τοποθέτησή του σηματοδοτεί η άποψη της Περιφέρειας ή πρόκειται για την προσωπική του θέση;
Αυτό είναι το πρώτο θέμα στη σημερινή «ΦΩΝΗ», στην πρώτη σελίδα της οποίας προβάλλονται ακόμη:
● ΔΙΠΛΟ «ΟΧΙ» από Σαμαρά σε νέο χαράτσι ακινήτων και περικοπή αναπηρικών δικαιωμάτων. Ο Έλληνας πρωθυπουργός από την Ιταλία το απέκλεισε.
● ΜΕ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ η χθεσινή λιτή τελετή εγκαινίων της βιβλιοθήκης στο Α-ΤΕΙ Καλαμάτας.
● ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ολοκληρώθηκε το 10μερο πρόγραμμα μέτρησης οστικής πυκνότητας στο Δήμο Μεσσήνης.
● Η ΔΟΥ Μεσσήνης συγχωνεύεται με της Καλαμάτας στο πλαίσιο των καταργήσεων και συγχωνεύσεων υπηρεσιών, από την 1η Οκτωβρίου.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΠΕΤΡΑΚΟΥ στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Καλαμάτας και μύδροι για την κυβερνητική απόφαση ιδιωτικοποίησης.
● ΕΥΡΕΙΑ σύσκεψη στα Φιλιατρά για την πορεία των έργων στο Δήμο Τριφυλίας, ιδιαίτερα για Γαργαλιάνους-Φιλιατρά.

● ΑΥΤΑ και άλλα πολλά ρεπορτάζ, ειδήσεις, σχόλια, άρθρα και παρεμβάσεις, αθλητικά και πολιτιστικά συμπληρώνουν την ύλη της «ΦΩΝΗΣ», μαζί με αγγελίες για την τοπική κτηματαγορά, τις ενοικιάσεις και την αγορά εργασίας.


● ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ τη «ΦΩΝΗ» πρωί – πρωί στα περίπτερα. Έγκυρη ενημέρωση, δυναμική παρέμβαση με άποψη για τα τοπικά δρώμενα και όχι μόνο!... Για να μην σας στέλνουν… αδιάβαστους, διαβάζετε καθημερινά τη «ΦΩΝΗ»! Μόνο κέρδος θα έχετε γνωρίζοντας τι συμβαίνει γύρω σας!!!