Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Πρίν πάτε να ψηφίσετε την Κυριακή για περιφερειάρχη.

Του πρώην διαχειριστή μας

Κάποιοι λένε ότι οι Έλληνες έχουν αδύναμη μνήμη. Εμείς δεν το πιστεύουμε αυτό.
Ο για πολυ λίγο ακόμα Νομάρχης Μεσσηνίας κ. Δημήτρης Δράκος είχε τάξει πριν 4 χρόνια Δημοπρατήριο Αγροτικών προϊόντων στα Φιλιατρά.....
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ήταν μόνο λόγια. Ενα πραγματικά μεγάλο έργο (αν γινόταν) έμεινε στα λόγια...

Μόνο λόγια ήσουν τίποτα πιο ..........

πέρα κ. Νομάρχα μου που έλεγε και ο Πρόδρομος (τραγουδιστής που βγήκε από το Big brother 1)
Αφιερωμένοι οι παρακάτω στίχοι στον για λίγο ακόμα Νομάρχη Μεσσηνίας.
Μόνο λόγια ήσουν τίποτα πιο πέρα
Μου τα λες τη νύχτα μα χάνονται τη μέρα
Μόνο λόγια ήσουν μόνο θεωρία
Μόνο λόγια που χάθηκαν στη πορεία

Είπες πολλά, πολλά μα λίγα έκανες
Τις αντοχές μου στα άκρα πάντα έφτανες
Μα όταν είδες, σαν είδες πως με έχανες
Τρόπους να με κρατήσεις έψαχνες.

Ο κ. Δράκος όμως στις 11 Δεκεμβρίου δήλωνε με 100% βεβαιότητα ότι αναμενει την έναρξη του ΕΣΠΑ του 2009 για να τελειώσει το λύκειο Φιλιατρών.
Δεν το πιστεύετε??? Διαβάστε εδώ και ακούστε με τα αφτιά σας τι δήλωνε 11 Δεκεμβρίου 2008.

Για το αμαρτωλό γεφυράκι του Λαγκουβάρδου που σκοτώνει κόσμο πάλι η Νομαρχία ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Τους κράξαμε απο το Φιλιατρά news και κάτι ψιλοέκαναν. Αλλα οχι κάτι σοβαρό... Μπάλωματα. Διαβάστε και εδώ να δείτε τι έγινε τελικά.
Για το ΠΟΠ Καλαμάτα ο κ. Δράκος μας έλεγε ότι άμεσα πρέπει αν επεκταθεί σε όλη την Μεσσηνία. Τι έγινε?? ΤΙΠΟΤΑ.
Αλήθεια. Μετά απο όλα αυτά Θέλει να γίνει και περιφερειάρχης????????

όπως λέγαμε τον Απρίλιο στο θέμα με το Λύκειο μας... ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΝ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟ. ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΔΑΓΚΩΤΟ.

Και πριν μας κατηγορήσει κανείς ότι υποστηρίζουμε τον Τατούλη γιατί τον στηρίζει το ΠΑΣΟΚ θα πούμε ότι τον Απρίλιο του 2010 οχι Τατούλης δεν υπήρχε για περιφερειάρχης αλλά ούτε καν λόγος για περιφερειάρχες και Δημάρχους. Και εννοείται ότι δεν είχαν πει τότε τίποτα τα κόμματα.
Απο τότε λέγαμε μαύρο στον μαυρογιαλούρο.

17 σχόλια:

  1. Γιατι δε βαζετε και ενα πρασινο φοντο απο πισω? Δε λεω, καλο και το κιτρινο, ειδικα στην περιπτωση, αλλα...
    Μεταξυ λοιπον Δρακου (ΝΔ) και Τατουλη (ΠΑΣΟΚ), εσεις λετε να μην ψηφισουμε Δρακο (ΝΔ). Αρα?
    Λες και δεν ξερατε απο τοτε που τα γραφατε, οτι θα κατεβαζε (οποιονδηποτε) υποψηφιο το ΠΑΣΟΚ !!
    Αφου λοιπον ειναι τοσο τραγικος ο κ. Δρακος οπως λετε, γιατι πηρε 46% στη Μεσσηνια? Τοσο ανεγκεφαλη ειναι η πλειοψηφια των συμπολιτων σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κίτρινο φόντο είχαμε πάντοτε κίτρινο φόντο θα έχουμε και στην συνέχεια μέχρι να αλλάξουμε Skin. Aν γίνει αυτό δηλαδή.

    Δημήτρη σε καλώ να έρθεις Φιλιατρά να δεις το έργο Δράκου (λύκειο Φιλιατρών) κρατώντας τυπωμένη την φωτο του και να την συγκρίνεις με την σημερινή του εικόνα.

    Ρωτα για το δημοπρατήριο που έλεγε πριν 4 χρόνια και ζήτα να σε πανε να το δεις επιτόπου.

    Μετα ζήτα να σε πάνε στο γεφυράκι του Λαγκουβάρδου να δεις τα εικονοστάσια και να μάθεις πόσα ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ατυχήματα έχουν γίνει εκεί.

    Τελος ρώτα να σου πουν για το ΠΟΠ Καλαμάτα.

    Εφόσον τα μάθεις όλα αυτά, και κυρίως τα δεις με τα μάτια σου, έλα να μας πεις το ποίημα σου.

    Admin Team (Filiatrinos)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να ψηφίσουμε την δεύτερη Κυριακή;
    Ο Προβόπουλος προαναγγέλλει νέα σκληρά μέτρα το ίδιο και η Τρόϊκα. Δεν αποδώσανε λέει τα μέχρι τώρα μέτρα. (Άρα ήταν λάθος). Θεωρήσανε τα αποτελέσματα του πρώτου γύρου θετικά για το ΠΑΣΟΚ και λένε ότι αφού δεν έχουν αντίρρηση οι Έλληνες και ξαναψηφίζουν του υποψήφιους του ΠΑΣΟΚ τους αρέσουν τα μέτρα, έτσι πάρτε και άλλα πολύ χειρότερα. Δεν καταλαβαίνω την ψυχολογία των Ελλήνων. Από την στιγμή που ο ίδιος ο κ Παπανδρέου έδωσε χρώμα δημοψηφίσματος για το μνημόνιο στις εκλογές κάθε ψήφος στους υποψηφίους που στηρίζονται από το ΠΑΣΟΚ είναι ψήφος υπέρ του Μνημονίου και υπέρ της λήψης νέων σκληρότερων μέτρων.
    Θα μου πει κανείς ναι αλλά ο Κακλαμάνης είναι αντιπαθής (ή ο Ψωμιάδης). Ναι συμφωνώ αλλά οι δήμαρχοι θα είναι καλοί ή κακοί για τον δήμο τους μόνο ενώ σε αυτές τις εκλογές παίζεται το μέλλον της χώρας, των εργαζομένων, των νέων, των συνταξιούχων. Γι’ αυτό πιστεύω ότι πρέπει να καταψηφιστούν οι υποψήφιοι του ΠΑΣΟΚ παντού. Μαύρο λοιπόν στους υποψήφιους που στηρίζει το ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντε να ετοιμαζονται τα παιδια της Τριφυλιας
    (και ειδικα των φιλιατρων) να μπουνε στο νεο λυκειο τους............

    Αλλα οταν μετα 3-4 χρονακια ειναι ακομα γιαπι
    να δω τοτε τι αλλο θα ξεφουρνησετε για να μας στιρηξετε την φανφαρολογια σας υπερ του Υποψηφιου του ΛΑΟΣ και στηριζομενου απο το ΠΑΣΟΚ (αυτο δε το ειδα να γραφετε ) χαραμοφαι του δημοσιου
    Τατουλη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λυπάμαι αλλά ειστε επιεικώς απαράδεκτοι ως προς τη δημοσιογραφική δεοντολογία και χωρίς κανένα πλέον πρόσχημα μεροληπτικοί.Δεν κρατάτε πλεον ούτε τα προσχήματα.Δεν μπορώ να γνωρίζω τη σχέση σας με τους συγκεκριμένους υποψήφιους ή τί συμφέροντα παίζονται, αλλά αυτό που μπορώ να γνωρίζω είναι πως απλά δεν θα ξαναμπώ στο blog σας.Μου στερείτε τη δυνατότητα να ενημερώνομαι για τον τόπο μου.Κρίμα!
    Υ.Γ.Χαιρετίσματα στη Νάντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ με τους υποψηφίους και ειδικά με τον Τατούλη.
    Αναφέρουμε ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και μη αμφισβητήσιμα. Άλλωστε φροντίζουμε να έχουμε και τεκμήρια.
    Αυτή είναι η αλήθεια, αυτή είναι η πραγματικότητα. Σας ενοχλεί η αλήθεια;

    Να πούμε ψέματα ότι ο κύριος Δράκος έκανε παράδεισο την Μεσσηνία χωρίς να την έχει κάνει;
    Γιατί η καθαρή θέση είναι απαράδεκτη;
    Δεν είμαστε δημοσιογράφοι, αλλά λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.

    Admin Team (Filiatrinos)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ πρώην Διαχειριστά. Μέσα απο ετούτο εδώ το site έχουμε πολλες φορές συμφωνήσει, κάποιες άλλες (πολύ λίγες) διαφωνήσει, τον τελευταίο καιρό όμως νομίζω ότι εσύ και όλο το blog γενικά έχει υπερβεί κάποια όρια. Φιλιατρινοί είμαστε όλοι, δεξιοί & αριστεροί, και θέλουμε αυτό το site να υπάρχει για την πόλη μας, την πόλη όλων. Βλέπω λοιπόν - και πολλοί άλλοι όπως διαπιστώνω - τον τελευταίο καιρό, συνεχή άρθρα για τους εκλεκτούς του μνημονίου, Σωτηρόπουλο και Τατούλη. Ελάχιστα άρθρα για Κόλλια και Δράκο. Είσαστε Πασοκ και δεν το κρύψατε ποτέ. Να είστε όμως και αμερόληπτοι, επιβάλεται όταν αναφέρεστε σε Φιλιατρινούς. Και αφού "λασπώνεις" κανονικά τον Δράκο, για πες μου κάτι που έπραξε ο Τατούλης όντας στέλεχος τησ ΝΔ? Και θα ήθελα πολύ σε παρακαλώ να μου πείς ενα ΜΟΝΟ ΕΝΑ καλό που θυμάσαι απο την 4ετία του κ. Σωτηρόπουλου ώς δημάρχου των Φιλιατρών. Μην πασχίζεις γιατί δεν θα βρείς. Η "μαύρη 4ετία", ονομάστηκε η θητεία του, απο το σύνολο σχεδόν των Φιλιατρινών. Τελικά εμείς οι Έλληνες δεν έχουμε "κοντή" μνήμη. Έχουμε επιλεκτική. Θυμόμαστε τις μ.....ες του Δράκου, αλλά ξεχνάμε να αναφέρουμε και τα κακά των δικών μας. Κι ας ξέρουμε ότι δεν κάνουν τα παιδιά, όπως έλεγε και ο γκαντέμης (δεν λέω ονόματα, μην πάθουμε και καμμιά ζημιά), για τον ανεκδιήγητο πρωθυπουργό μας....
    Καλό βόλι σε όλους.
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φιλε δημητρη σχετικα με την ερωτηση αν ειμαστε ανεγκεφαλοι,το 46 % σου λεω σιγουρα πως ειναι,και το λεω γιατι αυτος ο ανθρωπος μονο για νομαρχης δεν κανει ποσο μαλον περιφερηαρχης.
    τωρα ο τατουλης ο δηθεν ανεξαρτητος που αποδεχετε την στηριξη του πασοκ και λαος νομιζω οτι εκφραζει μια πολιτικη θεση.
    και μεις εγκαλουμαστε να ψηφισουμε κατα συνηδηση
    τωρα για το φιλο που παρεξηγηθηκε οτι το βλοκ ειναι υπερ η κατα,φιλε δημοκρατια εχουμε και μπορουν να ακουστουν ολεσ η αποψεις αλλα πιστευω οτι ειναι αμεροληπτο, αλλα ετσι εχουν τα πραγματα οπως στα ειπε o admin team (filiatrinos)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε συντοπίτη "πρώην admin", μην έχεις την εντύπωση ότι απευθύνεσαι σε πρόβατα. Δεν είσαι ειλικρινής (για να στο θέσω επιεικώς). Δικαίωμά σου να γράφεις κατά του Δράκου. Δεν το κάνεις όμως γι' αυτά που έχει ή δεν έχει κάνει. Το θέμα είναι καθαρά κομματική υποστήριξη.Εδώ μέσα παριστάνεις το γραφείο τύπου των Χουσελά, Νάντιας, Τατούλη, Σωτηρόπουλου.
    Δεν είναι θέμα Δράκου λοιπόν. Και όσοι (ευτυχώς είναι πολλοί) δεν τρώνε σανό, ξέρουν ότι για τα χάλια των Φιλιατρών δεν φταίει (μόνο) ο Δράκος. Φταίμε πρωτίστως οι Φιλιατρινοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Admin Team είπε...

    ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ

    ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΤΑ 10 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΣΤΘΑ ΔΕΙΣ ΑΛΛΑ.
    1 ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ,ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΛΙΑΔΑ,ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΥΠΕΡ ΤΑΤΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΙΜΗ.
    ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ 12 Νοεμβρίου 2010 7:49 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμε, για να ενημερωθείς σωστά για τον τόπο σου, παρακολούθα best tv που είναι ¨αμερόληπτο¨(εδώ γελάνε). Δεν χρειάζεται να ξαναμπεις στο blog αν δεν σου αρέσει. Φάε στη μάπα την δρακουλιστική προπαγάνδα από τα προσκύμενα μμε του, και άσε εμάς να ενημερωθούμε σωστά για τα έργα και ημέρες του. Εσύ παρακολούθησε αμέριμνος αυτά που σου πασάρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πρωτοφανής ο γκεμπελισμός που διενεργείται στις πλάτες (ευελπιστούν ίσως) αφελών ψηφοφόρων...
    Καλά θα έκαναν ορισμένοι "αντι-μνημονιακοί" του γλυκού νερού να είναι πιο σεμνοί και να έχουν λίγη τσίπα...
    Αυτά δεν είναι ΤΙΠΟΤΑ, έχουν συμβεί και άλλα, τα οποία πολύς κόσμος αγνοεί!
    Τι να πω; Θλίβομαι αν η αντίδραση στο μνημόνιο μεταφράζεται σε εξυπηρέτηση φίλαυτων και προκλητικών πολιτικών νοοτροπιών που το μόνο στο οποίο διαπρέπουν είναι να διασφαλίζεται με δεκανίκια και κάθε τρόπο, η καρέκλα της εξουσίας.
    Admin πες τα ρε φίλε, μας έχουν τρελάνει με την ανοησία αυτή περί αντιμνημονιακού αγώνα...
    Δηλ. όποιος δεν ψηφίσει Δράκο είναι με το μνημόνιο;;
    Ντροπή μας, τίποτ' άλλο δεν έχω να προσθέσω...
    Διαφωνώ ριζικότατα με το μνημόνιο, αλλά ΔΕΝ θα αντισταθώ ...ψηφίζοντας Δράκο!
    Έλεος..............................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο πρώην Διαχειριστής13 Νοεμβρίου 2010 στις 1:59 π.μ.

    Αχ βρε Γεώργιε Φιλιατρινέ....
    Διαβασες ποτέ θέμα μου και να διαχωρίζω τους Φιλιατρινούς σε δεξιούς, αριστερούς, η ΠΑΣΟΚΟΥΣ???
    ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

    Το καλοκαίρι με κατηγορούσαν για γραφείο τύπου του Ξύγκα. Επειδή ετυχε οι απόψεις μας περι Καλλικρλάτη να συμπίπτουν και τις υπερασπιζόμουν με σθένος λέγανε ότι είχε γινει το γραφείο τύπου του Ξύγκα.

