Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

NΙΝΟ - ΟΚ + Στίχοι

Κυκλοφόρησε και μυρίζει... καλοκαίρι!
Ο λόγος για το νέο τραγούδι του Νίνο, δια χειρός Φοίβου, με τίτλο "ΟΚ".

Ο Γνωστός σε όλους μας Φοίβος ο οποίος έγραψε και το τραγούδι βάλθηκε να μας ξεσηκώσει για μία ακόμα φορά με μια δυνατή επιτυχία.
Το ΟΚ έχει φρέσκο ήχο καλοκαιρινό και σίγουρα θα ακουστεί πολύ δυνατά στα club.

Απολαύστε το.




Ακολουθούν οι στίχοι

ΛΕΝΕ ΠΩΣ Η ΦΥΣΗ
ΘΑ ΜΑΣ ΕΚΔΙΚΗΘΕΙ
ΑΠΕΙΡΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙΩΝΟΙ

ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ
ΘΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΤΟΥΝ
ΚΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ
ΩΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ


ΚΙ ΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
ΚΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΣΑΙ 'ΣΥ

ΚΙ ΑΝ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΕΜΕΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ
ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΩ ΕΣΕΝΑ
ΕΓΩ ΘΑ 'Μ' ΟΚ


ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ
ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΟΥΝ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΙΟΝΙΑ
Σ'ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΟΔΗΓΟΥΝ

ΣΑΣΤΙΣΜΕΝΟΙ ΗΓΕΤΕΣ
ΑΜΗΧΑΝΑ ΚΟΙΤΟΥΝ
ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ
ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕ ΧΩΡΟΥΝ

ΚΙ ΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
ΚΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΣΑΙ 'ΣΥ

ΚΙ ΑΝ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΕΜΕΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ
ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΩ ΕΣΕΝΑ
ΕΓΩ ΘΑ 'Μ' ΟΚ


ΚΙ ΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
ΚΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΣΑΙ 'ΣΥ

ΚΙ ΑΝ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΕΜΕΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ
ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΩ ΕΣΕΝΑ
ΕΓΩ ΘΑ 'Μ' ΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.