Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2011

Αύριο Παρασκευή στο Θάρρος της Μεσσηνίας



Κηδεύτηκαν στην Αλβανία πατέρας και γιος
Βεντέτα ή ξεκαθάρισμα;


Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία και κυρίως το Πλατύ, όπου διέμενε ο 35χρονος Φιλίμ Μεσάι, από το ανατριχιαστικό έγκλημα της Τρίτης.

Οι Αλβανοί που μένουν στην περιοχή είναι φοβισμένοι, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην αγριότητα του εγκλήματος. Μάλιστα, «δίνουν και παίρνουν» τα σενάρια για σκληρούς ομοεθνείς τους, που «συνηθίζουν» τέτοια εγκλήματα στη Βόρεια Αλβανία, αλλά και για ανακωχή παλιάς βεντέτας που έληξε πριν από λίγες ημέρες.

Χθες, πατέρας και γιος κηδεύτηκαν στο χωριό τους, στο Κούκσι της Βόρειας Αλβανίας.

Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή που εξέτασε τις σορούς, ο 35χρονος έφερε κακώσεις κεφαλής από βολίδες κυνηγετικού όπλου και η αιτία θανάτου του παιδιού είναι «κάκωση δια τέμνοντος οργάνου στη λαρυγγική χώρα».

Αλεξοπούλειο η νέα ονομασία του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας

Και άλλα πολλά θέματα με την εγκυρότητα και αντικειμενικότητα της Μεσσηνιακής εφημερίδας Θάρρος



Κλήρωση Τζόκερ 1/12 και Διαλογή

Μόλις βγήκαν οι τυχεροί αριθμοί του Τζόκερ.
Σήμερα η κλήρωση μοιράζει 6.000.000 ευρώ.

Οι τυχεροί αριθμοί και η διαλογή είναι:

UPDATE: Η Κλήρωση και η διαλογή





Ένα ακόμη «χτύπημα» στη Μεσσηνία το σταμάτημα της Ολυμπίας Οδού!

Από τον Ιούλιο είχαν διαφανεί οι προθέσεις της Κυβέρνησης πως το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Πύργος-Τσακώνα δεν θα εκτελεστεί.

Μετά την απάντηση του κ.Μαγκριώτη οριστικοποιείται πως η Μεσσηνία ήδη έχει εξαιρεθεί αλλά όπως ανέφερε ο υφυπουργός δεν ισχύει το ίδιο για το Ν. Ηλείας , ενώ τα αναπτυξιακά συμφέροντα της Μεσσηνίας έχουν αγνοηθεί σχετικά με την Ολυμπία Οδό.

Πρόκειται για έναν οδικό άξονα που θα έδινε ζωή και ανάσα σε όλη τη Δυτική Ελλάδα και ιδιαίτερα στη Δυτική Πελοπόννησο, με θετικές εξελίξεις και προοπτικές στον τομέα των εξαγωγών , των μεταφορών και του τουρισμού.

Η ακολουθούμενη πολιτική της κυβέρνησης του ...........

ΠΑΣΟΚ για το Μοριά και τη Μεσσηνία ιδιαίτερα, απλά επιβεβαίωσε τον κανόνα!

Δηλαδή αδιαφορία για τη δημιουργία μεγάλων έργων ,καθυστερήσεις για ήδη δρομολογηθέντα έργα και φυσικά λουκέτα σε πολλές Υπηρεσίες , στο Κέντρο Διαβιβάσεων , ακόμη και σε κοινωνικές δομές που με αγώνα και προσπάθεια παρέμεναν στη Μεσσηνία για να εξυπηρετούν ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες και πολίτες.

Μετά το σταμάτημα του σιδηροδρόμου και την έλλειψη σχεδιασμού για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, οι ελπίδες των Μεσσηνίων ιδίως ,επικεντρώθηκαν στους οδικούς άξονες ελπίζοντας να μας βγάλουν επιτέλους από την απομόνωση που συγκεκριμένες πολιτικές , παραλείψεις και σκοπιμότητες μας οδήγησαν !

Όλο αυτό το διάστημα και έντιμο και σωστό είναι να τονίσουμε, πως για την άρση της συγκοινωνιακής απομόνωσης της Μεσσηνίας ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ.Γιάννης Λαμπρόπουλος, έτρεξε και προσπάθησε επανειλλημμένως να το αναδείξει σε μείζον θέμα για την ανάπτυξη του τόπου.Έτσι και με το ζήτημα της Ολυμπίας Οδού, η Νέα Δημοκρατία μέσω του συγκεκριμένου βουλευτού της κυρίως ,προσπάθησε να ευαισθητοποιήσει τους υπευθύνους και να προβάλλει την αναγκαιότητα ολοκλήρωσης του οδικού άξονα προς όφελος όλης της Δυτικής Ελλάδος.

Ας μη ξεχνάμε πως η Νέα Δημοκρατία από το 2007, ύστερα από εισήγηση του τότε Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, του κ. Σουφλιά είχε ολοκληρώσει μελετητικά ,δημοπρατήσει και κυρώσει στη Βουλή των Ελλήνων το Δυτικό οδικό άξονα .

Ως Μεσσήνιοι αισθανόμαστε πως επιτέλους η Πολιτεία μας χρωστά , μετά τα τόσα χρόνια αδιαφορίας και απομόνωσης, ταλαιπωρίας και δυσχέρειας στην ανάπτυξή μας. Καιρός είναι λοιπόν να δείξουμε μακριά από οποιαδήποτε σκοπιμότητα πως είμαστε αμετακίνητοι στο δίκαιο αίτημά μας και ζητούμε με μία φωνή να γίνει ό,τι είναι δυνατόν για να ξεπεραστούν τα εμπόδια και οι σκόπελοι, προκειμένου να ολοκληρωθεί η Ολυμπία Οδός , μέχρι την Τσακώνα.-

Αντωνία Μπούζα

Παραβίαση νομοθεσίας περί ελεύθερου ανταγωνισμού από τη Multichoice

Παραβίαση της νομοθεσίας περί ελεύθερου ανταγωνισμού διαπιστώνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού όσον αφορά στην αποκλειστική δορυφορική αναμετάδοση τηλεοπτικών σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας που μεταδίδει η Multichoice, ιδιοκτήτρια εταιρεία της ΝΟVΑ .

Σύμφωνα με την εισήγηση, οι συμβάσεις αποκλειστικής δορυφορικής αναμετάδοσης της Multichoice με τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας που έχουν συναφθεί από το 1997 έως σήμερα εγείρουν εμπόδια σε άλλους ανταγωνιστές και δυσχεραίνουν την ανάπτυξη σε άλλες ψηφιακές πλατφόρμες.

Στην εισήγηση κατέληξε η Επιτροπή Ανταγωνισμού ..........

μετά από καταγγελία του ΟΤΕ. Η οριστική απόφαση αναμένεται να ληφθεί τις 3 Φεβρουαρίου .

ΣΚΑΪ

Τα πρακτικά της Βουλής με την ερώτηση Λαμπροπουλου για την Ολύμπια οδό.

Ο βουλευτής της ΝΔ Ιωάννης Λαμπροπουλος μας απέστειλε τα πρακτικλα της βουλης σχετικά με την συζήτηση στην βουλή για το θέμα της Ολύμπιας οδού.

Σας παρουσιάζουμε λοιπόν ολόκληρο το τμήμα της συνεδρίασης και τους διαλόγους.

Διαβάστε: ..............