    Σήμερα που εγραψα ενα θεμα και το έβαλε η διαχειριστική ομάδα κατηγορειτε το Φιλιατρά News ότι έχει γινει γραφείο τύπου των Κουσελά, Νάντιας, Τατούλη, Σωτηρόπουλου.
    Φαίνεται ότι καποιοι (Ο Χαρης) δεν εχουν δει τα δελτία τυπου που εχουν δημοσιευθεί απο τον συνδυασμό τριφυλία Ισσόροπη ανάπτυξη. Φαινεται ότι η μυτη τους ηταν μεγάλη εκείνη την στιγμη. ΠΟΥ να το δουν...

    Οσο αδελφέ μου Γεώργιε Φιλιατρινέ του Κώνσταντίνου, για το αν λασπώνω ή οχι τον Δράκο, Εγω είπα καποια πράγματα με τεκμηρια.
    Με την φωνουλα του. Την ακουσες τι έλεγε?? Μπήκες στα θεματα με την μπλέ γραμματοσειρά???
    ΟΤΙ ΕΙΠΑ ΤΟ ΕΙΠΑ ΜΕ ΤΕΚΜΗΡΙΑ.
    Αμφισβητείς την φωνή του?
    Είπα ψεματα για τον Δράκο???????
    Ρωτησα υπψήφιους περιφερειακούς συμβουλους να μου πουν ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ενα ΕΡΓΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΦΥΣΙΚΑ που έκανε ο νομάρχης μας στα 14 χρονια που ειναι Νομαρχης Μεσσηνίας.
    Ξερεις τι απαντηση πήρα????????

    Σ Ι Ω Π Η . ΒΟΥΒΑ ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ.

    Οταν λοιπόν οι ιδιοι οι υποψηφιοι του δεν μπορουν να απαντησουν θα απαντησω εγω?????? Θα απαντησεις εσυ???? Θα απαντησει ο παραπάνω φίλος ο Χάρης??????????

    Οταν ειχα γραψει σε θεμα μαυρο στον μαυρογιαλούρο ηταν Απρίλιος και κανενας υποψηφιος δεν υπήρξε.
    Μολις ανακοινωθηκε ο Τατουλης οτι κατεβαινει υποψήφιος ταχθηκα υπερ του. Πριν τον στηρίξει το Λάος και το ΠΑΣΟΚ.
    Τοσο κομματικα το πήγα.......
    Ας όψεται.

    Η Μεσσηνια στα 14 χρονια του αγαπητου κατα τ' άλλα Δράκου είχε μια στασιμοτητα. Δεν εγινε και τιποτα.
    Ο τατούλης ερχεται σαν φρεσκο "πραγμα" Ας το δοκλιμάσουμε να δουμε ι θα προσφέρει και αυτός. Τον Δρακο τον ειδαμε ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟ.
    Αν δεν μας κανει και ο Τατούλης πρωτο το Φιλιατρά Νεςσ θα το γραψει. Αλλα να τον δουμε,... να τον κρινουμε.
    Οχι να τον βαζουμε στην πυρα χωρις να τον δουμε και αυτόν και να εξυμνουμε το ΜΗΔΕΝ ΕΡΓΟ ΔΡΑΚΟΥ για να μην στεναχωρηθεί ο Αντωνάκης ή ο Γιωργάκης ή ο κάθε Παπα_ _ _ _ ς....
    Τα κόμματα τα εχω φοδευμενα και τι λενε οι άλλοι το ακουω βερεσε.
    Στην τοπική αυτοδιοίκηση (ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΔΙΟΊΚΗΣΗ ΜΙΛΑΜΕ ΤΩΡΑ) πρέπει να κοιτάμε ΜΟΝΟ την προσωπικότητα του υποψηφίου. οχι αν τον Εβαλε ο Αντωνακης η Γιωργάκης ή ο κάθε Παπα_ _ _ _ ς.

