Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Φιλιατρά: "Θέλουν να μου πάρουν τη γη μου,να με διώξουν από το σπίτι μου…»

Το καθημερινό μαρτύριο που βιώνει, ένα σύγχρονο και ιδιότυπο Γολγοθά, από ρατσιστική, όπως τη χαρακτηρίζει, σε βάρος του συμπεριφορά από γείτονές του, περιγράφει στο «Θ» κάτοικος – δημότης των Φιλιατρών, πατέρας πέντε παιδιών, με ένα ανήλικο τέκνο!

«Θέλουν να μου πάρουν τη γη μου, να με.............

διώξουν από το ίδιο μου το σπίτι», μου είπε με τρεμάμενη φωνή ο 52χρονος Αγγελής Καραχάλιος, φανερά στενοχωρημένος από όσα περνάει και πικραμένος που στην ίδια του την πόλη, τα Φιλιατρά, βιώνει ο ίδιος και η πολύτεκνη οικογένειά του το ρατσισμό συμπολιτών του, όταν επικοινώνησε μαζί μου βρίσκοντας το κουράγιο να μιλήσει και να δημοσιοποιήσει τα προβλήματα που του προκαλούν συμπολίτες του – γείτονές του!

Δυστυχώς, σύμφωνα με όσα μας είπε ο κ. Καραχάλιος, στα Φιλιατρά, μια πόλη προοδευτική και παραγωγική, πόλη – κοιτίδα του πολιτισμού και των τεχνών, υπάρχουν, κατ’ αυτόν, ακόμη και στις μέρες μας φαινόμενα ακραίου ρατσισμού. Ρατσισμού που προσβάλλει ανθρώπους και οικογένειες, καταρρακώνοντας την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και οδηγώντας στην απελπισία και την απόγνωση. Ρατσισμού που, επίσης, προσβάλλει την ίδια την πόλη και την ιστορία της! Ο ίδιος και η οικογένειά του, όπως λέει, είναι θύματα τέτοιας ρατσιστικής συμπεριφοράς και ψυχολογικού πολέμου, με ύβρεις και χυδαίες εκφράσεις σε βάρος τους. «Δεν έχουμε πρόβλημα με κανέναν, δε δημιουργούμε σε κανέναν πρόβλημα. Είμαστε φιλήσυχοι και έντιμοι στην οικογένειά μου. Προσπαθούμε για το καλύτερο, για τα παιδιά μου και την οικογένειά μας. Δεν έχουμε δώσει δικαιώματα. Αλλά, δυστυχώς, υπάρχουν και κακοί άνθρωποι στην κοινωνία μας. Τα Φιλιατρά είναι η πόλη μου, μια προοδευτική και παραγωγική πόλη, με καλούς κι εργατικούς ανθρώπους, που γνωριζόμαστε και έχουμε καλές σχέσεις. Τα παιδιά μου είναι στην κοινωνία με αρχές και σεβασμό. Τα δύο μου αγόρια παίζουν ποδόσφαιρο στην Εράνη, αφιλοκερδώς, και ο μικρός μου ο γιος πηγαίνει στο Δημοτικό Σχολείο», είπε ο κ. Καραχάλιος και συνέχισε αναφέροντας:

«Δουλεύουμε, πληρώνουμε τις υποχρεώσεις μας, είμαστε τυπικοί και σωστοί. Ένα χωραφάκι αγόρασα κι έχω πολλά προβλήματα, από γείτονες, χωρίς να ενοχλήσω κανέναν. Στα Φιλιατρά, την πόλη μου, αντιμετωπίζω προβλήματα ρατσισμού. Δεν πρέπει στην εποχή μας, στο 2012, και στην πόλη μας, να υπάρχουν τέτοια φαινόμενα και να αντιμετωπίζουμε τόσο πολύ σοβαρά προβλήματα στη ζωή μας. Λυπάμαι, στενοχωριέμαι πάρα πολύ γι’ αυτό. Νιώθω πολύ μεγάλη απόγνωση». Σύμφωνα με τον ίδιο, γείτονές του, στο κτήμα του, στην είσοδο των Φιλιατρών, του έκαναν ασφαλιστικά μέτρα για πέντε ρίζες ελιές! «Ελιές που είναι δική μου περιουσία, στο δικό μου το κτήμα» σημείωσε με έμφαση και πρόσθεσε: «Θέλουν να μου πάρουν τη γη μου, να με διώξουν από το ίδιο μου το σπίτι. Συνέχεια όλο κάτι μου κάνουν, μου στέλνουν την Αστυνομία, μου κάνουν καταγγελίες διάφορες...».

Αναφερόμενος, τέλος, στη δικαστική του περιπέτεια, με τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσαν γείτονές του σε βάρος του, σημείωσε: «Πιστεύω η Δικαιοσύνη θα κάνει το καθήκον της απέναντι στο γεγονός αυτό!».

*Στο «Θ», σε καμία περίπτωση, δεν παίρνουμε θέση στο δικαστικό κομμάτι του προβλήματος, καθώς η Δικαιοσύνη είναι αρμόδια να κρίνει και να αποφασίζει, παρουσιάζουμε ωστόσο το πρόβλημα με την ανθρωπιστική – κοινωνική του διάσταση.

Του Ηλία Γιαννόπουλου - Θάρρος

6 σχόλια:

  1. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΦΙΛΗΣΥΧΟΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΟ FAMOUS ΜΕ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ?ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ!!!ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ,ΔΡΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ. ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ @@@@ΦΥΛΑΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή