Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Σπηλιά Τριφυλίας: Τον λήστεψαν στον ύπνο κουκουλοφόροι

Θύμα ληστείας τριών άγνωστων κουκουλοφόρων ανδρών έπεσε ο 56χρονος Θεόδωρος Σεκλός, στη Σπηλιά Τριφυλίας, λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Πέμπτης, ξημερώνοντας Παρασκευή, μέσα στο σπίτι του ενώ κοιμόταν.

Για να μπουν στο σπίτι που διαμένει ο 56χρονος, το οποίο βρίσκεται ακριβώς επάνω από ελαιοτριβείο που διατηρεί, οι τρεις άνδρες παραβίασαν μπαλκονόπορτα. Φτάνοντας στο δωμάτιό του, του επιτέθηκαν, με την απειλή μαχαιριού, ζητώντας επίμονα να τους δώσει τα λεφτά του. Όταν ο άτυχος 56χρονος τους είπε πως δεν έχει χρήματα στο σπίτι παρά μόνον κάτι λίγα στο παντελόνι που είχε ακουμπισμένο σε μια καρέκλα, αυτοί έψαξαν τις τσέπες.

Μόλις διαπίστωσαν πως δεν υπήρχαν πολλά ..........

χρήματα, τον απείλησαν με το μαχαίρι και άρχισαν να τον χτυπούν ενώ ένας τον κρατούσε. Στη συνέχεια, έκαναν άνω – κάτω το σπίτι για να βρουν χρήματα. Αξίζει να σημειωθεί πως οι δράστες είχαν κόψει και το καλώδιο του τηλεφώνου, ενώ, όπως μας ανέφερε ο 56χρονος, μιλούσαν καλά ελληνικά και ακούγονταν αποφασισμένοι.

«Στις δωδεκάμισι η ώρα, όπως κοιμόμουνα, αισθάνθηκα τρεις ανθρώπους επάνω στο κεφάλι μου να μου λένε “πού είναι τα λεφτά σου…”. Ήταν σκοτάδι, καθώς είχαν σβήσει και το φως από το δίπλα δωμάτιο που το είχα αναμμένο… Ξυπνώντας, μέσα στην ταραχή μου, τους είπα πως έχω στο παντελόνι, στην καρέκλα, δίπλα…» μας ανέφερε το θύμα.
Όπως είπε ακόμη ο κ. Σεκλός, κάποια στιγμή έβγαλαν από ένα παντελόνι τη ζώνη και του έδεσαν τα χέρια πίσω, ενώ τον χτυπούσαν για να τους πει πού έχει και άλλα χρήματα. Τότε, «φοβήθηκα για την ίδια μου τη ζωή. Πονούσα από τα χτυπήματα και βογκούσα. Τους είπα πως δεν έχω χρήματα άλλα μαζί μου, στο σπίτι, να με αφήσουν και ας περνούσαν άλλη μέρα να τους έδινα αν τα είχαν ανάγκη. Τι να έκανα, τι να έλεγα; Φοβήθηκα για τη ζωή μου…».

Τραγική ειρωνεία της τύχης, πριν από λίγες μέρες ο 56χρονος «έχασε» τη μητέρα του. Αξίζει, δε, να σημειωθεί πως τον Οκτώβριο του 2006 είχε πέσει πάλι θύμα ληστείας έξω από το σπίτι του, καθώς του είχαν στήσει καρτέρι δύο άγνωστοι αποσπώντας του αρκετά σημαντικό χρηματικό ποσό.
Έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών διεξάγει το Α.Τ. Κυπαρισσίας.

Θάρρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.