Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Συνεχίζουν την κινητοποίηση οι μεταφορείς

Ένταση επικράτησε έξω από τη Βουλή, όπου συγκεντρώθηκαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων, αντιδρώντας στο νομοσχέδιο για τις εμπορευματικές μεταφορές. Η αστυνομία εμπόδισε αριθμό αυτοκινητιστών να ανέβουν προς τον προαύλιο χώρο της Βουλής, από τα σκαλοπάτια εκατέρωθεν του Μνημείου του Άγνωστου Στρατιώτη.

Ο κύριος όγκος της πορείας των ..........

3.000 και πλέον μεταφορέων, που ξεκίνησε από την οδό Πειραιώς και έφτασε λίγο πριν από τις 3:00 μ.μ. στην πλατεία Συντάγματος, διά μέσω της οδού Σταδίου, κινήθηκε προς τα λουλουδάδικα.

Εντούτοις, αριθμός διαδηλωτών κινήθηκε προς τον Άγνωστο Στρατιώτη και επιχείρησε να ανέβει προς τη Βουλή από τα σκαλοπάτια δίπλα στο μνημείο, όπου δεν υπήρχε εμφανής αστυνομική δύναμη. Ο δυνάμεις της αστυνομίας έσπευσαν, ωστόσο, εμποδίζοντας τους διαδηλωτές να ανέβουν.

Προς στιγμή προκλήθηκε ένταση, με τους διαδηλωτές να φωνάζουν συνθήματα κατά της αστυνομίας, του υπουργού Μεταφορών Δ.Ρέππα και της κυβέρνησης. Λίγο αργότερα τα πνεύματα ηρέμησαν και αυτήν την ώρα οι διαδηλωτές πραγματοποιούν καθιστική διαμαρτυρία.

Αντιπροσωπεία των επαγγελματιών επέδωσε ψήφισμα με τα αιτήματά τους στον πρόεδρο της Βουλής. Πρόθεσή τους είναι να παραμείνουν έξω από τη Βουλή έως την Τετάρτη, οπότε ψηφίζεται το νομοσχέδιο που προβλέπει το «άνοιγμα» του επαγγέλματός τους. Σκοπεύουν μάλιστα να εγκαταστήσουν προτζέκτορα για να δουν ζωντανά τη συνεδρίαση της Βουλής.
Νωρίτερα, οι αυτοκινητιστές πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της ομοσπονδίας τους, στην οδό Πειραιώς, όπου η Τροχαία είχε διακόψει την κυκλοφορία των οχημάτων, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Στη γενική συνέλευση που ακολούθησε, οι επαγγελματίες καθόρισαν την περαιτέρω στάση τους εν όψει της ψήφισης, την Τετάρτη, στη Βουλή του νομοσχεδίου για το «άνοιγμα» του επαγγέλματός τους.

Οι μεταφορείς εμφανίζονται ανυποχώρητοι, υποστηρίζοντας ότι διακυβεύεται η «επιβίωση» των ίδιων και των οικογενειών τους.

Στην ομιλία του προς τους συναδέλφους του, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Φορτηγών, Γιώργος Τζωρτζάτος, επιτέθηκε σε ψηλούς τόνους κατά της κυβέρνησης, υποστηρίζοντας ότι «χρησιμοποιήθηκαν γκεμπελικές μέθοδοι για να καμφθεί το φρόνημά μας».
Ο κ. Τζωρτζάτος πρόσθεσε πως «με τη μεταρρύθμιση στον κλάδο, χωρίς μέριμνα για τους νέους μεταφορείς και γι’ αυτούς που συνταξιοδοτούνται και χωρίς τους ίδιους μεταφορείς, η ελληνική κυβέρνηση πουλάει την ελληνική μεταφορά σε ξένα χέρια».

Ο πρόεδρος των ιδιοκτητών φορτηγών κατέληξε με τη φράση «μολών λαβέ» και απευθυνόμενος στους συναδέρφους του τούς κάλεσε να αντισταθούν «στην επερχόμενη μετατροπή σας σε υπαλλήλους πολυεθνικών».