Θα συζητηθεί, λοιπόν, τώρα η με αριθμό 220/28-11-2011 επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας κ. Ιωάννη Λαμπρόπουλου προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σχετικά με την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου της «ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ».
Στην ερώτηση εκ μέρους της Κυβερνήσεως θα απαντήσει ο Υφυπουργός κ. Ιωάννης Μαγκριώτης.
Παρακαλείται ο κ. Ιωάννης Λαμπρόπουλος να λάβει το λόγο προκειμένου να αναπτύξει προφορικά την ερώτησή του.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε.
Κύριε Υπουργέ, όπως όλοι συμφωνούμε, η «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ» ή ο λεγόμενος «Δυτικός Άξονας» είναι ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο για όλη την Ελλάδα και όχι μόνο για τη Δυτική Ελλάδα.
Όπως ξέρουμε, αυτός ο Άξονας ολοκληρώθηκε μελετητικά, δημοπρατήθηκε και κυρώθηκε στη Βουλή των Ελλήνων το 2007, ύστερα από εισήγηση του τότε Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, του κ. Σουφλιά. Αμέσως μετά, με την οικονομική κρίση άρχισαν, λοιπόν, οι τράπεζες να φέρνουν εμπόδια, ίσως γιατί δεν θα κέρδιζαν αυτά που υπολόγιζαν, θα κέρδιζαν λιγότερα.
Παρότι, λοιπόν, διέρρεαν πολλά, διάφορα στις εφημερίδες καθημερινά διαβάζαμε, εσείς, απ’ ό,τι θυμάμαι -όταν είχαμε έρθει εδώ και είχαμε συζητήσει πολλές φορές- μας δίνατε διαβεβαιώσεις: Μία διαβεβαίωση ήταν στις 19/11/2009, που μας λέγατε ότι σε κάθε περίπτωση ο δρόμος θα έρθει στη Μεσσηνία. Δεύτερη στις 13/5/2010, όπου μας λέγατε το ίδιο. Τρίτη στις 13/12/2010, όπου μας λέγατε το ίδιο. Στις 4/8/2011, πρόσφατα, μας λέγατε το ίδιο. Και προχθές, στις 24/11/2011, πριν λίγες μέρες, μας δώσατε την απάντηση ότι ο δρόμος μάλλον θα σταματήσει στην Πάτρα, δεν υπάρχει περίπτωση για τη Μεσσηνία ούτε για τον Πύργο ή δεν ξέρω εάν θα πάει στον Πύργο. Δεν υπάρχει περίπτωση για τη Μεσσηνία.
Μας απογοητεύσατε, κύριε Υπουργέ. Γιατί μας απογοητεύσατε έτσι; Γιατί; Η αντίδραση είναι τεράστια. Θα σας καταθέσω στα Πρακτικά το τι έγινε χθες σε όλες τις εφημερίδες, Επιμελητήρια σε όλο το Νομό Μεσσηνίας και πιστεύω να τα κατανοείτε όλα αυτά.
(Στο σημείο αυτό ο Βουλευτής κ. Ιωάννης Λαμπρόπουλος καταθέτει για τα Πρακτικά τα προαναφερθέντα έγγραφα, τα οποία βρίσκονται στο αρχείο του Τμήματος Γραμματείας της Διεύθυνσης Στενογραφίας και Πρακτικών της Βουλής)
Λυπάμαι που το λέω, αλλά θα εκφράσω τούτη τη στιγμή το μεσσηνιακό λαό και όλους τους φορείς: Γιατί τέτοια κοροϊδία; Ποιος μας κορόιδευε; Γιατί μας κορόιδευε; Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Υποκύψατε; Υπέκυψε μία Κυβέρνηση, ένα Υπουργείο στους τραπεζίτες; Γιατί; Αυτοί το ήθελαν. Είχατε συμφωνήσει και εσείς εδώ. Είχαμε συμφωνήσει μαζί ότι οι τραπεζίτες είναι αυτοί που δεν θέλουν να γίνει το έργο και ερχόμαστε σήμερα να υποκύψουμε;
Κύριε Πρόεδρε, είστε και εσείς Μεσσήνιος και Ηλείος και πιστεύω ότι θα ενώσετε τη φωνή και τη δική σας μαζί με τη δική μας και των δύο Νομών και όλης της Δυτικής Ελλάδος. Αυτό το έργο εάν δεν γίνει τώρα -είναι η τελευταία ευκαιρία- δεν θα γίνει ποτέ.
Κάνω έκκληση, κύριε Υπουργέ, μεταφέρω τη φωνή του λαού της Μεσσηνίας, να εισακουστεί, να αλλάξετε την απόφασή σας και να γίνει αυτό το έργο.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βύρων Πολύδωρας): Ευχαριστούμε τον κ. Λαμπρόπουλο.
Κύριε Υπουργέ, θα ήθελα να σημειώσω ότι είμαι από εκείνα τα μέρη και με αφορά η Ολυμπία Οδός. Υιοθετώ ασφαλώς την ερώτηση και το σκεπτικό, με το οποίο ανέπτυξε την ερώτησή του ο κ. Λαμπρόπουλος. Παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν στην υπόθεση, επισημαίνω ότι αν δεν γίνει η Ολυμπία Οδός, το έργο μέχρι την Πάτρα είναι κολοβό πλέον, δηλαδή δεν έχει την ολοκληρωμένη αξία του που θα έχει ή θα είχε με την Ολυμπία Οδό.
Έτσι, λοιπόν, εκθύμως υποβάλλω και εγώ την παράκληση για να γίνει ό,τι είναι δυνατόν να ξεπεραστούν τα εμπόδια και οι σκόπελοι, προκειμένου να ολοκληρωθεί η Ολυμπία Οδός. Η Ολυμπία Οδός σημαίνει, δηλαδή, «ολοκλήρωση του μεγάλου έργου»
Ορίστε, κύριε Υπουργέ, έχετε το λόγο, προκειμένου να απαντήσετε στον ερωτώντα συνάδελφο.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ (Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων): Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Θα ήθελα να πω πως και εγώ συμφωνώ απολύτως και με τις επισημάνσεις του αγαπητού συναδέλφου και με τις δικές σας, όπως και με τις επισημάνσεις και τον αγώνα όλων των συναδέλφων όλων των κομμάτων της Δυτικής Ελλάδας και της Μεσσηνίας και της Ηλείας και της Αχαΐας, αλλά και της Αιτωλοακαρνανίας, της Πρέβεζας, της Άρτας, των Ιωαννίνων, της Θεσπρωτίας, της Κέρκυρας, για την κατασκευή των δύο οδικών αξόνων, της Ολυμπίας και της Ιόνιας.

Κοινό κομμάτι, κοινό τμήμα είναι το κομμάτι «Κόρινθος-Πάτρα», για το οποίο θα έλεγα πως έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί τις προηγούμενες δεκαετίες, για να διευκολύνει την κίνηση και προς τη νοτιοδυτική Ελλάδα και προς τη βορειοδυτική, αλλά και προς την Αχαΐα, η οποία μέσα από το λιμάνι της είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της χώρας μας, από τις βασικές πύλες εξόδου και εισόδου τουλάχιστον μέχρι σήμερα.
Κακοί σχεδιασμοί, λοιπόν, του παρελθόντος μας έχουν φέρει σήμερα μπροστά σε μία δύσκολη πραγματικότητα που γίνεται ακόμα δυσκολότερη λόγω της οικονομικής κρίσης. Θέλω, λοιπόν, να διαβεβαιώσω ακόμα μία φορά τον αγαπητό συνάδελφο ότι αυτή η βασική επιλογή, δηλαδή να φθάσει η Ολύμπια Οδός μέχρι τη Μεσσηνία, δεν έχει αλλάξει όσον αφορά τους σχεδιασμούς της πολιτείας, της Κυβέρνησης, όπως αρχικά είχε συμβασιοποιηθεί και κυρωθεί από τη Βουλή το 2007.

Όμως, υπάρχουν μερικά δεδομένα τα οποία δεν μπορεί να τα παραβλέψει η οποιαδήποτε εκτελεστική εξουσία. Το πρώτο είναι ότι αυτές οι συμβάσεις –θυμίζω ότι είναι πέντε οι συμβάσεις και έξι μαζί με την υποθαλάσσια της Θεσσαλονίκης- είχαν συμβασιοποιηθεί και είχαν κυρωθεί στη Βουλή το ίδιο εξάμηνο, το πρώτο εξάμηνο του 2007. Αυτό καταδεικνύει μία βιασύνη, μία προχειρότητα και σκοπιμότητες. Αυτή τη βιασύνη και την προχειρότητα, δυστυχώς, την εισπράττουν οι κοινωνίες και η πολιτεία γενικότερα τα επόμενα χρόνια με πολλά προβλήματα.
Θέλω να πω πως υπάρχουν αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας οι οποίες είναι και οριστικές μέσα στο 2010 για το κομμάτι των περίπου 22 χιλιομέτρων, στο οποίο αναφέρθηκε ο συνάδελφος και είναι βασικό και καθοριστικό, από το Κάτω Σαμικό μέχρι τον ποταμό Νέδα στα σύνορα Ηλείας-Μεσσηνίας, αλλά και αντίστοιχες παρεμβάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης που για λόγους περιβαλλοντικούς δεν επιτρέπει τη συνέχιση της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου.

