Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Στον ΣΚΑΪ Ο Γιώργος Αυτίας

Μετά τις φήμες που τον ήθελαν στο δυναμικό του «ΣΚΑΪ», ο Γιώργος Αυτιάς επιβεβαίωσε όσα ακούγονται το τελευταίο διάστημα για την αλλαγή της τηλεοπτικής του στέγης έπειτα από την οριστική διακοπή του ζωντανού προγράμματός του Alter.

Μιλώντας, λοιπόν, στην εφημερίδα «Espresso» ο γνωστός δημοσιογράφος είπε χαρακτηριστικά:
«Αυτό που με ευχαριστεί είναι ότι στον ΣΚΑΪ θα έχω ........

υψηλής τεχνολογίας μηχανική υποστήριξη, η οποία θα μου δίνει τη δυνατότητα της γρήγορης και πολλαπλής εναλλαγής εικόνων και θεμάτων. Κατά τα τρία τέταρτα της εκπομπής θα είμαι όρθιος, ενημερώνοντας τους τηλεθεατές για όσα έχουν συμβεί τις προηγούμενες ημέρες, αλλά και τι θα γίνει τις επόμενες. Θα είμαι δίπλα τους προσπαθώντας με χρηστικές συμβουλές να τους ενημερώνω. 'Έχω αγωνία για το καινούριο ξεκίνημα. Αλίμονο αν δεν είχα, γιατί δεν είμαι καβαλημένος. Αρνήθηκα τον τίτλο του "βασιλιά ή του πρίγκιπα της ενημέρωσης" ενώ κάποιοι άλλοι μένουν κολλημένοι σε αυτούς. Εγώ θέλω να είμαι άνθρωπος της διπλανής πόρτας για τους τηλεθεατές».

Η εκπομπή που θα αναλάβει ο Γιώργος Αυτιάς θα είναι στη ζώνη του Σαββατοκύριακου, θα ξεκινάει στις 7.30 το πρωί και θα διαρκεί τρεις ώρες. Η πρεμιέρα της εκπομπής αναμένεται περί τα μέσα Ιανουαρίου.


ΣΧΟΛΙΟ
Ελπίζουμε ο Τηλεθεασούλας να μην αρχίσει πάλι τα κλάματα και τα γλυψίματα παρακαλώντας την γιαγιάκα και τον παπαουλάκο να του δίνει τηλεθεασούλα...

2 σχόλια:

  1. Ο ΠΟΛΥΞΕΡΗΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΩΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟΝ ΕΙΣΙΧΑΣΑΜΕ ΛΙΓΩ ΚΕΡΩ ΘΑ ΚΟΥΒΑΛΙΘΗ ΣΤΟ ΣΚΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΗ ΤΟ ΚΑΙΡΩ ΜΥΣΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΜΦΑΙΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΡΙΜΑ!!!
    ΤΟ ΣΚΑΪ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕ,ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ, ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ "ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ" , ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΙ' ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ ΤΟΥ ΣΥΡΜΟΥ, ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΙ' ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΠΑΝΑΘΛΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΣΤΕΡΕΩΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.