Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Τίτλοι τέλους για το Blog Troktiko.

Μήνυμα αναγνώστη

Την τελευταία του ανάρτηση έκανε λίγα λεπτά μετά τα μεσάνυχτα της Παρασκευής (ξημερώματα Σαββάτου) το πλέον επιτυχημένο blog στην Ελλάδα.
Αναφερόμαστε στο troktiko με τα εκατομμύρια επισκέψεις καθημερινά.
Οι τελευταίες αναρτήσεις που έχουν γίνει στο blog αφορούν τον δολοφονηθέντα απο την ΣΕΧΤΑ επαναστατών δημοσιογράφο Σωκράτη Γκιόλα.
Έτσι το ιστολόγιο, ανήγγειλε ότι ........

διακόπτει οριστικά την παρουσία του στο διαδίκτυο.

Όπως είχαμε διαβάσει τα τελευταία εικοσιτετράωρα στο διαδίκτυο έχεςι ζητηθεί η άρση του απορρήτου για το blog troktiko προκειμένου οι εισαγγελικές αρχές να βρουν στοιχεία για το αν ο Σωκράτης Γκιόλας δεχόταν απειλές μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων.

Αν μη τι άλλο αυτή η εξέλιξη είναι πλήγμα για την Δημοκρατία και την Ελεύθερη έκφραση σε μια χώρα που γέννησε την Δημοκρατία και δίδαξε πολιτισμό.

Η τελευταία ανάρτηση του Τρωκτικού αναφέρει:

Η τελευταία ανάρτηση του troktikou - Καληνύχτα Ελλάδα

Καληνύχτα Ελλάδα, ο τόπος που γέννησε την Δημοκρατία κατάντησε να σκοτώνει την ελευθερία της έκφρασης.


Καλό ταξίδι Σωκράτη και να μας προσέχεις από εκεί πάνω.


Κρίμα!!!!!!

Ο Πρώην Διαχειριστής του Φιλιατρά News

Παράταση της απογραφής δημοσίων υπαλλήλων έως 29 Ιουλίου

Την παράταση της διαδικασίας απογραφής των δημοσίων υπαλλήλων μέχρι την Πέμπτη 29 Ιουλίου στις 24.00 ανακοίνωσε το Υπουργείο Εσωερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.

Οι υπάλληλοι του δημοσίου, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, οι οποίοι θα έχουν απογραφεί μέχρι τη διορία που δόθηκε από την Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απογραφής Μισθοδοτούμενων από το Ελληνικό Δημόσιο, υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσουν τους 750.000.

Συγκεκριμένα, στις 6 το απόγευμα .........

σήμερα ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων που είχε απογραφεί είχε φτάσει τους 751.000.

Πηγές του υπουργείου Εσωτερικών εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την επιτυχία του εγχειρήματος, το οποίο αναμένεται να επαναληφθεί και για τους υπαλλήλους του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

Όπως έγινε γνωστό, υπάρχουν ήδη επαρκή στοιχεία, προς αξιοποίηση, από τα υπουργεία Οικονομικών και Εσωτερικών, αν και η διασταύρωσή τους θα διαρκέσει αρκετό χρονικό διάστημα από τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Από την 1η Νοεμβρίου οι υπάλληλοι θα πληρώνονται, μέσω τραπεζικών λογαριασμών, από τη νεοσυσταθείσα Ενιαία Αρχή Πληρωμής. Επίσης, θα δημιουργηθεί ενιαία ηλεκτρονική τράπεζα δεδομένων, με τα στοιχεία όλων των εργαζομένων στο Δημόσιο, και το 2011, θα καθιερωθεί το ενιαίο μισθολόγιο.

Μόλις η διαδικασία ολοκληρωθεί, θα υπάρχει για πρώτη φορά, από συστάσεως του ελληνικού κράτους, συνολική εικόνα για το προσωπικό, που μισθοδοτείται από το Δημόσιο.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 24ης Ιουλίου 2010

Κλικ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.
Τώρα και με τρόπο που δεν θα σας βγάζει pop up παράθυρα διαφημίσεων.






Alphonse Mucha

Ο Αλφόνς Μυσά γεννήθηκε στην πόλη Ιβαντσιτσε (Ivančice) στη Μοραβία (μοντέρνα Τσεχία). Οι ικανότητες του στο τραγούδι του επέτρεψαν να συνεχίσει τις σπουδές του στο Γυμνάσιο στην πρωτεύουσα της Μοραβίας, Μπρνο, αν και από την παιδική του ηλικία η πρώτη του αγάπη ήταν η ζωγραφική. Δούλεψε στη Μοραβία ως ζωγράφος, κυρίως ζωγραφίζοντας θεατρικά σκηνικά.
Το 1879 μετακόμισε στη Βιέννη για να ........