Τόσο ο κ. Τζωρτζάτος, όσο και ο πρόεδρος των βυτιοφορέων Γιώργος Τσάμος, επέκριναν δριμύτατα τον υπουργό Υποδομών Δημήτρη Ρέππα, ότι αθέτησε τις υποσχέσεις του και τον κάλεσαν να δώσει στους μεταφορείς γραπτώς τα όσα λέει για βελτιώσεις του νομοσχεδίου (ένταξη τους στο ΕΣΠΑ, ρυθμίσεις για φορολογικά και ασφαλιστικά κ.ά.).

Η κυβέρνηση, διά του κ. Ρέππα, εμφανίζεται αμετακίνητη στις θέσεις της.

Ο κ. Ρέππας ξεκαθάρισε ότι ο νόμος θα εφαρμοστεί και απέκλεισε το ενδεχόμενο παράτασης της μεταβατικής περιόδου, αφού, όπως είπε, κάτι τέτοιο, ουσιαστικά οδηγεί σε παράταση του ελλείμματος της ανταγωνιστικότητας της χώρας.

Περιφερειακά του Λεκανοπεδίου βρίσκονται ακινητοποιημένα εκατοντάδες οχήματα, χωρίς να παρατηρούνται προβλήματα στην κίνηση των ΙΧ στα δύο εθνικά οδικά δίκτυα.

Μιλώντας στο Mega το πρωί της Τρίτης ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Μ.Όθωνας δήλωσε πως η κυβέρνηση διαχειρίζεται μια δύσκολη υπόθεση, με στόχο να διασφαλιστεί η κοινωνική ειρήνη και το δικαίωμα στην κινητοποίηση, αλλά μέσα στο πλαίσιο της συνταγματικής νομιμότητας.

Οι τέσσερις Εισαγγελείς Πρωτοδικών που βρίσκονται στην πορεία έχουν εντολή σε περιπτώσεις που διαπιστώνεται η διάπραξη αυτεπάγγελτα διωκόμενων αδικημάτων, να εφαρμόζουν αμέσως την αυτόφωρη διαδικασία.

* Ιδιοκτήτες φορτηγών κατήγγειλαν ότι συνάδελφοί τους εμποδίστηκαν στα διόδια Αφιδνών να φτάσουν στο κέντρο από την αστυνομία, η οποία προφασιζόμενη ελέγχους καθήλωσε τα φορτηγά στα διόδια. Η αστυνομία λέει, από την πλευρά της, ότι δεν υπήρξε κανένα τέτοιο θέμα.

Επίθεση στην κυβέρνηση για τους χειρισμούς της εξαπέλυσε εκ νέου η ΝΔ, διά του αρμόδιου τομεάρχη Σταύρου Καλαφάτη. Η κυβέρνηση «επέλεξε έναν πρόχειρο τρόπο για να τρέξει μία μεταρρύθμιση και τα επίχειρα τα πληρώνει ο ελληνικός λαός. Τινάζει τα πάντα στο αέρα», επεσήμανε.

Από το in.gr

11 σχόλια:

  1. Ο πρώην Διαχειριστής22 Σεπτεμβρίου 2010 στις 12:29 π.μ.