    Και επειδη θελω να σου πω και κατι ακομα πριβέ αυτή την φορά Γεωργιε Φιλιατρινε ζητα από τους διαχειριστές του Φιλιατρά News να σου δωσουν το mail μου και στείλε μου να σου πω καποια πράγματα να φριξεις. πραγματα που αν τα εβγαζα στην φορα καποιος θα ετρεμε μην φαει το ξυλο της αρκουδας απο ΟΛΟΥΣ τους Φιλιατρινους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ πρώην Διαχειριστά. Ποτέ δεν σε κατηγόρησα για ψεύτη, ούτε είπα ότι δεν έχουν συμβεί αυτά που αναφέρεις για τον Δράκο. Απλά, σημείωσα - αν θέλεις - το γεγονός ότι κάποιοι τυγχάνουν κάποιας ολικής στήριξης, χωρίς να έχουμε σιγουρευτεί ότι το αξίζουν. Όλοι είναι "καμμένα" χαρτιά, εκτός ίσως απο τον Κόλλια που δεν τον έχουμε "δεί". Ο Μίμης, άριστος γιατρός και καλός άνθρωπος και φίλος. Δεν ψηφίζουμε όμως για γιατρό. Αν το κάναμε αυτό, πίστεψέ με θα τον ψήφιζα και εγώ αλλά και όλοι οι Φιλιατρινοί και με τα 2 χέρια. Έχει "περάσει" απο τα σπίτια των περισσοτέρων σαν γιατρός, με τις καλύτερες εντυπώσεις...Εδώ όμως θέλουμε Δήμαρχο...και σαν τέτοιος ο Μίμης....Όσο για τον Πέτρο τον Τατούλη? Διπλοθεσίτης, αργόμισθος και....αντάρτης εκ του ασφαλούς. Δεν έκανε τίποτα όσο ήταν στην ΝΔ και προκειμένου να λάβει αξίωμα, συμφώνησε με αυτούς που κατηγορούσε λάβρος (ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ). Και να πω ότι έχουν περάσει και πολλά χρόνια...Για τον Δράκο...τα είπες εσύ καλύτερα απο εμένα, δεν έχω κάτι να προσθέσω. Ποιός απομένει λοιπόν σαν "αδοκίμαστος"? Ο Κόλλιας. Γιατί λοιπόν δεν λέμε, "ας τον δοκιμάσουμε κι αυτόν?". Αυτή ήταν αν θές η διαφωνία μου στα γραφόμενα σου. Και θα κλείσω με μια ρήση του Χάρρυ Κλύν (νομίζω στην έχω ξαναγράψει). Τον ρώτησαν κάποτε λοιπόν, ποιόν θα ήθελε για Πρωθυπουργό. Και απάντησε: "Αυτόν που δεν θα υποσχεθεί το μεγαλύτερο καλό, αλλά θα κάνει το μικρότερο κακό". Δυστυχώς αυτοί είναι οι πολιτικοί μας. Αυτοί που τα έφαγαν είναι κύριοι και "φέρνουν" βόλτες με τα δικά μας λεφτά, και όλοι εμείς οι υπόλοιποι πληρώνουμε τον λογαριασμό. Και θα σε παραπέμψω στην απάντηση του Πρωθυπουργού στην διακαναλική όταν ρωτήθηκε απο δημοσιογράφο για το αν μπήκε κάποιος φυλακή. Απάντησε: " Ναί, μπήκε ένας αλλά δεν θυμάμαι το ονομά του και ούτε ειναι του παρόντος να το αναφέρω...". Ποιός ειναι αυτός? Εκείνη η άμοιρη γυναίκα που χρώσταγε ενα μικροποσό στην εφορία (+- 1000 Ευρώ). Γιατί εγώ δεν διάβασα για κάποιον άλλο.
    Τέλος, δεν ειναι του στύλ μου, αλλά ούτε και θέλω να "το παίζω" συμβουλάτορας, γιαυτό θα σου εκθέσω μια άποψη. Κρατείστε αυτό το site, μακριά απο κοματικά συμφέροντα, αφήστε το να είναι ο τόπος όλων των Φιλιατρινών. Μικρύναμε, αλλά ας μην χαθούμε τελείως....
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο πρώην Διαχειριστής13 Νοεμβρίου 2010 στις 2:11 μ.μ.

