Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Κώστας Καραφώτης - Υποκλίνομαι. To νέο video clip του.

O Kώστας Καραφώτης... υποκλίνεται παρουσιάζοντας μας το ολοκαίνουριο video - clip του για το κομμάτι ''Υποκλίνομαι''.

Ο Κώστας Καραφώτης έκανε ένα δυναμικό comeback με το cd single ''Υποκλίνομαι''. Το συγκεκριμένο κομμάτι έχει αγαπηθεί πολύ από τους θαυμαστές του τραγουδιστή, επομένως ήταν θέμα χρόνου να δεις και το video - clip του.

Ο Κώστας συνεργάστηκε με τον Χριστόδουλο Σιγανό, τον Valentino ενώ το video clip του σκηνοθέτησε ο Μανώλης Τζιράκης.

Δείτε το νέο video clip του:




Οι στίχοι του τραγουδιού:

Τώρα ένα,
είπα τέρμα,
έχω θέμα,
έχω τρελαθεί.

Τώρα δυο παραλύω,
σκέψεις κάνω,
είσαι αληθινή,
τι όνειρο εσύ.

Υποκλίνομαι στην ομορφιά σου,
παραδίνομαι στον έρωτα σου,
άγγελος στην γη,
αγάπη μου είσαι εσύ.

Υποκλίνομαι στην ομορφιά σου,
και μαγεύομαι απ' τά φιλιά σου
είμαι τυχερός που σε έπλασε ο θεός.

Τώρα ένα,
είπα τέρμα,
έχω θέμα,
στόχος έγινες.

Τώρα δυο μ' ένα βλέμμα,
σπάω τα φρένα,
πες μου πως με θες,
και ζητά μου ότι θες.

Υποκλίνομαι στην ομορφιά σου,
παραδίνομαι στον έρωτα σου,
άγγελος στην γη,
αγάπη μου είσαι εσύ.

Υποκλίνομαι στην ομορφιά σου,
και μαγεύομαι απ' τά φιλιά σου,
είμαι τυχερός που σε έπλασε ο θεός.

Είσαι αληθινή,
τι όνειρο εσύ.

Υποκλίνομαι στην ομορφιά σου,
παραδίνομαι στον έρωτα σου,
άγγελος στην γη,
αγάπη μου είσαι εσύ.

Υποκλίνομαι στην ομορφιά σου,
και μαγεύομαι απ' τα φιλιά σου
είμαι τυχερός που σε έπλασε ο θεός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.