    Αντε να τελειώσει αυτό το ελεεινό και τρισάθλιο show.
    Ψηφίστε το νομοσχεδιο για την απελευθέρωση όσο πιο σύντομα γίνεται να τελειώνουμε επιτέλους με αυτούς.
    Πάρτε επιτέλους άδειες σε όποιον δεν θέλει να δουλέψει. Υπάρχει η δεν υπάρχει επιστράτευση????
    Και ανοίξτε ΟΛΑ τα κλειστά επαγγέλματα. Αμάν δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΡΕ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΔΩ.ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΣΥΡΑΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ???ΤΙ ΘΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΣΑΙ??ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΔΕΙΑ ΦΟΡΤΗΓΟΥ.ΚΑΝΕ ΟΝΕΙΡΑ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ.ΕΣΥ ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΤΡΩΓΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ 700 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν με τους απαράδεκτους χαρακτηρισμούς για το ''show'' χαρακτηρίζετε αυτούς τους ανθρώπους που βρίσκονται στους δρόμους διεκδικώντας τη δουλειά τους και τη διασφάλιση της περιουσίας τους, για να μπορέσουν να ζήσουν τις οικογένειές τους -γιατί οι περισσότεροι σ'αυτή την κατηγορία ανήκουν-θα πρέπει οι ίδιοι χαρακτηρισμοί και χειρότεροι να αποδωθούν σε σας πρώην διαχειριστά γι'αυτά που λέτε.
    Δεν είμαι του επαγγέλματος,ούτε κάποιου άλλου κλειστού επαγγέλματος αλλά όλα έχουν ένα όριο.
    Δέν μπορεί ο κάθενας (''δημοκράτης'' απ΄
    ότι αντιλαμβάνομαι αφού αναφέρετε και στα περί επιστράτευσης)να γράφει ότι θέλει και με τέτοιους χαρακτηρισμούς.Δεκτή η αποψή του αλλά τεκμηριωμένη και χωρις τέτοιους χαρακτηρισμούς (αυτό είναι το κόσμιο επίπεδο που μας ζητάτε κύριοι?) .

    Δ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο πρώην Διαχειριστής22 Σεπτεμβρίου 2010 στις 3:53 μ.μ.

    Για τον 8:18
    Λέω την γνώμη μου. θα μου το απαγορεύσεις???????? ΠΟΙΟΣ είσαι εσύ που θα μου πες αν θα γραψω η όχι την άποψη μου?
    Και οχι ρε συ δεν θελεω αδεια φορτηγού. Θελω να ανοίξει το επάγγελμα. όπως επίσης να ανοίξει οτι άλλο κλειστό επαγγελμα υπάρχει.

    Προς Δ.Α.
    Απαράδεκτος χαρακτηρισμός το Show? Στο θέμα εχω τεκμηριώσει την απαντηση μου σε παλαιότερο σχόλιο μου. Αν δεν το εχεις δεί ψάξε να τα βρείς.
    Δεν θέλω να είμαι όμηρος καμίας συντεχνίας οδηγών φορτηγών. Και ασφαλώς δεν αναφέρομαι σε οδηγούς του μεροκάματου. Αναφέρομαι σε αυτούς που όπως ακούσαμε στον Νίκο Χατζηνικολάου αλλα και σε ρεπορτάζ καναλιών εχουν εταιρίες με 15 και 18 άδειες φορτηγών. Με αξία επιχειρήσεων ακόμα και 2 εκατομμύρια ευρώ!!!!

    Αυτοί πλήττονται. Τα συμφέροντα τους και αντιδρούν. Οχι ο απλός οδηγός που δεν εχει αδεια στο ονομα του και οδηγεί πάρα πολλές ωρες για να παει στην οικογένεια του το μεροκάματο να ζήσει.
    Ξεκαθαρίστηκε αυτο??
    Πάμε παρακάτω.

    Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα με την επιστράτευση. Επιτελους. Δεν μπορούν 1.500 - 2.000 ατομα να νεκρώσουν την αγορά (Super Market κλπ κλπ) για να μην θιγούν τα δικαιώματα τους.
    ΚΑΝΕΝΑΣ εν εχει το δικαίωμα να κρατά σε ομηρία ΟΛΗ την Ελλάδα για να μην χασει τα δικαιώματα του.
    ΟΛΑ εχουν οριο.
    Πρέπει να εφαρμωστεί άμεσα μετα την ψήφιση του νομοσχεδίου η επιστράτευση σε οσους επιμείνουν να απεργούν.
    Κανονικά οι άδειες δώθηκαν καποτε ΔΩΡΕΑΝ απο την Ελλάδα. Θα έπρεπε όταν καποιος αποσύρεται να επιστρεφεται στο κρατος η αδεια και με κλήρωση να πηγαίνει στον επόμενο. Οχι αυτό το απαράδεκτο καθεστώς της πώλησης της αδειας.
    Εκει αντιδρούν. Δεν μπορούν να τις πουλήσουν τις άδειες τους. Γιατι νομίζεις αντιδρούν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ πρώην διαχειριστά, θα διαφωνήσω μαζί σου στο συγκεκριμένο θέμα. Το επάγγελμα μάλλον τώρα θα κλείσει...Και εξηγώ (επιτρεψέ μου να γνωρίζω καλύτερα τα πράγματα, καθότιν ειμαι στέλεχος εταιρίας πετρελαιοειδών και σε καθημερινή επαφή με τους βυτιοφορείς τουλάχιστον). Το 95% των βυτιοφορέων έχουν πληρώσει απο 170000 έως και 250000 ευρώ για τις άδειες, χώρια τα οχήματα. Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που λές ότι έχουν απο 5 έως κα 35 άδειες (γνωρίζω και ονόματα), οι οποίοι δεν "χαλιούνται" καθόλου απο την διαμορφωθείσα κατάσταση, αφού αυτοί είχαν και έχουν και το μαχαίρι και το καρπούζι. Αυτοί όμως μετριούνται στα δάχτυλα των χεριών σου. Οι υπόλοιποι ειναι της κατηγορίας που έγραψα στην αρχή. Έχουν πληρώσει πανάκριβα άδεια και όχημα και - πίστεψε με - χρώστάνε μέχρι και τα ρούχα που φοράνε. Αυτοί λοιπόν μένουν επι ξύλου κρεμάμενοι. Με τι προσόντα θα δημιουργήσουν απο μόνοι τους ΕΠΕ ή ΑΕ, όταν τουλάχιστον ετησίως πρέπει να δηλώνουν 150000 ευρώ τζίρο που χρειάζονται αυτού του είδους οι εταιρίες? Σύν του ότι δεν θα πρέπει να χρωστάνε. Αυτοί λοιπόν όλοι τι θα κάνουν? Θα επινοικιάσουν εαυτούς και οχήματα στους μεγάλους όπως λές, οι οποίοι τώρα θα έχουν την δυνατότητα να κάνουν παντός είδους μεταφορές όχι μόνο καυσίμων (όσον αφορά τον τομέα μου), με μόνη αλλαγή το semi trailer που "σέρνει" ο τράκτορας τους. Υπ'όψιν ότι μεγάλη Αυστρογερμανικών συμφερόντων εταιρία (Gartner), περιμένει επί των συνόρων με 150 τουλάχιστον οχήματα ετοιμοπόλεμα. Και θέλω να σημειώσω για να το γνωρίζεις (αν και αντιδεολογικό) πως ήδη οι εταιρίες καυσίμων προσέγγισαν τους μεγάλους για να τους δωρίσουν τα Β.Ι.Χ. που έχουν στην κατοχή τους χωρίς καμμία απαίτηση. Ούτε τουλάχιστον αυτή του να κρατήσουν σαν οδηγούς τα τωρινά πληρώματα των οχημάτων. Σου λέει τίποτα αυτό? Εμένα μου λέει. περισσότερη ανεργία, δημιουργία καρτέλ και αυξήσεις τιμών περαιτέρω. Γιατί όταν οι μεγάλοι ολοκληρώσουν τον αφανισμό των μικρών και ασθενών στην τσέπη, θα καθίσουν γύρω απο ένα τραπέζι, θα τα βρούν και θα διαμορφώσουν τις τιμές των κομίστρων όπως αυτοί επιθυμούν. Το ίδιο δεν έγινε και με τις αλυσίδες των super markets?Αφού αφάνισαν τα μπακάλικα της γειτονιάς, υποσχόμενοι καλύτερες τιμές και εξυπηρέτηση, κάνουν ότι γουστάρουν. Μην χαίρεσε λοιπόν, σε λίγο καιρό θα επηρεαστεί και η δική σου ζωή και ας μην έχεις καμμία σχέση με το επάγγελμα. Και μην ακούσω τίποτα για κλέφτες φορτηγατζήδες κλπ. γιατί ο μηχανισμός ελέγχου υπήρχε για να μην κάνουν τίποτα, απλά όλοι τους ήθελαν έτσι, γιατί ήθελαν να τους ελέγχουν και να τους έχουν φίλους. Αν έχουμε εργατική πρωτομαγιά την έχουμε απο τους φορτηγατζήδες, η Αργεντινή αποφάσισε να βγεί απο το μνημόνιο κατόπιν κινητοποιήσεως των φορτηγατζήδων, κλπ, κλπ.
    Ταπεινή μου άποψη είναι ότι πρέπει να προσεγγίζεις τα προβλήματα με διαφορετική οπτική γωνία και όχι με τα ματογιάλια του κομματικού συμφέροντος.
    Και κάτι τελευταίο. Επιτάξεις μόνο σε δικτακτορικά καθεστώτα υπάρχουν, η Δημοκρατία κάνει διάλογο, πόσα θές 2, πάρε ένα και είμαστε εντάξει, π.χ.
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ,ΛΕΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ,ΩΡΑΙΑ..ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΨΑΞΕΙ ΔΗΛΑΔΗ,ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ?ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΔΗΛ.ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ Ο ΚΟΥΒΕΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΧΑΛΟΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ 500 ΑΔΕΙΕΣ ΤΣΑΜΠΑ ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΤΗΣ COSCO?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ.ΔΕΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΝΑ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΗΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ???ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΟΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΖΗΓΟ ΤΗΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΝΑ ΙΔΡΥΣΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ 1000 ΦΟΡΤΗΓΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ COSCO.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ.ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΕ ΚΑΙ ΕΠΕ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ 25%.ΠΟΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ???ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ SUPER MARKETS.ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΚΑΘΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΠΧ COSCO ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ 200 ΚΑΙ 300 ΕΥΡΩ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΦΑΝΙΣΕΙ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΘΑ ΠΕΙ Η ΜΕΓΑΛΟΕΤΑΙΡΙΑ ''ΠΟΣΟ ΠΙΓΑΙΝΑΜΕ?1000 ΕΥΡΩ???ΤΩΡΑ 2000 ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ''.ΑΛΛΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο πρώην Διαχειριστής22 Σεπτεμβρίου 2010 στις 7:54 μ.μ.

