Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Μήνυμα αναγνώστη: Εξαιρετική η παρουσίαση των αποτελεσμάτων από τα Φιλιατρά

Αγαπητοί φίλοι.

Θα ήθελα να σας δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια για τον εξαιρετικό τρόπο που δημοσιεύσατε τα εκλογικά αποτελέσματα από την πόλη μας.
Πολύ περισσότερο μου άρεσαν τα γραφήματα και τα ποσοστά.
Δυστυχώς δεν είχα τον χρόνο να καθίσω Φιλιατρά να μάθω τα αποτελέσματα από τον τόπο μου αλλά χάρις εσάς ενημερώθηκα λεπτομερώς.
Είδα και το εκλογικό μου τμήμα (481) που ψήφισα με ...........

τα αποτελέσματα που έβγαλε και ικανοποιήθηκα πολύ.
Σας ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου γι αυτή την ενημέρωση.
Να είστε καλά και να συνεχίσετε αυτήν την τόσο καλή και όμορφη δουλειά που κάνετε.

Ο αναγνώστης δεν επιθυμεί την δημοσίευση του ονόματος του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.