Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Στάση αναμονής από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων για την Κάρτα του Πολίτη

Τις ανησυχίες που έχουν εκφραστεί για την «Κάρτα του Πολίτη», συμμερίστηκε κατά την ακρόασή του στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ο πρόεδρος της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, Χρίστος Γεραρής, τονίζοντας πως σε κάθε περίπτωση η Αρχή θα τοποθετηθεί αφού ανακοινωθεί επισήμως από την κυβέρνηση το περιεχόμενο του σχετικού νομοσχεδίου (και πολύ περισσότερο, όταν τεθεί προς δημόσια διαβούλευση.

Είχαν προηγηθεί οι ενστάσεις της ...........

βουλευτού του ΚΚΕ Λιάνας Κανέλλη, για την Κάρτα, η οποία στην παρέμβασή της επεσήμανε του κινδύνους που εγκυμονεί η χρήση της Κάρτας για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και δεδομένων, ακόμα και σε χρηστικό επίπεδο: «Υπάρχει τέτοια αυστηρότητα στο επίπεδο των ασφαλιστικών καλύψεων εκ μέρους των ασφαλιστικών εταιρειών, που η πάσα παράβαση εκ μέρους του ασφαλισμένου (π.χ. κάπνισμα) μπορεί να συνεπάγεται ακύρωση συμβολαίου. Αν δεν αντιμετωπιστούν αυτά, η επαπειλούμενη γενίκευση κανόνων υπό το πρόσχημα της τεχνολογίας, θα καταργήσει την Αρχή σας ως Αρχή».

Εξάλλου, ο κ. Γεραρής, επαναβεβαίωσε την αντίθεση της Αρχής στην τοποθέτηση καμερών από την Αστυνομία με απλή επίκληση των αρμοδιοτήτων της. Αποψη της Αρχής, σημείωσε, είναι ότι οι κάμερες θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μονάχα για τη διαφύλαξη της εθνικής άμυνας και ασφάλειας, την αποτροπή και καταστολή σοβαρών αξιόποινων πράξεων και τη διαχείριση της κυκλοφορίας. Δεδομένου, ωστόσο, πως δεν υπάρχει νόμος που να το προβλέπει αυτό ρητά, η ίδια δεν έχει αρμοδιότητα παρέμβασης.

«Το ότι υπάρχει ένας "νόμος Δένδια" που λέει ότι η Αστυνομία θα τις βάζει όπου θέλει, αυτό είναι αντισυνταγματικό. Αν όμως στείλω στη ΓΑΔΑ ανθρώπους, οι εισαγγελείς θα πουν πως δεν έχουμε αρμοδιότητα», δήλωσε ο κ. Γεραρής.

Επιφυλάξεις τέλος, εξέφρασε ο πρώην πρόεδρος της Βουλής, Απόστολος Κακλαμάνης, για τη φημολογούμενη ενοποίηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών, για δημοσιονομικούς λόγους. Ο κ. Κακλαμάνης υπενθύμισε πως η ύπαρξη των πέντε ανεξαρτήτων Αρχών είναι θεσπισμένη συνταγματικά και αφού σημείωσε πως «κανένα από τα μέλη της ΑΔΑΕ δεν συνήργησε στη συγκάλυψη του σκανδάλου των υποκλοπών (…)», εκτίμησε πως το δημοσιονομικό είναι το λιγότερο.

Από ΑΠΕ-ΜΠΕ

3 σχόλια:

  1. Τα ρούχα μου παλιώσανε και δεν αντέχουν
    τρύπες στα γόνατα από τις υποκλίσεις
    τσέπες ξηλωμένες απ' τα κέρματα
    χαλασμένα φερμουάρ, χάσκουν χρεοκοπία
    Το κορμί μου μελανιασμένο
    μες το κρύο σαν λάθος
    που δεν το παραδέχεται κανένας
    γυρνάει και ζητά τη ζεστασιά σου

    Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα...

    Τα ρούχα μου παλιώσανε και πέφτουν
    σαν χρεοκοπημένες κυβερνήσεις...
    Γέρασα μ' ένα παιδικό παντελονάκι
    και το πλοίο δε φάνηκε ακόμη...
    Σε σφίγγω πιο πολύ γιατί κρυώνω
    το κορμί μου δρόμος, που εκτελούνται δημόσια έργα
    κομπρεσέρ μ' ανοίγουν και με κλείνουν...
    Τράβα λίγο τη κουρτίνα να με δεις
    έγινα διάδρομος για στρατιωτικά αεροπλάνα
    Και το μυαλό μου, αποθήκη, για ραδιενεργά κατάλοιπα...
    Μέτρα ασφαλείας πήρανε, για την αναπνοή μου
    και σε πολυεθνικό μονόδρομο, το μέλλον μου δώσαν αντιπαροχή

    Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα...

    Το ξέρω θα με κακολογίσει πάλι ο φίλος kakos62, αλλά μαζί με αυτούς τους στίχους μου έρχονται και στο μυαλό τα λόγια και οι διδαχές ενός ξεχωριστού ανθρώπου, του πατέρα Παίσιου, που προέβλεψε όλα αυτά.
    Τότε γελούσα.....τώρα...φοβάμαι....κι όχι τόσο για μένα αλλά για τον κόσμο που θα αφήσω στην μονάκριβη κόρη μου. Τι θα της πώ?
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΝΑΠΕΣ ΚΑΙ ΤΒ.ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ 21 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ.ΤΟΤΕ Ο ΠΑΠΑΣ ΗΤΑΝ ΔΑΣΚΑΛΟΣ,ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ,ΗΓΕΤΗΣ.ΤΩΡΑ.... ΑΣ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΠΑΡΑΠΕΡΑ.ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ.ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.ΑΠΛΑ ΕΤΥΧΕ Ο ΠΑΠΑΣ ΤΟΥ 21 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΠΟΙΟ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ Η ΤΟΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ,ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΛΑΟΥ.ΒΛΕΠΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΣΒΥΝΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ!ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΥΣ "ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ".ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΙΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΠΟ ΠΟΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βρε μαγκες της συνταξης που ειναι το σχολιο μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.