Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Σωτήρης Χατζηγάκης: «Η Νέα Δημοκρατία βαδίζει λάθος!»

Λόγια τα οποία αποκτούν δύο φορές νόημα, αφού είναι ειπωμένα από έναν πολιτικό που ανήκει στη Νέα Δημοκρατία, έναν άνθρωπο που είχε υπηρετήσει για δεκαετίες το κόμμα, ένα στέλεχος που είχε σε όλες σχεδόν τις κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας υπουργικό θώκο.

Ο πρώην υπουργός και βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Σωτήρης Χατζηγάκης, εμμένει και επιμένει στα όσα είχε πει προ ημερών περί «φιρφιρίκων» στην αυλή του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνη Σαμαρά.

«Το κόμμα βαδίζει λάθος και θα πρέπει να βρει ...........

γρήγορα το δρόμο του, αλλιώς...» επισημαίνει με παράπονο ο Σωτήρης Χατζηγάκης.

«Εγώ γιατί να ζητήσω συγγνώμη; Έκανα κάτι; Ο αρχηγός μας όρισε τομεάρχες, και τι μας είπαν όλοι αυτοί οι τομεάρχες; Αυτά που λέω κι εγώ. Απλώς, εγώ λέω τα πράγματα με το όνομά τους, χωρίς φόβο και πάθος, και μάλιστα βάζω και την υπογραφή μου. Οι άλλοι τα λένε ανωνύμως. Δεν έχω μάθει να κρύβομαι» απαντά ευθαρσώς ο πρώην υπουργός, ο οποίος αναφέρει ακόμα ότι τους φιρφιρίκους της αυλής δεν τους βλέπει μόνο εκείνος αλλά και οι υπόλοιποι μέσα στο κόμμα.

ΣΧΟΛΙΟ
θα τους κάνει πάλι στην Συγγρού... Γκουμούτσα.

1 σχόλιο:

  1. ΚΟΨΕ ΚΑΤΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ...
    ΓΙΑ ΘΥΜΙΣΟΥ ΤΑ ΜΠΛΟΚΑ...ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΦΤΑ ΣΠΑΤΑΛΗΣΕΣ ΤΟΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.