Δώστε την δική σας απάντηση στην ψηφοφορία μας: "Θα ψήφιζες πάλι το ίδιο κόμμα που ψήφισες στις 6 Μαΐου και στις εκλογές της 17ης Ιουνίου;" Ψηφίστε πατώντας εδώ.

Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011

Απαγορευμένο το light γιαούρτι για τις έγκυες

Οι έγκυες γυναίκες που τρώνε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο το παιδί που θα γεννήσουν, να εμφανίσει αργότερα άσθμα και αλλεργική ρινίτιδα, ενώ ο ίδιος κίνδυνος δεν αφορά το γάλα, διαπίστωσε για πρώτη φορά νέα επιστημονική έρευνα, που αξιολόγησε κατά πόσο τα γαλακτοκομικά προϊόντα προστατεύουν τα παιδιά από αλλεργικές παθήσεις.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής την Αικατερίνα Μάσλοβα της Σχολής Δημόσιας Υγείας του πανεπιστημίου Χάρβαρντ, που θα παρουσιάσουν τα ευρήματά τους στο ετήσιο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Αναπνευστικής Εταιρίας (ERS) στο Άμστερνταμ, εκτιμούν ότι ο αυξημένος κίνδυνος οφείλεται στην έλλειψη προστατευτικών λιπαρών οξέων στα γιαούρτια με χαμηλά λιπαρά.

Οι επιστήμονες ανέλυσαν τις διατροφικές συνήθειες ........

άνω των 70.000 γυναικών στη Δανία, καθώς και την υγεία των παιδιών τους μέχρι την ηλικία των επτά ετών.

Οι έγκυες που έτρωγαν ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και φρούτα την μέρα, ήταν 1,6 φορές πιο πιθανό να έχουν παιδιά με άσθμα στην ηλικία των επτά ετών, αλλά και με αλλεργική ρινίτιδα, σε σχέση με τις εγκύους που δεν έτρωγαν αυτού του είδους τα γιαούρτια.

Η κατανάλωση γάλακτος από τις εγκύους δεν συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο παιδικού άσθματος, αντίθετα το γάλα φάνηκε να έχει προστατευτική δράση κατά της εμφάνισης άσθματος.

«Σπαζοκεφαλιά» χαρακτήρισε τα ευρήματα η Μάσλοβα και είπε ότι «τα ευρήματα δείχνουν πως τα λιπαρά οξέα παίζουν σημαντικό ρόλο ή, εναλλακτικά, όσες γυναίκες έτρωγαν τέτοια γιαούρτια, μπορεί να είχαν παρόμοιο στιλ ζωής και δίαιτα, όμως προς το παρόν δεν είμαστε σε θέση να εξάγουμε συμπεράσματα, γι’ αυτό πρέπει να γίνουν και άλλες σχετικές έρευνες».

nooz.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια περνάνε από έγκριση για να εμφανιστούν.
Τα σχόλια σας ΜΟΝΟ με Ελληνική γραμματοσειρά και σε κόσμιο επίπεδο.
ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ GREEKLISH ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Εξαιρούνται σχόλια Ελλήνων που ζουν στο εξωτερικό.