    Γιώργο συμφωνώ ότι θελουμε Δήμαρχο. Απλά θα σου πω ότι επέλεξα να στηρίξω τον Σωτηρόπουλο επειδή έχει εμπειρία στην αυτοδιοίκηση σε αντίθεση με τον συνυποψήφιο του τον κ. Κόλλια όπυ δεν εχει τέτοια εμπειρία καθότι δεν εχει διατελέσει ουτε καν δημοτικός σύμβουλος.
    Λέω κατι ψευδές? Παρακαλω να μου το πείς.

    Θα μου πεις ειναι το μονο μκρητήριο? ΟΧΙ. Εδω υπάρχει όμως μια ιδιομορφία. Ειτε το θελουμε ειτε οχι το χωροταξικο του καλλικράτη είναι αυτό που ειναι. Για να δουμε αν πραγματικά μπορεί να βαδίσει αυτό το -εγω θα εξακολουθήσω να το λεω τερατούργημα- πρεπει ΤΩΡΑ να το διοικήσει άνθρωπος που εχει γνώση στην αυτοδιοίκηση και εννοείται εμπειρία.
    Δυστυχώς για τον κ. Κόλλια αυτα τα στοιχεία δεν υπάρχουν.
    Χαλάστηκα ασχημα όταν τον ακουσα σε τοπικό καναλι να λεει ότι θα διεκδικήσουμε και με συνδικαλιστικό τρόπο. Μα ο Δήμος δεν ειναι συνδικαλιστικό όργανο. Είναι αυτοδιοίκηση.
    Που χωράει ο συνδικαλισμός μέσα στην διοίκηση του?

    Απο την άλλη ο Σωτηρόπουλος είναι ένας άνθρωπος που μπορεί στην 4ετία του να είχε ενα κακό συμβουλιο και να μην καταφερε πολλά. Να το δεχτώ. Τωρα όμως που έχει διαλέξει τα στελέχη του, γιατι προεξοφλείς (αν το κάνεις) ότι θα αποτύχει?
    Πιστεύω ότι μπορεί λοιπόν να επιτύχει αυτή την φορά σαν Δήμαρχος.
    Άλλωστε είναι σίγουρος ότι αν δεί πως ο νεος αυτός δήμος δεν περπατάει καλά ή κουτσενει, θα φροντίσει να επιλύσει το όποιο πρόβλημα παρουσιαστεί με τα στελέχη του.

    Ως προς το τελευταίο που έγραψες.

    "Κρατείστε αυτό το site, μακριά απο κοματικά συμφέροντα, αφήστε το να είναι ο τόπος όλων των Φιλιατρινών."

    Τελικά ρε φίλε έχεις απόλυτο δίκιο. Τόση βρωμία και δυσωδία στην πολιτική δεν υπάρχει. Οι βόθροι μπροστά στην πολιτική μοσχοβολάνε.
    Νομίζω ότι δεν χρειάζεται παραπάνω αναλυση στο θεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. το παιχνιδι χαθηκε η Ελλαδα πτωχευσε,το ξερουν ολοι,αλλα κανεις δεν εχει το θαρρος να το πει στον κοσμο που ελπιζει ακομα.Πρεπει να δουμε τι θα κανουμε απο δω και περα.Ολοι ειναι το ιδιο ,και η μαυρη γατα και η ασπρη γατα ποντικια θα φαει,ειναι ολοι υπευθυνοι για αυτην την κατασταση.Απο την αλλη εβδομαδα αρχιζουν τα οργανα,να ειστε ετοιμοι γιατι θα ερθουν τα πανω κατω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου. Όποιος τελικά κι αν ειναι ο "εκλετός" μεθαύριο, να φροντίσει και λίγο την πόλη μας, την πολύπαθη. Αυτή την αγωνία πιστεύω την μοιραζόμαστε όλοι μας ανεξάρτητα απο κόμματα και επιλογές. Χαιρετίσματα σε όλους (δυστυχώς δεν μπόρεσα να κατέβω, τα έξοδα βλέπεις ειναι πολλά και η οικογένεια προηγείται. Άντε πιείτε ενα ουζάκι για όλους εμάς που για τον ένα ή τον άλλον λόγο δεν τα καταφέραμε. Ελπίζω μόνο να είναι καλός ο καιρός όπως την προηγούμενη εβδομάδα...).
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.