Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Οδυσσέας Βουδούρης: Όταν το γελοίο συναγωνίζεται την κακοήθεια

Σε χθεσινή εκπομπή του ALTER "κατηγορήθηκα" ότι προσέλαβα ως συνεργάτη μου… την συνεργάτιδά μου. Και ότι ανάρτησα στην προσωπική μου ιστοσελίδα το προσωπικό μου τηλέφωνο.

"Ομολογώ" λοιπόν ότι όντως προσέλαβα ως συνεργάτη για την πολιτική μου δραστηριότητα άτομο που εμπιστεύομαι και του οποίου γνωρίζω τις ικανότητες από την μέχρι τώρα συνεργασία μας. Επίσης "ομολογώ" ότι ανάρτησα στην ιστοσελίδα μου το τηλέφωνο στο οποίο είναι εύκολο να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου. Ζητώ ταπεινά "συγνώμη" για αυτά τα δυο "παραπτώματα" και ταυτόχρονα δηλώνω ευθαρσώς ότι θα συνεχίσω να τα πράττω. Διότι προφανώς είναι, όχι μόνο δικαίωμα του καθενός, αλλά και καθήκον του, να επιλέγει όσους κρίνει τους καταλληλότερους, πάντα στο πλαίσιο του νόμιμου.
Επίσης είναι φυσιολογικό να διευκολύνει την ...........

επικοινωνία με όποιον επιθυμεί να επικοινωνήσει μαζί του. Τα περί χρέωσης τηλεφωνημάτων επαγγελματικής χρήσης στο λογαριασμό των πολιτικών μου δραστηριοτήτων είναι προϊόν κακοηθών εικασιών αλλά και γελοιότητες.

Ο καθένας καταλαβαίνει ότι η προσπάθεια δημιουργίας, εκ του μη όντος, αυτού του θέματος αποτελεί μια κακοστημένη υστερόβουλη επίθεση, προφανώς για ανομολόγητους λόγους. Ποιος κινεί τα νήματα αυτής της γελοιότητας, ίσως δεν το μάθουμε ποτέ, ίσως και κάποτε το μάθουμε. Σε κάθε περίπτωση θα ήθελα να τονίσω ότι ο καθένας κρίνεται, μεταξύ άλλων, τόσο από τους φίλους που τον υποστηρίζουν όσο και από αυτούς που τον εχθρεύονται.

Ο κάθε σκεπτόμενος πολίτης θα κρίνει.

ΣΧΟΛΙΟ
Ασφαλώς και κρίνεστε κ. Βουδούρη. Κρίνεστε γι αυτά που κάνατε από την ημέρα που ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ την κυβέρνηση, κρίνεστε γι αυτά που ψηφίσατε μέχρι σήμερα και θα κριθείτε και γι αυτά που θα ψηφίσετε μέχρι να προκηρυχθούν Εκλογές....
ΓΙΑ ΟΛΑ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙΤΕ. Και εδώ θα είμαστε να τα θυμίσουμε στον κόσμο την ώρα που πρέπει. Για να αποφύγει κάποιο ατόπημα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.