Σύμφωνα με μία γαλλική έρευνα, οι ερευνητές του Εθνικού Ινστιτούτου Υγείας και Ιατρικών Ερευνών και του πανεπιστημίου του Μπορντό, με επικεφαλής τη Σεσίλια Σαμιέρι, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό “Neurology” της Αμερικανικής Ακαδημίας Νευρολογίας, η χρήση ελαιόλαδου από ηλικιωμένα άτομα μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού. Σε δείγμα ανθρώπων 7.600 ηλικίας από 65 ετών και άνω, που πάρθηκε σε διάστημα 5 χρόνων, από τρεις διαφορετικές πόλεις (Μπορντό, Ντιζόν, Μονπελιέ), τα 148 υπέστησαν εγκεφαλικό επεισόδιο.
Τα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα χωριστήκαν ..........
σε ομάδες ανάλογα με την ποσότητα ελαιόλαδου που κατανάλωναν, καθόλου, μέτρια ή πολύ. Τα αποτελέσματα έδειξαν τα εξής: όσοι κατανάλωναν μεγάλη ποσότητα είχαν 41% λιγότερες πιθανότητες να οδηγηθούν σε εγκεφαλικό επεισόδιο, σε σχέση με την ομάδα των ατόμων που δεν κατανάλωνε σχεδόν καθόλου.
Όπως δήλωσε η επικεφαλής της έρευνας: «Η έρευνά μας δείχνει ότι πρέπει να υπάρξουν νέες συστάσεις για την ημερήσια διατροφή, ώστε να αποφεύγονται τα εγκεφαλικά στα άτομα άνω των 65 ετών. Τα εγκεφαλικά είναι τόσο συχνά στους ηλικιωμένους και το ελαιόλαδο είναι ένας φθηνός και εύκολος τρόπος αποφυγής τους».
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011
Το ελαιόλαδο μειώνει την πιθανότητα εγκεφαλικού επεισοδίου σύμφωνα με Γαλλική έρευνα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)






















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλα τα σχόλια περνάνε από έγκριση για να εμφανιστούν.
Τα σχόλια σας ΜΟΝΟ με Ελληνική γραμματοσειρά και σε κόσμιο επίπεδο.
ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ GREEKLISH ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Εξαιρούνται σχόλια Ελλήνων που ζουν στο εξωτερικό.