Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

ΝΙΝΟ - 14 Φλεβάρη [ Επίσημο Video Clip ]

Το video clip του Νίνο «14 Φλεβάρη», είναι έτοιμο. Την σκηνοθεσία ανέλαβε ο Μανώλης Τζιράκης.
Ο τραγουδιστής φοράει ασπρόμαυρο κουστούμι και μακρύ μαύρο παλτό σε ένα περιβάλλον άκρως ρομαντικό, με χιόνι και κατακόκκινα μπαλόνια σε σχήμα καρδιάς! Τα υπόλοιπα στο video clip που ακολουθεί!





Οι στίχοι:

14 Φλεβάρη
πάντοτε μαζί μακάρι
είσαι τ’ άλλο μου μισό μου
χρόνια μας πολλά μωρό μου

Έχω περάσει τα 25
κι η καρδιά μου μοιάζει 5
έχω μέσα μου ζωή
έχω μέσα μου ζωή

Στην κατηφόρα πατάω γκάζι
τίποτα δε με τρομάζει
έχω δρόμο να τραβήξω
έχω όνειρα πολλά

Σου τραγουδάω μόνο το ένα
την αγάπη μου για σένα
να κρατάς σαν φυλαχτό
ακόμη κι όταν θα χαθώ

Είχε πίσω τις αναμνήσεις
ποτέ σου μην τις σβήσεις
γιατί αυτά είναι που θα μείνουν
από μέσα σου δεν σβήνουν

14 Φλεβάρη
κι ο έρωτας φωτιά έχει πάρει
δυο φιλιά σου απόψε δωσ’ μου
γι’ όλα τα λεφτά του κόσμου

14 Φλεβάρη
πάντοτε μαζί μακάρι
είσαι τ’ άλλο μου μισό μου
χρόνια μας πολλά μωρό μου

Ότι έχω ζήσει έως τώρα
μου ‘χουν δώσει μία φόρα
για ν’ αντέχω στη βροχή
στους κεραυνούς σ’ όλα μαζί

Όσοι έρωτες κι αν ήρθαν
ήταν σαν να μην υπήρχαν
σ’ έχω τόσο ερωτευτεί
σ’ έχω τόσο ερωτευτεί

14 Φλεβάρη
κι ο έρωτας φωτιά έχει πάρει
δυο φιλιά σου απόψε δωσ’ μου
γι’ όλα τα λεφτά του κόσμου

14 Φλεβάρη
πάντοτε μαζί μακάρι
είσαι τ’ άλλο μου μισό μου
χρόνια μας πολλά μωρό μου

Χρόνια μας πολλά μωρό μου

14 Φλεβάρη
κι ο έρωτας φωτιά έχει πάρει
δυο φιλιά σου απόψε δωσ’ μου
γι’ όλα τα λεφτά του κόσμου

14 Φλεβάρη
πάντοτε μαζί μακάρι
είσαι τ’ άλλο μου μισό μου
χρόνια μας πολλά μωρό μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.