Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

VW Golf VII 2013 - Πλήρης αποκάλυψη

Το VW Golf VII 2013 είναι γεγονός. Το πολυαναμενόμενο μικρομεσαίο μοντέλο της VW παρουσιάστηκε στο Βερολίνο και αποτελεί το πρώτο μοντέλο της VW το οποίο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MQB (δείτε περισσότερα για την πλατφόρμα MQB της VW και το ενδεχόμενο πώλησης της σε άλλες εταιρείες). Η συγκεκριμένη πλατφόρμα έκανε πρεμιέρα στο Audi A3 2012 (διαβάστε περισσότερα για το Audi A3 2012).

Ο σχεδιασμός του VW Golf VII 2013 αποτελεί φυσική εξέλιξη της σημερινής έκτης γενιάς του Golf. Κάτι που ο αρχισχεδιαστής Walter De Silva είπε πως "είναι αναγκαίο προκειμένου να διατηρηθεί ο χαρακτήρας του Golf αναλλοίωτος". Οι γωνίες είναι ακόμη πιο έντονες, ενώ το εμπρός μέρος έχει γίνει περισσότερο σφηνοειδές. Το σήμα κατατεθέν του VW Golf VII 2013 είναι και πάλι η φαρδιά πίσω κολόνα, ενώ το προφίλ του ελάχιστα αλλάζει από το σημερινό μοντέλο.

Στο πίσω μέρος τα φώτα ακολουθούν τη σχεδιαστική ...........

λογική της μάρκας, όπως αυτή έχει εκφραστεί στο VW Touareg (διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για το VW Touareg - δείτε τις τιμές του VW Touareg), ενώ οι “καθαρές” γραμμές χαρακτηρίζουν την πίσω πόρτα. Φυσικά, όπως συνηθίζει η VW σχεδιαστικές διαφορές ανάμεσα στην τρίθυρη και την πεντάθυρη έκδοση του Golf VII δεν θα υπάρχουν.

Το VW Golf VII 2013 έχει μήκος 4.25 m (πλάτος στα 1.80 m και ύψος 1.45 m). Νούμερα που σημαίνουν αύξηση μήκους κατά 56 mm, πλάτους κατά 28 mm και μείωση ύψους κατά 28 mm, σε σχέση πάντα με το σημερινό μοντέλο. Αυξημένο όμως είναι και το μεταξόνιό του, κατά 59 mm γεγονός που του χαρίζει μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών κατά 15 mm. Αυξημένος είναι και ο χώρος αποσκευών του VW Golf VII 2013 με το πορτμπαγκάζ να είναι πλέον 380lt (30lt περισσότερα από το Golf VI).

Το εσωτερικό του VW Golf VII 2013 είναι σαφώς διαφοροποιημένο από αυτό της έκτης γενιάς. Η κεντρική κονσόλα γέρνει ελαφρώς προς τον οδηγό, ο πίνακας οργάνων έχει την ίδια διάταξη αλλά με νέα γραμματοσειρά και σχεδιασμό και η κεντρική κονσόλα κυριαρχείται από μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων (θα διατίθεται σε διάφορα μεγέθη από 5.8'' έως και 8.0''). Μάλιστα θα υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο αλλά και σύνδεσης με smartphone ή iPhone. Το τιμόνι είναι και αυτό με τη σειρά του ανασχεδιασμένο. Όσον αφορά την ποιότητα των υλικών, σύμφωνα με την VW είναι κορυφαία, ενώ το ίδιο ισχύει και για την συναρμογή. Η εργονομία, τουλάχιστον από τις εικόνες, δεν μοιάζει να έχει διαφορές από αυτή του σημερινού μοντέλου, καθώς τόσο η διάταξη των χειριστηρίων στο τιμόνι, όσο και αυτή των διακοπτών είναι η ίδια. Οι θήκες μικροαντικειμένων και στο VW Golf VII 2013 είναι πολλές και ευρύχωρες, με τις τσέπες στις πόρτες να είναι ντυμένες με τσόχα.

Στον τομέα των κινητήρων η μεγάλη διαφορά έγκειται στην προσθήκη στην γκάμα του VW Golf VII 2013 του νέου μέλους EA211. Πρόκειται για τον βενζινοκινητήρα 1.4 TSI με 140ps και τεχνολογία ACT/διαχείριση κυλίνδρων (διαβάστε αναλυτικά πως λειτουργεί ο συγκεκριμένος κινητήρας). Σύμφωνα με την VW το μοτέρ αυτό θα έχει μέση κατανάλωση 4,8lt/100 km και εκπέμπει μόλις 112 gr/km CO2. Η υπόλοιπη γκάμα βενζινοκινητήρων θα απαρτίζεται από τους 1.2 TSI 85ps, 1.2 TSI 105ps και 1.4 TSI 122ps. Ο 1.4 TSI 160ps δεν θα συνεχιστεί με τις φήμες να κάνουν λόγο για 1.8 TSI με 180ps. Όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες θα υπάρχει ένας νέος 1.6 TDI με 90ps και 105ps και ένας 2.0 TDI με 150 και 180 ίππους. Φυσικά θα ακολουθήσει και η κορυφαία έκδοση VW Golf VII GTi η οποία θα έχει το 2.0lt μοτέρ των 225 ίππων. Ιδιαίτερης μνείας χρήζει το γεγονός πως το VW Golf VII 2013 παρά την αύξηση στις διαστάσεις και τον πλουσιότερο εξοπλισμό, διαθέτει χαμηλότερο βάρος κατά 100 κιλά.

Πέρα από τις συμβατικές εκδόσεις του VW Golf VII 2013, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα σχέδια της VW για λανσάρισμα ηλεκτρικής έκδοσης και υβριδικής έκδοσης με δυνατότητα φόρτισης από το οικιακό δίκτυο. Οι εκδόσεις θα ονομάζονται E-Motion. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε και την πετρελαιοκίνητη έκδοση VW Golf VII BlueMotion η οποία σύμφωνα με τη VW θα εκπέμπει μόλις 85gr/km CO2 και θα έχει μέση κατανάλωση 3.2lt/100 km.

Το VW Golf VII βρίσκεται ήδη στη γραμμή παραγωγής στα εργοστάσια της VW στη Γερμανία, ενώ η πρεμιέρα του θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού. Οι πωλήσεις του VW Golf VII, στη χώρα μας θα ξεκινήσουν στο τέλος του έτους, με τις τιμές του να είναι στα ίδια επίπεδα με αυτά του σημερινού μοντέλου. Όπως πάντα το... χορό των πωλήσεων θα ξεκινήσει η πεντάθυρη έκδοση ενώ η τρίθυρη θα ακολουθήσει στο τέλος της άνοιξης του 2013.

Δείτε φωτό και Video από το νέο GOLF

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.