Δώσαμε μάχη, καταθέσαμε εναλλακτικές προτάσεις με τη συμβολή και τη συνεργασία και των συναδέλφων για τη λεγόμενη «μηδενική λύση» στην περιοχή του Καϊάφα, αλλά δεν έγιναν αποδεκτές αυτές οι λύσεις τόσο από την Ευρωπαϊκή Ένωση, όσο και από το Συμβούλιο της Επικρατείας και έτσι υπήρξε απαγόρευση.
Δήλωσα και τότε, δηλώνω και τώρα ότι η πολιτεία οφείλει να μελετήσει εναλλακτικές λύσεις, όπως η ανατολική χάραξη και κατασκευή στην επόμενη προγραμματική περίοδο της συνέχειας του αυτοκινητόδρομου της Ολύμπιας Οδού από το Κάτω Σαμικό μέχρι τη Μεσσηνία. Απλώς, όμως, με τα σημερινά δεδομένα δεν μπορεί να συνεχίσει ο αυτοκινητόδρομος κάτω από το Κάτω Σαμικό λόγω οριστικών και τελεσίδικων αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας και ανάλογων θέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στη συνέχεια υπήρξαν και προσφυγές από την περιοχή της Αχαΐας για τη διέλευση του οδικού άξονα από την περιοχή της Κάτω Αχαγιάς. Έχει εκδικαστεί μετά από πολλές αναβολές στο Συμβούλιο της Επικρατείας και αυτή η υπόθεση και αναμένουμε τις επόμενες ημέρες –ελπίζω πολύ γρήγορα- να βγει η τελική απόφαση, για να ξέρει και η εκτελεστική εξουσία τις τελικές αποφάσεις στο Συμβούλιο της Επικρατείας και σ’ αυτό το κομμάτι, προκειμένου να κάνει και τις τελικές της επιλογές.
Σε κάθε περίπτωση έχουμε πει –θα απαντήσω και στη συνέχεια στη δευτερομιλία μου- ότι εκεί όπου μας επιτρέπει το Συμβούλιο της Επικρατείας είναι βέβαιο ότι θα προσπαθήσουμε και θα αγωνιστούμε να φθάσει ο αυτοκινητόδρομος τουλάχιστον μέχρι το Κάτω Σαμικό, να γίνουν παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στα τμήματα που δεν επιτρέπει το Συμβούλιο της Επικρατείας γι’ αυτήν την περίοδο και να προχωρήσει η πολιτεία στη μελέτη και στην έρευνα για την εναλλακτική όδευση ανατολικά της Λίμνης Καϊάφα, προκειμένου να ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος μέχρι τη Μεσσηνία.
Αυτές είναι οι επιλογές της Κυβέρνησης, αγαπητέ κύριε Πρόεδρε.

Θα απαντήσω στη δευτερομιλία μου και στα άλλα θέματα, που πολύ σωστά έβαλε ο αγαπητός συνάδελφος, όσον αφορά τη στάση των τραπεζών και του παραχωρησιούχου για τη συνέχιση των εργασιών. Διότι έχει σταματήσει η χρηματοδότηση από πλευρά των τραπεζών εδώ και πολύ καιρό, γιατί δεν θεωρούνται έργα βιώσιμα, γιατί έχουν στο πίσω μέρος του κεφαλιού τους την εκτίμηση ότι πιθανότατα δεν είναι βιώσιμη η οικονομία της χώρας μας. Θα επανέλθω όμως στο θέμα αυτό στη δευτερομιλία μου.
Ευχαριστώ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βύρων Πολύδωρας): Ευχαριστούμε τον Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ιωάννη Μαγκριώτη.
Παρακαλείται ο ερωτών συνάδελφος, κ. Ιωάννης Λαμπρόπουλος, Βουλευτής Μεσσηνίας να λάβει το λόγο για τη δευτερολογία του.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ευχαριστώ κύριε Πρόεδρε.
Κύριε Υπουργέ, επικαλεστήκατε την απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας που αφορά τη στενή περιοχή λίγα χιλιόμετρα στη Ζαχάρω.
Εμείς και οι φορείς όλοι, αποδεχθήκαμε να υπάρξει μηδενική λύση και να μη γίνει τίποτε σ’ αυτά τα χιλιόμετρα -όπως λέγεται- να μείνουν ως έχουν. Υπάρχει όμως και το άλλο τμήμα, από τον Καϊάφα μέχρι την Κυπαρισσία το Καλό Νερό και την Τσακώνα, που δεν λέτε τίποτα. Σήμερα η θέση σας δεν ξεκαθαρίζει.
Δηλαδή θα αφήσουμε να σέρνεται η κατάσταση όπως σέρνεται από το 2009; Τι θα πούμε στον κόσμο; Ο κόσμος σήμερα θέλει μία καθαρή απάντηση. Υπάρχει πρόθεση; Δεν πιστεύω ότι κι εσείς, κι εγώ ως πολιτικός -γιατί κι εσείς κι εγώ θητεύουμε εδώ σ’ αυτήν την Αίθουσα πολλά χρόνια- θα υποκύψουμε στις πιέσεις των τραπεζών που χρηματοδοτούσαν το έργο, γιατί αυτοί αντιδρούσαν. Δεν θα υποκύψουμε. Δεν θα έρθει αλλαγή σύμβασης εδώ στη Βουλή -απ’ αυτά που είχαμε συμφωνήσει και ψηφίσει το 2007- και δεν θα υπάρξει κόμμα που θα την ψηφίσει και θα συμφωνήσει. Ένα είναι αυτό.

Δεύτερον, ως πολιτικός αλλά και ως πολίτης, ως άνθρωπος της Μεσσηνίας που γεννήθηκα, έζησα και θα ζήσω εκεί και έκανα πάντοτε σημαία μου το έργο αυτό το μεγάλο, τους δύο Άξονες Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα, που θα βγάλουν τη Μεσσηνία και όλη τη Δυτική Ελλάδα από την απομόνωση, θέλω να απευθυνθώ, δεν δέχομαι να σταματήσει το έργο.

Από εδώ κύριε Πρόεδρε απευθύνομαι στα τρία κόμματα που στηρίζουν την Κυβέρνηση. Απευθύνομαι στη Νέα Δημοκρατία, το κόμμα μου, που υπηρέτησα με συνέπεια για δεκαετίες, επειδή είναι και το κόμμα που εισηγήθηκε αυτή τη σύμβαση και που έκανε τις δημοπρατήσεις και που ολοκλήρωσε, ωρίμασε το έργο για να αρχίσει η κατασκευή του. Όπως απευθύνομαι και στο ΠΑΣΟΚ, το οποίο είχε ψηφίσει τη σύμβαση εδώ στη Βουλή, όπως και στο Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό, που επίσης είχε συμφωνήσει, αλλά και στον Πρωθυπουργό το σημερινό, να δει ότι αυτά τα μεγάλα έργα θα δώσουν απασχόληση και θα βγάλουν την οικονομία μας από το αδιέξοδο δημιουργώντας ανάπτυξη. Τα τρία κόμματα λοιπόν κυρίως θα πρέπει να καθίσουν να συναποφασίσουν, να εισηγηθούν ότι αυτός ο Άξονας, ο λεγόμενος Δυτικός Άξονας, που θα αρχίζει από τα Γιάννενα και θα τελειώνει στην Καλαμάτα, θα πρέπει να κατασκευαστεί. Είναι ευθύνη και των τριών κομμάτων πλέον που στηρίζουν αυτήν την Κυβέρνηση και καλώς της στηρίζουν, γιατί είναι η τελευταία ευκαιρία για τον τόπο μας.
Ευχαριστώ κύριε Πρόεδρε.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βύρων Πολύδωρας): Ευχαριστούμε τον κύριο Λαμπρόπουλο.
Παρακαλείται ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ιωάννης Μαγκριώτης να λάβει το λόγο για δευτερολογία.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ (Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων): Κύριε Πρόεδρε, συμφωνώ απολύτως με τις παρατηρήσεις του αγαπητού συναδέλφου.
Υπόθεση της Κυβέρνησης είναι να ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος. Δεν υπάρχει άλλη πρόθεση, δεν υπάρχει άλλη σκέψη. Από τεχνικούς συμβούλους, από χρηματοοικονομικούς συμβούλους είτε ανεξάρτητους είτε των παραχωρησιούχων είτε των τραπεζών, έχουν κρατηθεί διάφορες προτάσεις κι αυτές οι προτάσεις με τον έναν τρόπο είτε επισήμως είτε ανεπισήμως, έχουν δημοσιοποιηθεί.

