Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Ανέστειλαν τις κινητοποιήσεις τους οι οδηγοί φορτηγών

Την αναστολή των κινητοποιήσεών τους αποφάσισαν λίγα λεπτά μετά τη 1 τα ξημερώματα της Παρασκευής, οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, ύστερα από μία συνεδρίαση των εννέα προέδρων που κράτησε περισσότερες από πέντε ώρες.

Συνεπώς, από την Παρασκευή όλα τα φορτηγά θα αποχωρήσουν από τα μπλόκα και θα αρχίσουν να εκτελούν κανονικά τις μεταφορές.

Στην μαραθώνια συνάντηση στα ..........

κεντρικά γραφεία του κλάδου στην Ομόνοια, δεν έλειψαν οι εντάσεις με τους σκληροπυρηνικούς να εξακολουθούν να είναι δύσπιστοι και να προτείνουν συνέχιση των κινητοποιήσεων και τους πιο ψύχραιμους να ζητούν την αναστολή τους.

Τελικά επικράτησε η άποψη των τελευταίων και έτσι η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία.

Ωστόσο, τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής αγώνα κατήγγειλαν την απόφαση του προεδρείου ως μεθόδευση ενάντια στην επιθυμία της βάσης για συνέχιση των κινητοποιήσεων.

Στο πλαίσιο αυτό, αποφασίστηκε νέα συνέλευση των μελών της επιτροπής, στις 3 το μεσημέρι της Παρασκευής, οπότε αναμένεται να ληφθούν αποφάσεις.

Οι τέσσερις παράγοντες της «εκτόνωσης»

Τέσσερα είναι τα βασικά στοιχεία που οδήγησαν τους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης να αποφασίσουν αναστολή των κινητοποιήσεων.

Τα δύο πρώτα έχουν σχέση με την τροπολογία που προώθησε η κυβέρνηση και η οποία, μεταξύ άλλων, προβλέπει αυστηρές κυρώσεις, διοικητικές και ποινικές, για τους παραβάτες και την εκχώρηση έργου δημόσιας μεταφοράς σε Ιδιωτικά αυτοκίνητα.

Το τρίτο έχει σχέση με τη σημερινή συνάντηση των μεταφορέων με τον υπουργό Ανάπτυξης, καθώς ήθελαν να «πάρουν κάτι» για να φύγουν με ψηλά το κεφάλι από τα μπλόκα.

Το τέταρτο στοιχείο είναι το γεγονός ότι ολόκληρη σχεδόν η κοινωνία και κυρίως ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος, είχε στραφεί πλέον εναντίον του κλάδου και η κινητοποίηση είχε αρχίσει να παίρνει φθίνουσα πορεία, ενώ οι συνδικαλιστές δεν μπορούν να ελέγξουν τα μέλη τους, ορισμένα από τα οποία προβαίνουν σε ακραίες ενέργειες με επικίνδυνες επιθέσεις εναντίον συναδέλφων τους που εργάζονται.

Το παρασκήνιο

Της απόφασης προηγήθηκε ένας μαραθώνιος κινήσεων και παρασκηνιακών διαβουλεύσεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για το ραντεβού μεταφορέων - Χρυσοχοϊδη, μεσολάβησε ο πρόεδρος των Εμπόρων κ. Κορκίδης.

Ακολούθησε συνεννόηση των κ. Ρέππα και Χρυσοχοϊδη, οι οποίοι συνομίλησαν για αρκετή ώρα και στο περιθώριο της συνάντησης του πρωθυπουργού με τους δημοσιογράφους, στο Μέγαρο Μαξίμου, και συζήτησαν, πέραν του νόμου που έχει ψηφιστεί, τα θέματα που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, όπως η ένταξη των μεταφορέων στον αναπτυξιακό νόμο και στο ΕΣΠΑ, ένα αντικείμενο για το οποίο αρμόδιος είναι ο κ. Χρυσοχοϊδης.

Στη συνάντηση του υπουργού ανάπτυξης με την αντιπροσωπεία των μεταφορέων, ο κ. Χρυσοχοϊδης τους εξειδίκευσε τα μέτρα κάτω από τα οποία θα ενταχθούν στον αναπτυξιακό νόμο, θέμα πολύ σημαντικό για τους μεταφορείς, καθώς με τον τρόπο αυτό, όπως λένε οι ίδιοι, θα αντισταθμίσουν ένα μέρος από τις απώλειες που θα έχουν με τον μηδενισμό της αξίας της αδείας των οχημάτων τους.

Σημειωτέον, ότι είναι η πρώτη φορά που οι μεταφορείς εντάσσονται σε αναπτυξιακό νόμο.

Μετά τη συνάντηση αυτή ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας κ. Γιώργος Τζωρτζάτος, εμφανίστηκε ικανοποιημένος, έκανε λόγο για άριστο κλίμα και καλές προθέσεις.

Παράλληλα, επεσήμανε ότι οι ουσιαστικές συζητήσεις είναι ολιγόλεπτες και άφησε να εννοηθεί ότι διαπιστώθηκε ταύτιση απόψεων σε ότι αφορά τις ρυθμίσεις για τον αναπτυξιακό νόμο.

ΕΘΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.