Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Ο κ Romney και ο κ Παπαγεωργόπουλος

Άρθρο του καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου στο Φιλιατρά News

Μου το έθεσε ως κουίζ παλιός φοιτητής μου από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας τώρα ακαδημαϊκός άνδρας σε Αμερικανικό Πανεπιστήμιο...
Παρακολουθούσε, μου έγραψε, την 1η τηλεοπτική αναμέτρηση ανάμεσα στον πρόεδρο κ Obama του Δημοκρατικού Κόμματος και τον υποψήφιο κ Romney των Ρεπουμπλικάνων και θυμήθηκε τα χρόνια που ήταν φοιτητής στη Θεσσαλονίκη.
Στα σημεία, μου έγραψε, μάλλον κέρδισε ο .............

κ Romney αλλά ακολουθούν άλλες δύο τηλεοπτικές αναμετρήσεις και στις πριν το debate δημοσκοπήσεις ο κ Obama είχε σαφές προβάδισμα απέναντι στον κ Romney…
Οπότε έχουμε μπροστά και αρκετό και αρκετά δύσκολο δρόμο μέχρι την επομένη της 6ης Νοεμβρίου οπότε θα ξέρουμε και τον επόμενο Πρόεδρο των ΗΠΑ…

Το κουίζ;
Ο κ Romney tου θύμισε τον τέως Δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ Βασίλη Παπαγεωργόπουλο (όχι, φυσικά, στις δικαστικές του περιπέτειες) αλλά φυσιογνωμικά!
Βλέποντας μερικές φωτογραφίες διαπίστωσα και εγώ ότι από όλους τους Έλληνες πολιτικούς αυτός που περισσότερο μοιάζει τον κ Romney είναι ο τέως Δήμαρχος Θεσσαλονίκης…
Είναι και συνομήλικοι: ο κ Romney γεννήθηκε τον Μάρτιο και ο κ Παπαγεωργόπουλος τον Ιούνιο του 1947…
Εσείς τι λέτε;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.