Μάλιστα, και εμείς ως Υπουργείο Υποδομών δημοσιοποιήσαμε μερικές από αυτές τις προτάσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι αποδεκτές. Θέλουμε να γνωρίζει η κοινωνία της περιοχής και της Ηλείας και της Αχαΐας και της Μεσσηνίας ποιες είναι οι προτάσεις που προτείνουν οι διάφοροι τεχνικοί και χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι. Βέβαια, δεν σημαίνει ότι τις έχει αποδεχτεί και η πολιτεία. Και αυτό θέλω να το κάνω κατανοητό και απολύτως σαφές. Η θέση της πολιτείας είναι ο αυτοκινητόδρομος να φτάσει μέχρι τη Μεσσηνία. Και είπα και προηγούμενα ότι εκεί που υπάρχει η οριστική απαγόρευση στο Συμβούλιο της Επικρατείας και δεν μπορεί να κατασκευαστεί ο αυτοκινητόδρομος από το Κάτω Σαμικό μέχρι τον Ποταμό Νέδα, να γίνουν παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας, να βελτιωθούν τα γεωμετρικά και τεχνικά χαρακτηριστικά του δρόμου και φυσικά να έχει συνέχεια από τον Ποταμό Νέδα μέχρι τη Μεσσηνία. Ταυτόχρονα, να μελετηθεί η εναλλακτική όδευση ανατολικά της Λίμνης Καϊάφα, όπου υπάρχει η δυνατότητα με μια πολύ συστηματική μελέτη να δώσουμε λύση και απάντηση, η οποία όμως δεν μπορεί να υπάρξει αυτή τη στιγμή, γιατί πρέπει να γίνει πρώτα η μελέτη. Αυτή είναι η δέσμευσή μας και είμαι βέβαιος ότι αποτελεί και δέσμευση όλων των πολιτικών κομμάτων.

Έρχομαι τώρα στο δεύτερο θέμα που έθιξε ο συνάδελφος. Συμφωνώ απολύτως μαζί του ότι θα πρέπει τα τρία κόμματα που στηρίζουν την Κυβέρνηση –άλλωστε, έχουμε καλέσει όλα τα κόμματα και είχαμε μια αναλυτική σύσκεψη, όπως στο Υπουργείο τους προηγούμενους μήνες- να συμφωνήσουν. Και πάλι, λοιπόν, έχουμε την πρόθεση. Πρόσφατα στην επίσκεψη που έκανε ο Τομεάρχης της Νέας Δημοκρατίας κ. Παπαδόπουλος για τις μεταφορές, διατύπωσα και πάλι την πρόταση να γίνει πολύ σύντομα μια διακομματική συνάντηση, να δούμε τις εξελίξεις και το πού βρισκόμαστε και όλοι μαζί να κάνουμε τις επιλογές και να στηρίξουμε τις προτάσεις τις οποίες και εσείς καταθέτετε.
Συμφωνώ απολύτως, λοιπόν, με την πρότασή σας αυτή και επαναλαμβάνω και εγώ ότι θα είμαι από εκείνους που όχι μόνο δεν θα εισηγηθεί διαφορετική λύση, αλλά δεν θα ψηφίσει στη Βουλή μια τυχόν διαφορετική λύση.

Τέλος, θα ήθελα να πω και να τονίσω και πάλι ότι η παύση χρηματοδότησης των έργων -όχι μόνο της Ολυμπίας, αλλά και των τριών άλλων παραχωρήσεων- από την πλευρά των τραπεζών είναι αδικαιολόγητη. Αυτό το έχουμε πει πολλές φορές και το επαναλαμβάνω και σήμερα. Οι τράπεζες είναι δεσμευμένες με τις βάσεις που έχουν με τους παραχωρησιούχους και οι παραχωρησιούχοι με το δημόσιο.
Και επειδή αναφερθήκατε και στον κ. Σουφλιά, εγώ θυμάμαι ακόμα εδώ –και είναι γραμμένο στα Πρακτικά της Βουλής- τις δηλώσεις του κ. Σουφλιά, όταν εισηγούνταν τους αυτοκινητόδρομους, ότι δεν παίρνει κανένα ρίσκο και καμμιά δέσμευση το δημόσιο.
(Στο σημείο αυτό χτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Υφυπουργού)
Σήμερα, όμως, έρχονται οι τράπεζες και οι παραχωρησιούχοι και λένε ότι δεν ισχύει αυτό που είχε λεχθεί τότε μέσα στη Βουλή. Συνεπώς, πρέπει να πάρει το δημόσιο και τα ρίσκα, αλλά και να εγγυηθεί. Το δημόσιο πρέπει να το εγγυηθεί αυτό και αυτή είναι η δική μας πρόταση, γιατί απορρίψαμε τη δική τους εκδοχή, αφού δεν θα εξασφάλιζε μόνο τα αρχικά κέρδη των συμβάσεων του 2007 που ήταν σημαντικά γι’ αυτούς, αλλά ήθελαν ουσιαστικά όλα τα διόδια των τριάντα χρόνων λειτουργίας των αυτοκινητοδρόμων. Αυτό σε καμμιά περίπτωση δεν μπορούσε να γίνει αποδεκτό από την πλευρά του δημοσίου.
Το δημόσιο έχει διατυπώσει τις δικές του εναλλακτικές προτάσεις οι οποίες στηρίζονται στη βάση των συμβάσεων του 2007 και των δεσμεύσεων και παίρνει υπ’ όψιν τη σημερινή συγκυρία και την κρίση. Δηλαδή, το δημόσιο στηρίζει τη βιωσιμότητα των έργων, αλλά με αντικειμενικές παραδοχές βεβαίως, όσον αφορά τα έσοδα των έργων και όχι με τις υποκειμενικές παραδοχές που κάνουν οι παραχωρησιούχοι και οι τράπεζες με τους δικούς τους συμβούλους.

Γι’ αυτό, λοιπόν, είναι πολύ καλό η διαβούλευση αυτή να είναι δημόσια, ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες ποιες είναι οι θέσεις της πλευράς του δημοσίου που υπερασπίζεται το δημόσιο συμφέρον, τους φορολογούμενους πολίτες και την ανάπτυξη της περιοχής.
Για το λόγο αυτό, έχω πει ότι οι κάτοικοι της περιοχής, όλοι οι εκπρόσωποι της περιοχής μαζί με την Κυβέρνηση, είμαστε στη μια πλευρά και πρέπει με αποφασιστικότητα και ενότητα να διαπραγματευθούμε αυτές τις συμβάσεις και το μέλλον του αυτοκινητόδρομου, το μέλλον της ανάπτυξης της περιοχής.
Γνωρίζω την αγωνία και την ανάγκη που υπάρχει να κατασκευαστεί ο αυτοκινητόδρομος. Θέλω, όμως, να τονίσω για μία ακόμα φορά ότι πρέπει να υπερασπιστούμε τους χρήστες, να μην πληρώνουν για τριάντα χρόνια ακριβά και πυκνά διόδια, αν σήμερα εμείς διαπραγματευθούμε πιο αποφασιστικά και πιο αποτελεσματικά απέναντι στις τράπεζες -και πιστεύω ότι μπορούμε να το πετύχουμε, ιδιαίτερα τώρα που είναι τρία κόμματα στην Κυβέρνηση- το δημόσιο συμφέρον και τους χρήστες. Και πιστεύω ότι θα το πετύχουμε.
Ευχαριστώ πολύ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βύρων Πολύδωρας): Ευχαριστούμε τον Υπουργό, κ. Ιωάννη Μαγκριώτη.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ολοκληρώθηκε η συζήτηση των επικαίρων ερωτήσεων.
Κύριοι συνάδελφοι, δέχεστε στο σημείο αυτό να λύσουμε τη συνεδρίαση;

ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Μάλιστα, μάλιστα.
Με τη συναίνεση του Σώματος και ώρα 10.30’ λύεται η συνεδρίαση για αύριο, ημέρα Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011 και ώρα 10.00΄, με αντικείμενο εργασιών του Σώματος, κοινοβουλευτικό έλεγχο: συζήτηση επικαίρων ερωτήσεων.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ

Η απάντηση Μαγκριώτη στην Νάντια Γιαννακοπούλου για την Ολύμπια Οδό.