δουλέψει για μια μεγάλη εταιρία θεατρικού σχεδίου ενώ ανεπίσημα διεύρυνε και την καλλιτεχνική του εκπαίδευση. Όταν μια φωτιά κατέστρεψε το 1881 την επιχείρηση του εργοδότη του, επέστρεψε στην Μοραβία και δούλεψε ως ανεξάρτητος ζωγράφος δικοσμήσεων και πορτρέτων. Ο κόμης Κάρλ Κουεν του Μικουλοφ προσέλαβε τον Μυσά για να διακοσμήσει με τοιχογραφίες το κάστρο Χρουσοβανυ Εμάχοφ και εντυπωσιάστηκε τόσο που συμφώνησε να χορηγήσει την επίσημη εκπαίδευση του Μυσά στην Ακαδημία Καλών Τεχνών του Μονάχου.

Ο Μυσά μετακόμισε στο Παρίσι το 1887 και συνέχισε τις σπουδές του στις Ακαδημίες Ζυλιέν και Κολαροσι ενώ συγχρόνως έκανε εικογραφήσεις σε περιοδικά και διαφημίσεις. Γύρω στα Χριστούγεννα του 1894 ο Μυσά έτυχε να βρεθεί σε ένα τυπογραφείο όπου προέκυψε μια ξαφνική ζήτηση για μια νέα αφίσα που θα διαφήμιζε ένα θεατρικό έργο με πρωταγωνίστρια την Σάρα Μπερνάρ, την πιο διάσημη ηθοποιό του Παρισιού, στο Θέατρο της Αναγέννησης. Ο Μυσά προσφέρθηκε να δημιουγήσει μία αφίσα λιθογραφία μέσα σε δύο εβδομάδες και την 1η Ιανουαρίου 1895, η διαφήμιση της Γκισμοντα εμφανίστηκε στους δρόμους της πόλης. Μέσα σε μία νύχτα έγινε διάσημη και διέδωσε το νέο καλλιτεχνικό ύφος και τον δημιουργό του στους κάτοικους της πόλης. Εντούτοις, υπάρχουν αποδείξεις ότι το σχέδιο για την αφίσα ήταν αντιγραφή από ένα έργο του διάσημου ζωγράφου Πωλ Γκωγκέν. Η Μπερνάρ ήταν τόσο ικανοποιημένη από την επιτυχία της αφίσας αυτής ώστε έκλεισε συμβόλαιο έξι χρόνων με τον Μυσά.

Ο Μυσά δημιούγησε πολυάριθμους πίνακες, αφίσες, διαφημίσεις και εικονογραφήσεις βιβλίων καθώς και σχέδια για κοσμήματα, χαλιά, ταπετσαρίες και θεατρικά σκηνικά σε ένα ύφος που αρχικά ονομάστηκε ύφος Μυσά αλλά έγινε γνωστό ως Άρτ Νουβό. Τα έργα του Μυσά συχνά παρουσίαζαν όμορφες και υγιείς νέες γυναίκες με ρούχα νεοκλασσικού ύφους που ήταν συχνά περιτριγυρισμένες με πολλά λουλούδια τα οποία κάποιες φορές σχημάτιζαν στεφάνια πάνω από τα κεφάλια τους. Σε αντίθεση με τους άλλους δημιουργούς αφισών της εποχής, χρησιμοποιούσε πιο απαλά παστέλ χρώματα. Η Παγκόσμια Έκθεση του Παρισιού το 1900 διέδωσε το "ύφος Μυσά" διεθνώς. Διακόσμησε το περίπτερο της Βοσνίας και Ερζεγοβίνης και συνεργάστηκε στη δημιουργία του Αυστριακού.

Το Αρτ Νουβό ύφος του συχνά έτυχε μίμησης. Εντούτοις, ο Μυσά καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του προσπάθησε να απομακρύνει τον εαυτό του από το ύφος αυτό. Πάντα επέμενε ότι τα έργα του προέρχονταν εκ των έσω του και από την Τσεχική τέχνη παρά από εμμονή σε κάποια φόρμα καλλιτεχνικού ύφους της μόδας. Δήλωνε ότι η τέχνη υπήρχε μόνο για να εκφράζει ένα πνευματικό μήνυμα και τίποτε περισσότερο και ως εκ τούτου ένιωθε απογοήτευση με την δόξα που κέρδισε μέσα από την εμπορική τέχνη ενω πάντα ήθελε να επικεντρωθεί σε πιό ευγενή έργα που θα εξύψωναν την τέχνη και τον τόπο γέννησής του.