    Αναφέρομαι στον Γεωργιο Φιλιατρινό

    Αγαπητέ φίλε.
    Δεν ξερεις πόσο μου αρεσουν αυτού του είδους τα σχόλια.
    Λοιπόν. Κατ' αρχήν δέχομαι απόλυτα την διαφωνία σου.
    Μου λες ότι αυτοί που εχουν πολλές αδειες δεν χαλιούνται. Αυτοί αγαπητέ μου δεν εχουν κανει επενδυση χρηματων με αξία εταιριών ακόμα και 2 εκατομμυρίων ευρώ? Αυτοί δηλαδή δεν θίγονται καθολου? Δεν το πιστεύω. Θεωρώ ότι αυτοί θίγονται περισσότερο.
    Δεν λεω ότι δεν θίγονται και αυτοί οι πολλοί όπως λες που πήραν τις αδειες με 170.000 και 250.000 ευρω.
    Θίγονται. Αλλα μέχρι πότε αυτό το επάγγελμα θα παραμείνει κλειστο? Για πάντα? Δεν πρέπει να ανοίξει και να μπουν και άλλοι "παίκτες" στο παιχνίδι? Ακόμα και ξένες εταιρίες?
    Εγω πιστεύω ότι αυτό θα είναι υπέρ του καταναλωτή.

