Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Ο χαιρετισμός της Νάντιας Γιαννακοπούλου στην παρουσίαση του σχεδίου για την Πελόπόννησο απο τον υποψήφιο περιφερειάρχη Πέτρο Τατούλη

Φίλες και φίλοι,

Παρά την πρόθεση μου να βρεθώ σήμερα κοντά σας, ώστε με την παρουσία μου να δηλώσω για μία ακόμη φορά την ολόθερμη στήριξή μου στο συνδυασμό «Νέα Πελοπόννησος» με υποψήφιο περιφερειάρχη το γνωστό Αρκά πολιτικό Πέτρο Τατούλη, λόγοι σχετικοί με την προχωρημένη εγκυμοσύνη μου δεν καθιστούν εφικτή την παρουσία μου.

Ωστόσο, θα ήθελα με κάθε τρόπο να δηλώσω τη στήριξη μου σε αυτόν τον κοινό αγώνα για μια νέα σελίδα στην Πελοπόννησο.

Να δηλώσω τη στήριξή μου σε μια παράταξη που αναλαμβάνει την πρωτοβουλία και τη μεγάλη ευθύνη να διαχειριστεί την επόμενη των εκλογών τις τύχες της περιφέρειας Πελοποννήσου.

Μια συμπαράταξη, πρώτιστα πολιτική και ...............

μετέπειτα εκλογική με στόχους ουσιαστικούς και επίκαιρους.

Αναπτυξιακή πορεία, πιο ισχυρή φωνή των τοπικών κοινωνιών, προοπτική ευημερίας για τον τόπο.

Έναν τόπο, μια περιφέρεια, που πρέπει να προχωρήσει μέσα από συνολική προγραμματική προσέγγιση κατά τρόπο που να προωθείται η απόκτηση ενιαίας συνείδησης, από τη Μεσσηνία και τη Λακωνία, μέχρι την Αργολίδα, την Κορινθία και την Αρκαδία.

Πρέπει να προχωρήσει μέσω της διαμόρφωσης ενός περιβάλλοντος ίσων ευκαιριών για κάθε πολίτη χωρίς διακρίσεις, τόσο στην έδρα της Περιφέρειας όσο και στο τελευταίο χωριό αυτής της ψαλιδισμένης γεωγραφικά αυτοδιοικητικής οντότητας, όπως δυστυχώς παρέμεινε μετά τον Καλλικράτη.

Βέβαια, η δική μου θέση, αλλά και άλλων αυτοδιοικητικών και πολιτικών στελεχών από όλη την Πελοπόννησο, ήταν και παραμένει να είναι ότι η Πελοπόννησος ως ενιαίος γεωγραφικός χώρος έπρεπε να είναι μία οντότητα, μια ενότητα, μία ενιαία περιφέρεια.

Ας είναι όμως…

Θα προχωρήσουμε δυνατά κι έτσι!

Φίλες και φίλοι, αυτές τις στιγμές, είναι περισσότερο επιτακτική η ορθή επιλογή για την Πελοπόννησο.

Η επιλογή του συγκεκριμένου ψηφοδελτίου με επικεφαλής τον Πέτρο Τατούλη είναι μια προσωπική επιλογή του Προέδρου μας Γιώργου Παπανδρέου.

Είναι μια επιλογή που προσδίδει προοπτική, αγωνιστικότητα, διεκδίκηση, επιλογή ενεργητικής παρέμβασης για την περιφέρεια Πελοποννήσου, επιλογή προόδου και προκοπής για τον τόπο μας.

Αγαπητέ Πέτρο, εύχομαι ολόθερμα καλό αγώνα και καλή επιτυχία σε εσένα και στο σύνολο του συνδυασμού μας!

Σε αυτόν τον αγώνα θα είμαι δίπλα σας και κοντά σας με όλες μου τις δυνάμεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.