Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Ευχαριστήριο προς το Morias News

Του πρώην Διαχειριστή μας

Παρακαλώ όπως αναρτήσετε το ευχαριστήριο μήνυμα μου για το Morias News.

Με αφορμή την δημοσίευση άρθρου μου, που είχα στείλει στο Φιλιατρά News, θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τον διαχειριστή του Site Morias News για την αναδημοσίευση που έκανε στο άρθρο μου και τα καλά λόγια του στην εισαγωγή πριν από το κείμενο μου.Είναι σημαντικό ένας Δημοσιογράφος να εμπιστεύεται έναν πολίτη που εκφράζει την γνώμη του μέσω ενός άρθρου και μάλιστα το χαρακτηρίζει ως "πολύ ενδιαφέρον" , "εμπεριστατωμένο κείμενο" και ότι θα "δημιουργήσει αίσθηση".

Την αναδημοσίευση του άρθρου μου μπορείτε να την δείτε εδώ


1 σχόλιο:

  1. Να εκφράσω με την σειρά μου τα συγχαρητήρια μου, στον πρώην διαχειριστή του ΦιλιατράNews Harri Ag, για το πολύ επιτυχημένο άρθρο του στο τοπικό μας ομώνυμο blog, που αφορά όπως αναφέρει ο ίδιος, με πολυ ορθά επιχειρήματα στην εισαγωγή του άρθρου του, τον "χειρισμό που διάφοροι τοπικοί παράγοντες ακολούθησαν στο ζήτημα της δημιουργίας λιγνιτωρυχείων στην Κορώνη δημιουργεί μια εικόνα του πρωθυπουργού πολύ κατώτερη των περιστάσεων που ο τελευταίος καλείται να υπηρετήσει με επιτυχία για τη σωτηρία της χώρας."....και στο πως "Εκθέτουν ανεπανόρθωτα τον Σαμαρά οι δήθεν φίλοι του" ...όπως είναι ο τίτλος που δημοσιεύτηκε στο Πελοπονησσιακό blog, MoriasNews στις 19/7/2012...
    Χρυσάνθη Λεβεντάκη Κοντέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.