    Θα σου πω ότι το θέμα δεν το προσεγγίζω κομματικά. Αν το πιστεύεις κανεις λάθος. Απλά δεν γουσταρω -αν θες- μερικοί άνθρωποι να κρατανε σε ομηρία ολη την Ελλάδα. Ειναι απαραδεκτο.
    Εγω και ο καθενας μας που θελει να παει στην δουλεια του δεν χρωσταει σε κανεναν από αυτούς τίποτα να μην μπορει να παει γιατι πολυ απλά δεν εφοδιαζουν την αγορά με καυσιμα. Δεν γοσυταρω να πηγαίνω στο Super Market για παραδειγμα και να βλέπω αδεια ραφια λόγω της απργίας των μεταφορέων. Πήγα χθες στο DIA να πάρω καφε και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Ενα τρεραστιο κουτι καφέ (για μαγαζι) ΜΟΝΟ.
    Αλλα προϊόντα αφαντα, λογω της απεργίας των μεταφορέων.
    Φάρμακα σε έλλειψη λόγω της απεργίας των μεταφορέων.
    ΓΙΑΤΙ λοιπόν να τους υπερασπιστω?? Γιατι μου κανουν την ζωή καλύτερη???
    Γιατι να τους υπερασπιστω??? Γιατι με θελουν ομηρο στις διαθεσεις τους για να μην θιγούν τα συμφέροντα τους??
    ΟΧΙ. ΟΧΙ φίλε. Οπως αυτοί απαιτούν να τους σεβόμαστε στον αγωνα τους κι εμείς απαιτούμε να σεβαστούν ολη την Ελλάδα.
    Δεν χρωστεμε σε κανεναν τίποτα. Αρκετα ο Ελληνικός λαός ταλαιπωρείται απο διαφορα ζόρια που τραβάζει. Πληρώνει τα γα....τικα της κ΄λαθε κυβέρνησης απο την μεταπολίτευση μέχρι και σήμερα.
    ΑΡΚΕΤΑ ζόρια εχει επωμιστεί ο Έλληνας.
    Δεν θα τραβήξει και άλλο ένα ζόρι μιας συντεχνίας.
    Εδω ειναι η διαφωνία μας.

    Στο κατω κατω της γραφής Κανενας δεν τους είπε πηγαίνετε να αγοράσετε αυτές τις αδειες προς 170.000 και 250.000.
    Επένδυση εκαναν. Αν τους κάτσει τους εκατσε. Αν οχι.....
    Οπως και στο εμποριο. Κανεις δεν σου λεει ανοιξε μαγαζί και θα πιάσεις. Παίρνεις το ρίσκο, το ανοιγεις και αν σου κατσει σου εκατσε. Αν οχι..... τα χανεις όλα.

    Συμφωνώ ότι σε δημοκρατία γίνεται Διάλογος. Οταν όμως η κυβέρνηση (οποιαδήποτε είναι) λεει δεν μπορώ αυτό ή το άλλο και εσύ λες τότε κι εγω θα απεργήσω ταλαιπωρώντας τον υπόλοιπο κόσμο για να σε πιεσω τότε θεωρώ επιβεβλημένη την επιστράτευση για το κοινό συμφέρον.
    Οχι μόνο απο το ΠΑΣΟΚ. Απο την όποια κυβερνηση.
    Και σε αλλους τομείς επαγγελάμτων γίνονται απεργίες και είναι συνταγματικο δικαίωμα τους αν την κανουν αλλα παντού υπάρχει αυτό που λέμε προσωπικό ασφαλείας. ΔΕΗ, ΟΤΕ, Νοσοκομεια, κλπ κλπ.
    Επρεπε στους 100 απεργούς να δουλεύουν οι 40. Οχι και οι 100.
    Είναι απόψεις μου αυτές και κανενας δεν ειναι υποχρεωμένος να τις αποδεχτεί.
    Οποιος θελήσει να αντιπαραθέσει επιχειρήματα πολυ ευχαρίστως να τα δεχτώ όπως δεχομαι την άποψη -και ας διαφωνώ- του Γεωργιου Φιλιατρινού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο πρώην Διαχειριστής22 Σεπτεμβρίου 2010 στις 8:06 μ.μ.