Αν και έχουμε δεσμευτεί σαν ομάδα διαχείρισης του blog να μην δημοσιεύουμε δελτία τύπου από τους Βουλευτές Μεσσηνίας, σε αυτήν την περίπτωση ΠΡΕΠΕΙ να γίνει μια εξαίρεση γιατί είναι θέμα το οποίο αφορά το μέλλον της Μεσσηνίας.

Έτσι λοιπόν σχετικά με το θέμα που έχει ανακύψει με την Ολύμπια οδό η οποία θα φτάσει μέχρι τον Πύργο Ηλείας θεωρούμε ότι πρέπει ΟΛΟΙ ΜΑΣ να ενώσουμε τις φωνές μας όχι για να υποστηρίξουμε τους πολιτικούς στην αυριανή τους κάθοδο στα ψηφοδέλτια των κομμάτων τους αλλά για τον τόπο και μόνο για τον τόπο.

Είχατε διαβάσει σε προηγούμενη δημοσίευση από το Θάρρος σχετικά με την Ολύμπια Οδό.

Σήμερα η Βουλευτής Μεσσηνίας Κ. Γιαννακοπούλου μας έστειλε την απάντηση που έλαβε απο τον Μαγκριώτη σχετικά με το θέμα.
Ας την διαβάσουμε και ας βγάλει ο καθένας μας τα δικά του συμπεράσματα.



Απάντηση Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων στη χθεσινή δήλωση της Νάντιας, σχετικά με την Ολύμπια Οδό

Μετά τις πρόσφατες δηλώσεις της κας. Γιαννακοπούλου, σχετικά με την Ολύμπια Οδό, ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων απάντησε στην κα. Γιαννακοπούλου, ως εξής:

Αγαπητή Νάντια,

Αφήνοντας πίσω τις ευθύνες της προηγούμενης κυβέρνησης των κατασκευαστών και των τραπεζών για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα, θέλω να τονίσω για μια ακόμα φορά ότι η θέση του ΥΠΥΜΕΔΙ είναι σταθερή και σαφής.

Δυστυχώς όμως, τα προβλήματα των προηγούμενων χρόνων σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, δυσκολεύουν την εξεύρεση της καλύτερης λύσης.

Το ΥΠΥΜΕΔΙ από την αρχή που αναλάβαμε την διακυβέρνηση της χώρας, δούλεψε για να δώσει λύσεις που υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον, τους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου και την ανάπτυξη της περιοχής.

Είμαι πεπεισμένος ότι η λύση μπορεί να βρεθεί και με την βοήθεια της Ε.Ε και της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων. Προτάσεις και σενάρια έχουν υπάρξει πολλά, από διάφορες πλευρές και ιδιαίτερα από τους τεχνικούς συμβούλους. Τα δύο βασικά είναι αυτά που αναφέρω και στην απάντηση μου στην σχετική αναφορά σου, ΠΑΒ 539/03-11-2011. Η θέση όμως η δική μου αλλά και του Υπουργείου, είναι ότι μπορεί και πρέπει η σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού να καλύπτει το τμήμα τουλάχιστον μέχρι τον Πύργο, σε αυτή την προγραμματική περίοδο.

Αυτό γιατί, όπως γνωρίζεις υπάρχει οριστική απαγόρευση από το Συμβούλιο της Επικρατείας για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου : από το Κάτω Σαμικό μέχρι τον ποταμό Νέδα, στα σύνορα Ηλείας – Μεσσηνίας, σε μήκος 22 χλμ περίπου.

Στο τμήμα αυτό θα υπάρξουν σημαντικές παρεμβάσεις για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας του σημερινού οδικού άξονα, στα πλαίσια των αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Στην επόμενη προγραμματική περίοδο μπορεί και πρέπει να μελετηθεί και να κατασκευαστεί η ανατολική παράκαμψη της λίμνης Καϊάφα.

Κλείνοντας, θα ήθελα να σου τονίσω για ακόμα μία φορά, αυτό που ήδη γνωρίζεις. Το πρόβλημα βρίσκεται στην ιδιωτική πλευρά και κυρίως στις τράπεζες.

Με εκτίμηση,

Γιάννης Μαγκριώτης

Ημερίδα για τους σεισμούς στην Καλαμάτα.

Ο σεισμός είναι ένα φυσικό φαινόμενο που εκδηλώνεται συχνά σε πολλές χώρες του κόσμου και στην χώρα μας.

Η Ελλάδα είναι η πρώτη σε σεισμικότητα χώρα στην Ευρώπη και η έκτη σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι ισχυροί σεισμοί που έπληξαν τη Θεσσαλονίκη το 1978, το Βόλο το 1980, την Αθήνα το 1981 και την Καλαμάτα 1986, ανέδειξαν πως η πολιτεία οφείλει να παίρνει συνεχώς όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης, να διαθέτει σχέδια ετοιμότητας και κινητοποίησης για την αντιμετώπιση του φαινομένου.

Για το λόγο αυτό, η Περιφέρεια Πελοποννήσου και το ...........

Τμήμα Πολιτικής Προστασίας της Π.Ε. Μεσσηνίας, σε συνεργασία με τον ΟΑΣΠ, διοργανώνουν συνάντηση εργασίας (workshop), αύριο Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011 στο αμφιθέατρο «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΣ» .

Ο Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (Ο.Α.Σ.Π.) ιδρύθηκε το 1983 και εποπτεύεται από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Σκοπός του Ο.Α.Σ.Π. είναι η επεξεργασία και ο σχεδιασμός της αντισεισμικής πολιτικής της χώρας -στο πλαίσιο των κυβερνητικών κατευθύνσεων- καθώς και ο συντονισμός των ενεργειών δημοσίου και ιδιωτικού δυναμικού για την εφαρμογή της πολιτικής αυτής
Αυτή η Ημερίδα είναι σημαντική και ουσιαστική γιατί θα παρουσιαστούν όλες οι ενέργειες και τα σχέδια, που οι φορείς πρέπει να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν σε μια τέτοια περίπτωση. Θα ξεκαθαριστούν οι αρμοδιότητες σύμφωνα με το πρόγραμμα «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ», θα παρουσιαστεί ο επιχειρησιακός σχεδιασμός για σεισμό, πώς πρέπει να οργανωθούν και να λειτουργήσουν οι χώροι συγκέντρωσης και καταυλισμού και τέλος πώς πρέπει να γίνεται ο προσεισμικός έλεγχος κτηρίων.

Η εφαρμογή αντισεισμικής πολιτικής, που θα βασίζεται στην παρακολούθηση, την πρόληψη και την ετοιμότητα, η ανταλλαγή εμπειριών, ο εντοπισμός πιθανών αδυναμιών – αναγκών, είναι σίγουρο ότι θα αποβούν ισχυρό όπλο κατά του σεισμού, προκειμένου να περιορίσουμε τις καταστροφές και να προστατεύσουμε ανθρώπινες ζωές.

Κλίκ στην πρόσκληση



Οι τελευταίες Εξελίξεις στον Αγροτικό Χώρο από το κέντρο "Δήμητρα"

Tο Κέντρο «ΔΗΜΗΤΡΑ» Κυπαρισσίας και η Πανελλήνια Ένωση Νέων Αγροτών σας προσκαλούν στην ενημερωτική ημερίδα με θέμα:
«Τελευταίες Εξελίξεις στον Αγροτικό Χώρο- Προοπτικές των Νέων Αγροτών» που ..........

θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011 στις 18:00 στις εγκαταστάσεις του Κέντρου.

Οι ασφαλισμένοι στον ΟΠΑΔ από σήμερα θα πληρώνουν!

Από σήμερα όσοι ασφαλισμένοι του δημοσίου θα επισκέπτονται τους γιατρούς που είναι συμβεβλημένοι με τον ασφαλιστικό τους φορέα είτε για εξέταση είτε απλώς για να ξαναγράψουν τα φάρμακα της αγωγής τους θα πρέπει να πληρώνουν το προβλεπόμενο πόσο και να λαμβάνουν την αντίστοιχη απόδειξη ώστε να διεκδικούν τα χρήματα αυτά από το ταμείο τους!

Αναστέλλουν τις συμβάσεις τους με τον ΟΠΑΔ όλοι οι........

ιδιώτες γιατροί μετά τη σχετική απόφαση του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ) αλλά και του Ιατρικού Συλλόγου της Αθήνας (ΙΣΑ) και έτσι όλοι οι ασφαλισμένοι του δημοσίου θα πρέπει να πληρώνουν από την τσέπη τους την επίσκεψη στους γιατρούς.

