Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Μήνυμα αναγνώστη: Η μεγάλη αποκάλυψη του Kopanaki News

Θα ήθελα μέσω του Φιλιατρά Νews να δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στον αγαπητό Διαχειριστή και φίλο του blog Kopanaki News για την μεγάλη αποκάλυψη που έκανε σχετικά με το κώλυμα εκλογιμότητας του Γιατρού - Διευθυντή Κέντρου Υγείας Γαργαλιάνων Κου Κατσίβελα.
Ήταν μια αποκάλυψη που τάραξε τα νερά στα πολιτικά δρώμενα της ΝΔ στον νομό μας, κάνοντας κάποιους να αρχίσουν να τρέμουν.

Ως πρώην διαχειριστής αυτού του Blog, και φίλος - αναγνώστης του kopanaki News οφείλω να παραδεχτώ την πραγματικότητα.

Ταυτόχρονα θα πω ότι λυπάμαι που ........

η παρούσα ομάδα Διαχείρισης του πρώτου blog στην Μεσσηνία δεν αναγνώρισε την τεράστια επιτυχία του φίλου μας και συναδέλφου blogger (ο οποίος στις αρχές στήριξε το Φιλιατρά News και το αντίθετο) αφήνοντας να πλανάται στον αέρα μια υποψία κόντρας ανάμεσα στα Δυο blog.
ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ τον φίλο μου διαχειριστή του kopanaki News ότι ανάμεσα στα δυο blog δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΙΧΝΟΣ κόντρας.
Θα τολμήσω να πω ότι ήταν αστοχία της παρούσας διαχείρισης, μια κακή φάση η μη απόδοση συγχαρητηρίων.

Αγαπητέ φίλε για μια ακόμα φορά σε παρακαλώ πολύ να δεχτείς τα θερμά μου συγχαρητήρια για την αποκάλυψη σου.

Ελπίζω έστω και τώρα η παρούσα ομάδα διαχείρισης του blog να το αναγνωρίσει και αν μη τι άλλο να αποδώσει τα εύσημα στο φιλικό μας kopanaki News.
Και μία ακόμα διευκρίνηση.
Τα γκάζια που έχωσα στους διαχειριστές ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ 3 ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ του ΦΙΛΙΑΤΡΑ NEWS (Χαράλαμπο, George, και Gio). Αφορά ΜΟΝΟ τους τέσσερις Διαχειριστές.

Παράκληση να δημοσιευθεί ατόφιο το κείμενο που αποστέλλω και να μην κοπεί ούτε τελεία.

Ευχαριστώ
Ο Πρώην Διαχειριστής

4 σχόλια:

  1. Η απάντηση μας.

    Εμείς δημοσιεύσαμε το κείμενο σου αγαπητέ φίλε (γιατί είμαστε πλέον φίλοι) ατόφιο και να ζητήσω προσωπικά συγνώμη για την χαζή παράλειψη μας να δώσουμε συγχαρητήρια στο blog του Κοπανακίου.
    Δεν υπάρχει καμία κόντρα, με το Κοπανάκι και τα κουβεντιάσαμε αυτά στο Skype όπου μιλήσαμε πριν λίγη ώρα.
    Ηταν παράλειψη μας και ζητάμε συγνώμη.

    Από την Admin Team
    "Χ-treme"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλύφθηκα από την παραπάνω δήλωση του συν διαχειριστή.

    Filiatrinos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΜΑΙ KI ΕΓΩ ΛΑΘΟΣ. ΣΥΓΝΩΜΗ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΚΟΠΑΝΑΚΙ NEWS ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ.
    G.T.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν τις μπορώ τόσες συγνώμες μαζεμένες φίλοι μου. Μου φτάνει η αγάπη σας και ειδικά του πρώην διαχειριστή του blog, την οποία έχω.Ποτέ δεν αισθάνθηκα να υπάρχει κόντρα από μέρους σας. Αντιθέτως, αισθάνομαι μια απαξίωση από το kosmo, ακόμα και την διεύθυνσή μου έχει κατεβάσει από το blog του και να μιλήσω για τους σνομπ ...πρωτευουσιάνους, που τουλάχιστον έπρεπε να σέβονται τους πρωτοπόρους του χώρου.
    Αυτά με αγάπη Δημήτρης Γιαννόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.