    Γεωργιε Φιλιατρινέ μόλις ειδα στις ειδήσεις σε μπλόκο ενα ασθενοφόρο προσπαθούσε να περασει το μπλοκο να παει σε περιστατικο του ή να παει το περιστατικο του και δεν μπορολυσε να περασει γιατι οι οδηγοι των φορτηγων ειχαν απομακρυνθει απο οτο σημειο και εκανε αρκετα λεπτα να περαει.
    Είναι πράγματα αυτά?????????
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ??? Αν μεσα στο ασθενοφόρο υπήρχε ανθρωπος που έπρεπε να παει το ταχυτερο δυνατον στο νοσοκομειο, και πεθενε ΠΟΙΟΣ θα έπρεπε να πληρωσει για αυτο?????
    ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ καποιοι κλέινουν τους δρόμους και φευγουν απο τα οχηματα τους αδιαφορώντας για το θα γίνει μετα???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ πρώην διαχειριστή, σέβομαι απόλυτα τις απόψεις σου και εν πολλοίς συμφωνώ μαζί σου. Προχθές προσπάθησα νά γυρίσω απο τα δυιλιστήρια και έμεινα κάτω απο την γέφυρα Ασπροπύργου επί μιάμισι ώρα. Και πρόπερσι όμως έκανα 14 ώρες για να πάω την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκης μέσω Εύβοιας, λόγω της απεργίας των αγροτών. Αν τώρα έγινε κάτι με ασθενοφόρο, τότε αυτό ειναι απαράδεκτο και κάποιος θα έπρεπε ήδη να έχει πάει στο "φρέσκο" που λένε και στην πόλη μας. Αυτοί λοιπόν που έχουν τις 5 - 35 άδειες λίγο με ενδιαφέρουν. Για να τις έχουν σημαίνει ότι έχουν και τα χρήματα και έχουν αποσβέσει. Ο καημός μου, το παράπονο μου άν θές ειναι για κάποιους φουκαράδες, που είτε τους φούσκωσαν τα μυαλά, είτε κακώς αποφάσισαν να επενδύσουν στο επάγγελμα. Τους γνωρίζω προσωπικά με τα μικρά τους ονόματα...Θα έπρεπε λοιπόν - κατά την ταπεινή μου άποψη - η εκάστοτε κυβέρνηση να εξετάσει πιο προσεκτικά το ζήτημα (ο μηχανισμός στα υπουργεία υπάρχει) και να "κατεβάσει" νομοσχέδιο 2 ταχυτήτων ας πούμε. Άμεσα για τους έχοντες και κατέχοντες (ούτε 3ετίες, ούτε φοροαπαλλαγές)και αποσβέσαντες, και με μία περίοδο χάριτος για τους υπόλοιπους. Και πάνω απ' όλα να διασφαλίσει τους καταναλωτές με ένα είδος πλαφόν. Τότε θα συμφωνούσα πλήρως με την εκάστοτε κυβέρνηση. Αλλά συλήβδην, όχι δεν το δέχομαι. Το ίδιο γίνεται και με την περαίωση. Δεν εξετάζουν αν ήσουν καλός και τίμιος και πλήρωνες τους φόρους σου, σε κατατάσουν μαζί με τους φοροφυγάδες και σε βάζουν να πληρώσεις τα ίδια με αυτούς. Αυτό δημιουργεί την εντύπωση ότι την επόμενη φορά και ο νόμιμος πρέπει να εξαπατήσει, έτσι ώστε μετά την επόμενη περαίωση να του μείνει και το κάτι τις του. Δηλαδή στην χώρα μας γίνεται το εξής τραγικό (όχι βεβαίως τώρα, καιρό πρίν....), επικροτούμε τους παράνομους και τιμωρούμε τους έντιμους. Κάτι σαν να παίρνουν στο στρατό τιμητικές άδειες οι κοπανατζήδες και να τιμωρούνται με κράτηση αυτοί που συμμετέχουν σε όλα. Κάπως απλοικό το παράδειγμα, αλλά αυτό μου ήρθε. Πόσο μας εκνεύριζαν οι τσάτσοι που όλο άδεια ήταν και εμείς τρέχαμε πανικόβλητοι...σίγουρα θα έχεις να θυμάσαι τέτοιες περιπτώσεις.
    Να ανοίξουν τα επαγγέλματα, όλα, αλλά με προυποθέσεις, που θα διασφαλίζουν τόσο τους επαγγελματίες του εκάστοτε κλάδου, αλλά πολύ περισσότερο και τον υπόλοιπο κόσμο, που συνήθως παρακολουθεί μην ξέροντας τι να κάνει. Σίγουρα έχεις δίκιο και εσύ αλλά και όλοι όσοι έχουν την ίδια γνώμη με σένα, μην ξεκινήσουμε όμως και εμφύλιο μεταξύ μας οι κοινωνικές ομάδες. Θα είναι ότι χειρότερο....
    Κατά τα λοιπά, χαίρομαι να συνομιλώ μαζί σου.
    Δύσκολη μέρα για την πόλη μας σήμερα. Έμαθα (μέσω του site) για την τραγική απώλεια μιας συμπολίτισας σε δυστύχημα. Ως πότε?
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο πρώην Διαχειριστής22 Σεπτεμβρίου 2010 στις 10:39 μ.μ.

