Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Διεκδικεί σύνταξη ο Ψωμιάδης!!!!!!! ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΟΝ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

"Διεκδικώ αυτά που δικαιούμαι. Είμαι στόχος συμφερόντων" καταγγέλει στο Νewsit και ζητά "εκλογές εδώ και τώρα" ενώ αφήνει σαφέστατες αιχμες για δημιουργία νέου πολιτικού φορέα.

Ο εν αργία περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης άνοιξε την καρδιά του στο Newsit και μίλησε για όλα και για όλους.

ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ
Οπως δήλωσε στο Νewsit o Παναγιώτης ......

Ψωμιάδης "δυστυχώς για μια ακόμη φορά τα παπαγαλάκια της Θεσσαλονίκης και των Αθηνών ενήργησαν προσπαθόντας να παραπλανήσουν τον ελληνικό λαό. Από τη στιγμή που ανέλαβα νομάρχης και ιδιαίτερα περιφερειάρχης τους τελευταίους μήνες μετά την τιμωρία μου, λόγω του ότι δεν έπαιρνα τα λειτουργικά έξοδα και τις αμοιβές της περιφέρειας που δεν ανέρχονται σε πάνω από 3.900 ευρώ εάν δεν κάνω λάθος και όχι 6.000 όπως γράφουν ψευδώς είχε σταματήσει και το μεγαλύτερο μέρος της βουλευτικής μου σύνταξης, τα 2/3 του συνολικού ποσού.

Όμως την περίοδο που εγώ είμαι τιμωρημένος θεωρώ λογικό και νόμιμο να διεκδικήσω και πάλι ολόκληρη τη βουλευτική μου σύνταξη, η οποία ανερχόταν στις 2.700 ευρώ το μήνα και σήμερα είναι πολύ λιγότερο. Δεν καταλαβαίνω που είναι το παράδοξο. Τη σύνταξη τη βουλευτική εγώ την λαμβάνω εδώ και 7 με 8 χρόνια, δεν τη διεκδικώ τώρα, αυτό είναι το όλο θέμα. Απλώς κάποιοι θέλουν να διαμορφώσουν στην κοινωνία ένα κλίμα κατά του Παναγιώτη Ψωμιάδη για μια ακόμη φορά. Οπως μεθοδευμένα υπάρχει ένα σχέδιο εξόντωσης και εξαθλίωσης του ελληνικού λαού, όχι σήμερα αλλά εδώ και 10 με 15 χρόνια, το ίδιο συμβαίνει και μαζί μου. Επειδή έχω γίνει στόχος, είμαι στόχοποιημένος από το σύστημα και τον "μεγάλο αδελφό" θεωρόντας πως έτσι θα με λυγίσουν, θα με φιμώσουν, πιστεύοντας ότι εγώ είμαι ένα από τα golden boy της πολιτικής ζωής. Δεν έχουν αντιληφθεί πως είμαι ένα πλατάνι με πολύ βαθιές και δυνατές ρίζες και δεν πρόκειται να με λυγίσουν.
Διεκδικώ αυτά που εγώ έπαιρνα τα προηγούμενα χρόνια, τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο".

Απόσπασμά από Newsit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.