Πάνω από 350 εκατ. ευρώ χρωστά ο ΟΠΑΔ στους γιατρούς του ΙΣΑ γι αυτό και ο σύλλογος αποφάσισε την αναστολή - επίσχεση των συμβατικών υποχρεώσεων όλων των συμβεβλημένων ιατρών έναντι του ΟΠΑΔ και καλεί όλα τα μέλη του να δέχονται όλους τους ασφαλισμένους του Δημοσίου εισπράττοντας από αυτούς τις προβλεπόμενες από το νόμο ελάχιστες αμοιβές κατά πράξη και περίπτωση, χορηγώντας αντίστοιχα Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών.

Ταυτόχρονα ο ΙΣΑ καλεί τους γιατρούς να προβούν στην υπογραφή δήλωσης επίσχεσης ιατρικών συμβάσεων με τον ΟΠΑΔ από 1-12-2011, την οποία θα αποστείλουν στον ΙΣΑ, τον οποίο θα εξουσιοδοτήσουν για την κατάθεση της στην αρμόδια ΥΠΑΔ καθώς και να προβούν στην ανάρτηση σχετικής ανακοίνωσης για την επίσχεση από 1-12-2011 έξω από τα ιατρεία τους, ώστε να ενημερώνουν σαφώς και εγκαίρως τους ασφαλισμένους του ΟΠΑΔ.

Να σημειωθεί ότι η απόφαση είναι ουσιαστικά υποχρεωτική για τα μέλη του Συλλόγου καθώς ο ΙΣΑ τονίζει ότι : "Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με την από 22-11-2011 απόφαση του ΠΙΣ η σχετική απόφαση επίσχεσης των ιατρικών συμβάσεων με τον ΟΠΑΔ είναι δεσμευτική για όλους τους ιατρούς και η μη εφαρμογή αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα".

Κλειστή η ΔΟΥ Καλαμάτας σήμερα Πέμπτη και αύριο Παρασκευή

Κλειστή για δυο ημέρες θα είναι η ΔΟΥ Καλαμάτας προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες για την στέγαση στο κτήριο, της ΔΟΥ Μελιγαλά.



Φτιάξτε τέλειο σώμα πριν τις γιορτές!

Λιγότερο από ένας μήνας απέμεινε για να διώξουμε και το 2011 και εκείνα τα περιττά κιλά που κληρονόμησες το καλοκαίρι στο νησί σου μείναν αμανάτι. Μην απελπίζεσαι. Πολλά μπορείς να κάνεις μέχρι την εμφάνισή σου στα πάρτυ και τα ρεβεγιόν των γιορτών. Μπες στο πρόγραμμα των τεσσάρων εβδομάδων και γίνε η θεά των Χριστουγέννων.

Τέσσερις εβδομάδες είναι αρκετός χρόνος για να δεις αληθινά αποτελέσματα στο σώμα σου. Βάλε τη φόρμα σου και ανέβα στο Power Plate. Προτίμησε μια εικοσιπεντάλεπτη, αλλά καθημερινή προπόνηση. Κάνε απλές ασκήσεις όπως είναι τα βαθιά καθίσματα και οι λάνσεις.
Αν δεν είσαι εξοικειωμένη, ζήτα τη βοήθεια του ..........

γυμναστή. Το Power Plate θα σου προσφέρει τόνωση και σφριγηλότητα σε όλο το σώμα, ενώ παράλληλα θα διασκεδάσεις χύνοντας ελάχιστες σταγόνες ιδρώτα.

Αν δεν έχεις χρόνο και χρήμα για γυμναστήριο – παρόλο που τα site προσφορών σφίζουν από εκπτώσεις σε ετήσιες συνδρομές-, εφοπλίσου με DVD μυικής ενδυνάμωσης, που μπορείς να παρακολουθείς ακόμα και όταν επιστρέφεις από τη δουλειά. Ένα μισάωρο γυμναστικής παρέα με την Ελένη Πετρουλάκη, ή τις πιο παλιές κασέτες της Σίντι Κρόουφορντ ή ακόμα και με τα προγράμματα δεκάδων γυμναστών που θα βρεις στο youtube, θα σε απαλλάξει από τουλάχιστον τέσσερα κιλά σε ένα μήνα.

Τρεις εβδομάδες πριν τις γιορτές:

Υπάρχουν ακόμα περιθώρια για να μπεις στην καυτή τουαλέτα του ρεβεγιόν. Επειδή βρισκόμαστε ένα βήμα πιο κοντά στις γιορτές, πρέπει να εκμεταλλευθείς ακόμα και τις πιο ασήμαντες ασχολίες για να χάσεις κιλά και πόντους. Ακολούθησε δύο ή τρεις από τις παρακάτω συμβουλές καθημερινά και κάψε 100 θερμίδες για κάθε μία.

- Άνοιξε το στερεοφωνικό στη διαπασών και χόρεψε τέσσερα με πέντε συνεχόμενα τραγούδια με γρήγορο ρυθμό.

- Βγάλε το σκύλο βόλτα, αφαίρεσε του το λουράκι και τρέξε μαζί του για ένα τέταρτο.

- Καθάρισε και στόλισε το σπίτι. Βάλε στο ράδιο να παίζουν χριστουγεννιάτικα τραγούδια και καθάρισε δυναμικά τα παράθυρα, τα καλά πιάτα και ποτήρια, σκούπισε και ξεσκόνισε όλα τα δωμάτια και στόλισε το δέντρο.

- Όσο περιμένεις το φαγητό να ψηθεί, βάδισε επί τόπου για τρία λεπτά, μετά επιτάχυνε και κάνε τζόκινγκ γύρω από την κουζίνα. Αν το φαγητό αργεί να γίνει, συνέχισε με μερικές αναπηδήσεις και σχοινάκι (υπολόγισε περίπου έξι λεπτά – 15 δευτερόλεπτα για κάθε άσκηση) και αν σου περισσεύει χρόνος μέχρι να κλείσεις τον φούρνο, επανάλαβε το τρίλεπτο βάδην.

- Ξέχνα τα ασανσέρ ακόμα κι αν μένεις στο ρετιρέ. Χρησιμοποίησε τις σκάλες όσο περισσότερο μπορείς, στα ψώνια, στη δουλειά, στο μετρό, αλλά και για να ανέβεις στο διαμέρισμά σου.

- Βγάλε τον σκύλο και μια δεύτερη βόλτα: σίγουρα το χρειάζεται όσο κι εσύ.

- Επικέψου κάποιο deal site και χτύπα την προσφορά εκείνη που θα σου δίνει την καλύτερη παθητική γυμναστική ή μασάζ στα προβληματικά σημεία στην καλύτερη τιμή. Το σωστό μασάζ στους γλουτούς και τα πόδια μπορεί να σε δείξει άμεσα πιο λεπτή με πιο ανορθωμένο σώμα.

Δύο εβδομάδες πριν τις γιορτές:

- Φερμουάρ και στο στόμα. Σου έμειναν μόνο δύο εβδομάδες, γι’ αυτό, παράλληλα με την αύξηση της καθημερινής δραστηριότητας, πρέπει να μειώσεις και την πρόσληψη θερμίδων. Περιορίσου στα τρία γεύματα καθημερινά, με ένα ενδιάμεσο σνακ.

- Μην αφήνεις να περάσουν πάνω από τέσσερις ώρες ανάμεσα στα γεύματα. Αν επιθυμήσεις κάποιο γλυκό, απόφυγε τα αγοραστά μελομακάρονα και κουραμπιέδες. Κατανάλωσε μόνο φτιαχτά γλυκά που γνωρίζεις την ποιότητα των υλικών τους.

- Εκτύπωσε και έχε μαζί σου το θερμιδομετρητή. Μόνο αν μετράς τις θερμίδες, θα αποκτήσεις σωστή εικόνα της διατροφής σου. Μάλιστα, οι τελευταίες έρευνες αποδεικνύουν του λόγου το αληθές: οι περισσότεροι υποτιμούμε κατά 50% τις θερμίδες των τροφών που καταναλώνουμε.

- Βάλε τα παγοπέδιλά σου και δοκίμασε το πατινάζ αφού κάθε χρόνο σε όλους τους δήμους στήνονται πίστες πατινάζ. Σε μια ωρίτσα θα κάψεις 440 θερμίδες.

Μία εβδομάδα πριν τις γιορτές:

- Ειδικά αν μένεις στο πατρικό σου, το σπίτι έχει γεμίσει γλυκά και φαγητά. Αυτή η εβδομάδα είναι και η πιο κρίσιμη για να μην πάει στράφι η προσπάθεια των προηγούμενων τριών εβδομάδων.