    Αγαπητέ Γεώργιε.
    Επετρεψε μου να ξεκαθαρίσω ότι είμαι ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ με τον οποιονδήποτε κλείνει τους δρόμους και παρεμποδίζει τους συμπολίτες του να μετακινούνται.
    Οι δρόμοι δεν ανήκουν ΟΥΤΕ στους φορτηγατζήδες, ΟΥΤΕ στους αγρότες, ΟΥΤΕ σε κανέναν που αποφασίζει να κλείσει ρεύματα κυκλοφορίας γιατί διαμαρτύρεται και απεργεί.
    Ελπίζω να είναι ξεκάθαρη η θέση μου. Και πάλι χωρίς κομματικές αποχρώσεις το λέω αυτό.

    Μπορω να συμφωνήσω αν θελεις με την τοποθέτηση σου. Αλλωστε εισαι πιο κοντα στο πρόβλημα απο εμενα... ξερεις κατι παραπάνω.

    Ο καημός μου, το παράπονο μου άν θές ειναι για κάποιους φουκαράδες, που είτε τους φούσκωσαν τα μυαλά, είτε κακώς αποφάσισαν να επενδύσουν στο επάγγελμα.

    Κατα βαθος κι εγω τους λυπάμαι. Αλλα δυστυχώς επενδυσαν και εχασαν. Ο κόσμος τι τους φταίει όμως??? Έτσι ειναι τα πράγματα. Επενδυσαν και εχασαν.
    ΑΝΕΚΑΘΕΝ όσο ημουν διαχειριστής εδώ επαιρνα το μερος του ταλαίπωρου κόσμου. Νομίζω ότι το ξερεις αυτό. Την ιδια φιλοσοφία ακολουθούν και οι τωρινοί διαχειριστές και μπραβο τους.

    μην ξεκινήσουμε όμως και εμφύλιο μεταξύ μας οι κοινωνικές ομάδες. Θα είναι ότι χειρότερο....
    ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΟΧΙ. Αλλα επειδή λόγω της αφόρητης πίεσης ο κόσμος δεν θελει και πολυ μην προκαλούν καποιες συντεχνίες τον κοσμακη ετσι.
    Οι φορτηγατζήδες φωναζαν για τα προϊόντα τους στα φορτηγα οταν τα τελωνεια εχίχαν απεργία. Τωρα οι υπόλοιποι δεν πρεπει να φωνάξουν διαμαρτυρόμενοι για τους φορτηγατζηδες?

    όσο για το ότι χαίρεσαι να συνομιλείς μαζί μου.
    Κι εγω το ίδιο γιώργο. Χαιρομαι να υπάρχουν τέτοιοι σχολιαστές που ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΤΑΝΕ ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ αλλα τεκμηριώνοντας την.

    Πραγματικά χαίρομαι να εχω τέτοιους συνομιλητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.