- Ψώνια και απώλεια κιλών: κάνε μια βόλτα στην αγορά και σε όλα τα εμπορικά καταστήματα της πόλης. Μην βιαστείς να αγοράσεις τα δώρα των συγγενών και φίλων μέσα σε μία ημέρα. Καθημερινά δώσε το παρόν στα στολισμένα καταστήματα, χρησιμοποίησε τις συμβατικές και όχι τις κυλιόμενες σκάλες και κάψε τουλάχιστον 500 θερμίδες σε κάθε εξόρμηση.

- Η πιο ανώδυνη αμαρτία: κάνε μια παρασπονδία και δοκίμασε κάποιο από τα γιορτινά εδέσματα. Προτίμησε εκείνο με τις λιγότερες θερμίδες. Διάλεξε, για παράδειγμα μια μεγάλη σπιτική δίπλα με καρύδια και μέλι, που έχει μόνο 85 θερμίδες, αντί για ένα μελομακάρονο που φτάνει τις 155 θερμίδες.

- Κατανάλωσε ένα ποτήρι νερό μετά από κάθε κοκτέιλ. Θα μειώσει την πρόσληψη θερμίδων και θα σε χορτάσει πιο γρήγορα.

- Μην ξεχνάς την άσκηση: μπορεί να μην προλαβαίνεις ή να βρίσκεσαι μακρυά από το γυμναστήριο. Αυτό όμως, δεν πρέπει να είναι δικαιολογία για να χαλάσεις όλη την προσπάθεια. Μια εβδομάδα πριν τις γιορτές, όλο και κάποια έξοδο θα διοργανώσεις με φίλες και κολλητές. Χορέψτε με την ψυχή σας πάνω στα ψηλοτάκουνα και χάστε και τα τελευταία παραπανίσια γραμμάρια.

Newsbeast, womenonly.gr

Μυστικό λογισμικό καταγράφει τα πάντα σε εκατομμύρια smartphones!

Μυστικό λογισμικό (rootkit) που είναι εγκατεστημένο στις περισσοτερες σύγχρονες συσκευές Android, BlackBerry και Nokia ανακάλυψε ο 25χρονος αναλυτής Trevor Eckhart. … To λογισμικό αυτό, το οποίο έχει όνομα Carrier IQ καταγράφει τα πάντα που έχουν σχέση με την διασύνδεση του χρήστη με την συσκευή όπως SMS, encrypted searches κλπ.

Το παρακάτω video δείχνει το Carrier IQ να καταγράφει .............

μια online αναζήτηση με τίτλο “hello world”, παρά το ότι ο Eckhart χρησιμοποίησε την HTTPS έκδοση του Google που υποτίθεται ότι κρύβει τις αναζητήσεις από όποιον θέλει να κατασκοπεύσει παρακολουθώντας την κίνηση μεταξύ του χρήστη και της Google.

Επίσης το βίντεο δείχνει ότι το πρόγραμμα καταγράφει κάθε αριθμό που πληκτρολογεί ο Eckhart στις κλήσεις. Από εκεί μετά τα δεδομένα (όπως αριθμοί και sms) στέλνονται μυστικά σε servers του Carrier IQ.

Η κατασκευάστρια εταιρεία του λογισμικού αρνείται την οποιαδήποτε κατηγορία.



Σήμερα οι συντάξεις Δεκεμβρίου και το δώρο Χριστουγέννων

Σήμερα θα γίνει η καταβολή της σύνταξης Δεκεμβρίου και του δώρου Χριστουγέννων στους συνταξιούχους του ΟΓΑ.



Φως στο διπλό έγκλημα της Καλαμάτας - Ποιους ψάχνουν οι αστυνομικοί

Από την ώρα που έγινε γνωστό το ανατριχιαστικό έγκλημα οι αστυνομικοί οργώνουν ολόκληρη την περιοχή. Μιλούν με όποιον γνώριζε τον 35χρονο πατέρα, αναζητώντας την αιτία που τον σκότωσαν μαζί με το μόλις τριών ετών αγοράκι του.

Ένα 24ωρο από τη στιγμή που έγινε γνωστή η φρικτή είδηση, είναι σε θέση να πουν ότι γνωρίζουν την αιτία του εγκλήματος. Προσωπικές και οικονομικές διαφορές...

Έχουν στα χέρια τους στοιχεία που ............

θεωρούν ότι μπορούν να αξιοποιήσουν.
Με απλά λόγια, πιστεύουν ότι σύντομα θα καταφέρουν να φτάσουν στους δράστες. Τόσο τους φυσικούς, εκείνους δηλαδή που έκοψαν το νήμα της ζωής πατέρα και παιδιού, όσο και στους ηθικούς αυτουργούς. Τους ανθρώπους που έδωσαν την εγκληματική εντολή...

Την ίδια ώρα, στο χωριό Πλατύ που ζούσε ο άνδρας από την Αλβανία τα τελευταία χρόνια, προσπαθούν ακόμα να συνέλθουν από το σοκ της είδησης.
Όσοι τον γνώριζαν δε μπορούν να πιστέψουν αυτό που συνέβη και μιλούν για έναν άνθρωπο που τουλάχιστον σε εκείνους, δεν είχε δώσει ποτέ δικαιώματα.

Περισσότερο απ' όλα όμως, αυτό που μαυρίζει την ψυχή τους, είναι η εικόνα του αθώου αγοριού που έσβησε στον τρίτο χρόνο της ζωής του, πριν προλάβει να γνωρίσει τον κόσμο... Είδε κάτι που δεν έπρεπε;

Φως στην υπόθεση και απαντήσεις στα ερωτήματά τους, περιμένουν από την αστυνομία την ώρα που το έγκλημα είναι το βασικό θέμα συζήτησης σε ολόκληρο τον τόπο.

Ακούστε τι δήλωσε στο NewsIt ο Πρόεδρος του χωριού και διαβάστε πώς αποκαλύφθηκε το ανατριχιαστικό περιστατικό...



Newsit

1η Δεκεμβρίου. Παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS

Η 1η Δεκεμβρίου καθιερώθηκε το 1988, με πρωτοβουλία της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας και αργότερα της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, ως Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS, μίας από τις φονικότερες επιδημίες του σύγχρονου κόσμου, κύριος τρόπος μετάδοσης της οποίας είναι η σεξουαλική επαφή.

Δείτε την διαχρονική εξέλιξη στην υπόθεση με το AIDS............


1959

Το παλαιότερο δείγμα αίματος μολυσμένο από τον HIV, από αιμοληψία ενός άνδρα στη Leopoldville του Congo ανήκει σε αυτή τη χρονιά.

1981

Εντοπίζονται οι πρώτες ασυνήθιστες περιπτώσεις ανοσολογικής ανεπάρκειας σε ομοφυλόφιλους άνδρες, γυναίκες και χρήστες ενέσιμων τοξικών ουσιών.

1982

Το Acquired immunodeficiency syndrome (AIDS- ΣΕΑΑ) ορίζεται για πρώτη φορά.

Την ίδια χρονιά εντοπίζονται και οι τρείς τρόποι μετάδοσής του: με το αίμα και τα παράγωγά του, από τη μητέρα στο παιδί και με τη σεξουαλική επαφή.

1983

Ο Δρ. Luc Montagnier στη Γαλλία απομονώνει τον ιό που σχετίζεται με λεμφαδενοπάθεια [lymphadenopathy - associated virus (LAV)], τον ιό που μετέπειτα ονομάστηκε ιός της ανθρώπινης ανοσοανεπάρκειας ή HIV. Αποκαλύπτεται η επιδημία μέσω ετεροφυλόφιλης επαφής στην Κεντρική Αφρική.

1984

Ο Δρ. Robert Gallo στις ΗΠΑ εντοπίζει τον HIV ως αίτιο του AIDS. Αρχίζει και στην Ελλάδα η καταγραφή των ανθρώπων με AIDS.

1985

Το 1985, τουλάχιστον ένα περιστατικό με HIV έχει αναφερθεί σε κάθε περιοχή του κόσμου. Το πρώτο τεστ ανίχνευσης HIV αντισωμάτων διατίθεται στο εμπόριο στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, ενώ ξεκινά ο έλεγχος των μονάδων αίματος προς μετάγγιση. Η Ελλάδα ακολουθεί. Περισσότεροι από 2000 άνθρωποι παρακολουθούν το πρώτο Διεθνές Συνέδριο AIDS στην Ατλάντα. Ενας σταρ, ο Rock Hudson, είναι η πρώτη διεθνής εικόνα του AIDS.

1986

Δημιουργείται μια διεθνής επιτροπή για τους ανθρώπους με HIV/AIDS- το σημερινό Global Network of People Living with HIV/AIDS (GNP+).

1987

Η πρώτη ΜΚΟ στην Αφρική για το AIDS (The AIDS Support Organisation or TASO) κάνει την εμφάνισή της στην Uganda. Γίνεται το μοντέλλο για αντίστοιχες οργανώσεις σε όλο τον κόσμο. Η ΠΟΥ* διαμορφώνει το ειδικό πρόγραμμα για το AIDS. Το AIDS γίνεται το πρώτο νόσημα που απασχολεί τη γενική συνέλευση του ΟΗΕ. Το πρώτο φάρμακο για το AIDS – azidothymidine (AZT) – εγκρίνεται προς χρήση στις ΗΠΑ.

Ο ακτιβισμός στο AIDS αποκτά όνομα: Ιδρύεται η ACT UP της Νέας Υόρκης.

1988

Υπουργοί Υγείας από όλο τον κόσμο, συναντώνται στο Λονδίνο για να συζητήσουν την επιδημία του AIDS. Η ΠΟΥ ορίζει την 1η Δεκεμβρίου, ως Διεθνή ημέρα κατά του AIDS.

Οι γυναίκες αποτελούν ήδη το μισό των ενηλίκων που έχουν προσβληθεί από τον ιό στην Υποσαχάριο Αφρική.

1991

Η κόκκινη κορδέλλα γίνεται το διεθνές σύμβολο επαγρύπνησης για το AIDS. Ιδρύεται το διεθνές δίκτυο ΜΚΟ The global network of non-governmental and community-based organizations ICASO (International Council of AIDS Service Organizations).

1993

Ιδρύεται η Ελληνική ACT UP. Ανάμεσα σε όσους αγανακτισμένοι έχουν αποφασίσει να αντιδράσουν, ένας άνθρωπος που ήξερε να ονειρεύεται και να μάχεται: η Μελίνα Μερκούρη.

1994

Οι επιστήμονες διατυπώνουν την πρώτη θεραπευτική παρέμβαση για την πρόληψη της μετάδοσης του HIV από τη μητέρα στο παιδί.

Στη Σύνοδο για το AIDS στο Παρίσι, 42 κυβερνήσεις δηλώνουν οτι η εμπλοκή των ανθρώπων με HIV είναι σημαντικό αλλά και ηθικό θέμα για μια αποτελεσματική εθνική παρέμβαση για τον έλεγχο της επιδημίας.

1995

Εντοπίζεται HIV επιδημία στους χρήστες ενέσιμων τοξικών ουσιών στην Ανατολική Ευρώπη.

1996

Επιτέλους το πρόγραμμα του ΟΗΕ για το HIV/AIDS (UNAIDS) γίνεται λειτουργικό. Για πρώτη φορά αποδεικνύεται η αποτελεσματικότητα της συνδυασμένης αντιρετροϊκής θεραπείας στο 11ο Διεθνές συνέδριο στο Βανκούβερ του Καναδά.

Η Βραζιλία γίνεται η πρώτη αναπτυσσόμενη χώρα που παρέχει αντιρετροΪκή θεραπεία μέσω του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

1998

Η ΜΚΟ, Treatment Action Campaign (TAC) ιδρύεται στη Ν. Αφρική με στόχο την εθνική κινητοποίηση για την πρόσβαση στη θεραπεία των ανθρώπων με HIV. Τριάντα εννέα φαρμακευτικές εταιρείες μηνύουν την κυβέρνηση της Ν. Αφρικής με στόχο την ανάκληση της νομοθεσίας που επιτρέπει τη μείωση των τιμών των αντιρετροϊκών φαρμάκων. Πολλές ΜΚΟ ενεργοποιούνται για την πρόσβαση στη θεραπεία και την προάσπιση της Ν. Αφρικής έναντι των ΗΠΑ και των φαρμακευτικών εταρειών που αποτελούν κοινό μέτωπο.

1999

Οι πρώτες δοκιμές για την αποτελεσματικότητα του εμβολίου για τον HIV ξεκινά στην Ταϋλάνδη. Σαν αποτέλεσμα της διεθνούς πίεσης των ακτιβιστών, η θέση των ΗΠΑ άλλαξε δραματικά, οδηγώντας στη δήλωση του Κλίντον στη σύνοδο του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου στο Σηάτλ, για την ανάγκη νέων μορφών εμπορίου που θα επιτρέπουν στους ανθρώπους των φτωχών χωρών την πρόσβαση στη φαρμακευτική αγωγή.

2000

Το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ, συζητά για πρώτη φορά το AIDS Η αναχαίτιση του AIDS, της φυματίωσης και της Ελονοσίας είναι ακόμη ένας από τους στόχους της Χιλιετίας για τον ΟΗΕ. Η UNAIDS και η WHO ανακοινώνουν συνδυασμένη πρωτοβουλία με πέντε φαρμακευτικές εταιρείες για να αυξήσουν τον αριθμό των ανθρώπων που έχουν πρόσβαση στη θεραπεία. (the Accelerating Access Initiative).

2001

Ο γραμματέας του ΟΗΕ, Kofi Annan, ζητά τη διάθεση 7-10 δισεκ. US$ ετησίως για την αντιμετώπιση του AIDS στις αναπτυσσόμενες χώρες. Η πρώτη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ με θέμα που αναγνωρίζει το AIDS ως αίτιο παγκόσμιας καταστροφής και καλεί για μια συντονισμένη παγκόσμια αντίδραση.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου υιοθετεί τη διακήρυξη της Doha που επιτρέπει ευρύτερη πρόσβαση στην αντιρετροΪκή θεραπεία με τα γενερικά φάρμακα.**

2002

Ενεργοποιείται το Διεθνές Ταμεία για την αντιμετώπιση του AIDS, της Φυματίωσης και της Ελονοσίας.

2003

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ ανακοινώνει τη διάθεση 15 δις. US$ για την αντιμετώπιση του AIDS. Η WHO και η UNAIDS ξεκινούν την πρωτοβουλία με στόχο την αύξηση του αριθμού των ασθενών με AIDS που έχουν πρόσβαση στην αντιρετροΪκή θεραπεία από τις 400.000, στα 3 εκατομμύρια έως το 2005.

2004

Η UNAIDS ενεργοποιεί τη Διεθνή Συμμαχία Γυναικών και AIDS. Μια συμφωνία επιτυγχάνεται : Οι Ενα εθνικό σχέδιο δράσης, μια Εθνική Επιτροπή και ένα σύστημα ελέγχου και αξιολόγησης ώστε να συντονιστεί η διεθνής προσπάθεια ενάντια στο AIDS.

2005

Ο στόχος Το 2005 στη Διεθνή Διάσκεψη για τους στόχους της χιλιετίας στη Νέα Υόρκη, οι ηγέτες των χωρών αποφάσισαν να κλιμακώσουν τις δράσεις για την πρόληψη, τη θεραπεία και την υποστήριξη των ανθρώπων με HIV με στόχο την επίτευξη πρόσβασης στη θεραπεία όλων όσων τη χρειάζονται έως το 2010. Η UNICEF και η UNAIDS ξεκίνησαν την καμπάνια “Unite for Children Unite Against AIDS”.

Στα τελευταία χρόνια:

Μόλις 1.3 εκατομ. άνθρωποι έχουν πρόσβαση στη θεραπεία.
Η επιδημία δεν είναι υπό έλεγχο, απειλώντας τη διεθνή ισορροπία και οικονομία.
Το Μάϊο-Ιούνιο 2006 στον ΟΗΕ συγκαλείται νέα διάσκεψη για την αντιμετώπιση της επιδημίας: για τις υποσχέσεις του 2001 που δόθηκαν αλλά δεν τηρήθηκαν.
Η Ελλάδα παρουσιάζει ανησυχητική αύξηση των ανθρώπων με HIV…
Δεν υπάρχουν ειδικευμένα προγράμματα παρέμβασης και όπως φαίνεται δεν θα υπάρξουν σοβαρές κρατικές προσπάθειες για τον έλεγχο της επιδημίας..

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ..............!!!!!


-ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΛΑΒΑΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ .............
-