Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Σχόλιο αναγνώστη για την επιστολή Ξύγκα σχετικά με τον υπο σύσταση Δήμο Τριφυλίας.

ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ. ΜΑΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ ΜΕ e-mail

Λάβαμε το παρακάτω σχόλιο με e-mail και αναφέρεται στην επιστολή Ξύγκα για τον Καλλικράτη.
Ο χρήστης αναφέρει στο κείμενο του ότι λόγω του μεγάλου μεγέθους δεν μπορεί να το αναρτήσει σαν σχόλιο και έτσι μας το στέλνει.

Το τσεκάραμε και εμείς και είδαμε ότι δεν μπορεί να αναρτηθεί. Δέχεται μόνο 4.096 χαρακτήρες στα σχόλια όπως διαπιστώσαμε και εμείς.

Το κείμενο αναφέρει.


"Ο μέσος Κυπαρίσσιος, στο πίσω μέρος του ... μυαλού του, επιχαίρει για την επιτυχία της πόλης του η οποία καταγράφει σαν νίκη με βάση το αποτέλεσμα."
"Ο κάτοικος Φιλιατρών ο οποίος χαλαρώνει στην πλατεία και σχολιάζει τον “Καλλικράτη“ για να περνάει η ώρα, δεν έχει καταλάβει τι έγινε. Τις τελευταίες μέρες άρχισε να αναδεύεται και να ενημερώνεται. Άμα σηκωθεί από την καρέκλα θα τον φοβηθεί και ο διάβολος...
Ο κάτοικος Γαργαλιάνων που πίστεψε στην ιδέα της έδρας δήμου και στη συνεργασία με τα Φιλιατρά, αδικημένος περισσότερο απ’ όλους, προς το παρόν αποστασιοποιείται από “καλλικρατικά“ πολιτικά δρώμενα και περιμένει τον αρχηγό της επανάστασης.
Ο κάτοικος του Δήμου Αετού φοβάται ότι άμα τον αγκαλιάσει πολύ σφιχτά η Κυπαρισσία από αγάπη, θα πάθει ασφυξία.
Το ίδιο και ο κάτοικος της Αυλώνας, αν και έχει δεσμούς με την έδρα και πιστεύει ότι θα τύχει ευνοϊκής μεταχείρισης.
Η Τριπύλα περιμένει στωικά τι θα της ξημερώσει."

ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ Ο ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΧΑΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ, ΣΤΟΝ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ "ΕΞΟΥΣΙΑΣ"(ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΔΗΛ. ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.) ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ...

"Έτσι λοιπόν επιφυλακτικά προχωράμε να επενδύσουμε σε ένα αύριο απροσδιόριστο. Την επένδυση αυτή δεν την πιστεύει η μεγάλη πλειοψηφία του Δήμου Τριφυλίας και οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ, ξέρουν καλά τι έχει γίνει στο παρελθόν και στους δυο μεγάλους πολιτικούς σχηματισμούς (Ν.Δ.- ΠΑΣΟΚ) για να καταλήξουμε εδώ.
Θα εκλεγεί λοιπόν ένας δήμαρχος και ένα Δημοτικό Συμβούλιο το οποίο στην πλειοψηφία του δεν θα πιστεύει στην ιδέα του νέου δήμου. Θα αποκαλυφθούν δε οι συνωμοτικές συναντήσεις και οι διάλογοι των δημιουργών του."

ΚΥΡΙΟΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ...
ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΝΑ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΝ...ΕΛΕΟΣ... ΣΚΑΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ... ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ...

"Θα αποκαλυφθούν ακόμα και η ιδιοτέλεια και η υστεροβουλία κάποιων.
Το μείγμα είναι ήδη εκρηκτικό, θα γίνει ακόμα χειρότερο κατά τη διάρκεια της διαχείρισής του. Συνταγή σίγουρης αποτυχίας. Άσε που υπάρχουν και οι μεσάζοντες και περιμένουν τα μεσιτικά τους σε ψήφους ή σε τιμές ή σε χρήμα."

ΜΙΛΑΕΙ ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ...;
ΜΑΛΛΟΝ
- Ε, ΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥ «ΣΙΝΑΦΙΟΥ»

"Τα κόμματα πήρανε χρώματα και πινέλα να βάψουν τον νέο χάρτη της αυτοδιοίκησης. Τα χρώματα τα αγόρασαν με τον μισθό των συνταξιούχων και ψάχνουν για ελαιοχρωματιστές.(Λαδομπογιάδες. Η λέξη λάδι στην πολιτική έχει άλλη σημασία)."

ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΣΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ...;
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΡΑΤΗΓΟ Η' ΟΠΛΑΡΧΗΓΟ ΚΟΜΜΑΤΟΣ….ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ:
ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΤΕ…ΣΑΣ «ΑΚΟΥΜΕ»

"Το χρίσμα σ’ αυτές τις εκλογές είναι επικίνδυνο όπλο στην προεκλογική εκστρατεία. Μοιάζει με «μπούμερανγκ» και αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν να το αποφύγουν κατά την επιστροφή του.
Ο πολίτης ενημερωμένος περιμένει στη γωνία να ξεσπάσει. Αυτός που θα φανεί απ’ τη γωνία πρέπει να έχει ήθος, αξιοπρέπεια και αναγνώριση στην κοινωνία του, για να γλιτώσει. Αλλιώς θα υποστεί την τιμωρία που αναλογεί στην κομματική του ταύτιση."

ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ, ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΩΗΝ, ΠΛΕΟΝ, ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΗΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ...
ΕΣΕΙΣ, Ο ΣΑΜΠΑΖΙΩΤΗΣ, Ο ΚΑΛΟΦΩΛΙΑΣ (ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ… ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ) ΚΑΙ Ο ΦΙΛΝΤΙΣΗΣ..
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΒΟΥΛΑ, ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ, ΑΝΕΥΘΥΝΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΑΤΟΜΑ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ (ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΟΙ)

Τ Ο Π Ο Σ Τ Α Ν Ι Α Τ Α

"Αγαπώ τον τόπο μου και τον νοιάζομαι. Μέσα από την εμπειρία που απέκτησα στην τοπική αυτοδιοίκηση τόσα χρόνια δεν έχω δικαίωμα να σταματήσω να καταθέτω τις απόψεις μου, γιατί σ’ αυτήν την πατρίδα θα χρωστάω πάντα πολλά."

ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΓΑΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ... ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ...ΜΕ (ΚΑΙ ΓΙΑ) ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ.
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ, ΑΦΟΥ ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΥΠΟΚΕΙΝΤΟ ΣΕ ΚΡΙΤΙΚΗ.

ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΟΡΓΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΣ «ΜΑΡΙΕΣ ΠΑΡΘΕΝΕΣ» ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΡΓΙΑ…
ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣΑΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΚΑΝΕΝΟΣ…

ΚΑΤΩ Ο ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ, Η ΔΕΞΙΑ, Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ, Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ, Η ΑΝΑΡΧΙΑ.

ΖΗΤΩ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, Η ΦΥΣΗ, Ο ΕΡΩΤΑΣ

35 σχόλια:

  1. Ωραίος ο αναγνώστης!
    Εύγε, νέε μου!
    Επιτέλους ας ακουστεί και μια διαφορετική φωνή! Η αληθινή, συνισταμένη φωνή της κοινωνίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγνώμη αλλα στους αποτυχημενους εκ περί τροπης ξέχασα τον ανεκδιηγητο Τάκη...(πως μου ξέφυγε ο "κατάδικος";)
    Για τον Δριμή (ή μηπως άλλαξε;)δυστυχως δεν έχω άποψη γιατί πραγματικά δεν γνωρίζω...
    Άρα ή πολυ καλά κάνει την δουλειά του ή δεν κάνει τίποτα απολύτως...
    Ας μας πληροφορισει κάποιος απο Κοπανάκι μεριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φρόμιμο θα ήταν ο Κος Ξύγκας και το επιτελείο του πριν προβεί σε αυτή την ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΗ δήλωσή του για το καλό μας να πεταχτούν μέχρι το ΔΙΠΟΤΑΜΑ και να δουν την ταμπέλα που γράφει ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ (που τόσο πολύ τιμούν και αγωνίζονται για αυτήν) που είναι σκεπασμένη από μαραθιές και πλατάνια και μετά να κάνουν όποια δήλωση θέλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΤΑΝ ΛΕΓΕΣΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ Η ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΦΙΛΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗς ΑΠΟΨΕΙς ΣΟΥ.
    ΓΙΑΤΙ ΑΛΙΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ
    ΧΩΡΙς ΟΥΣΙΑ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΣΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
    ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙς ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ.ΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΟΙΑ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ?
    ΕΤΣΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΕΣΥ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ
    ΚΑΙ ΓΩ ΜΠΟΡΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΒΡΙΖΩ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΕΝΕΙ ΑΥΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.
    ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΛΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΣ .
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΙΤΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το τελευταιο που εγραψε ο φιλος ,ζητω οι ανθρωποι η φυση και ερωτας ,δειχνει κατι οχι και τοσο ποιοτικο για το χαρακτηρα του.
    Φιλε μου λες για τοπο στα νιατα ,ποια νιατα ,δυστυχως εχουν βρει διεξοδο στην τηλεοραση η δεν ξερω που αλλου,και εχουν εξαφανιστει απο τη δημοσια ζωη.
    Δεν ειμαι ουτε και γω ικανοποιημενος απο τα λογια ενος Δημαρχου που ειναι αρχηγος της παραταξης "εθελοντες για τα Φιλιατρα" που βολεψαν πισω απο τουτο τον τιτλο φιλους και συγγενεις σε δουλιτσες στο Δημαρχειο,και που βρηκαν την "μαγικη" λυση για τον Καλλικρατη που δεν την πιστευαν ουτε οι ιδιοι.
    Οι εκλογες ειναι μπροστα σας νεοι μου,εμπρος λοιπον να σας δω στα ψηφοδελτια ,να διεκδηκησετε ενα αυριο οπως το ονειρευοσαστε,και που οι παλαιοκοματικη εξουσια σας το στερει.
    Νεοι ομως δεν ειναι αυτοι που ηλικιακα ειναι μικροι αλλα αυτοι που νιωθουν νεοι και εχουν ορεξη για δουλεια ,κι ας ειναι στη ηλικια του μεσηλικα ή και πιο πολυ.
    Να αναφερω και ενα γεγονος που συμβαινει στην χωρα μας.
    Για την ολυμπιαδα χτιστηκε ενα χωριο ,για τους αθλητες,το γνωστο Ολυμπιακο Χωριο.
    Το χωριο αυτο λοιπον,χτιστηκε απο τον ΟΣΚ (Οργανισμο σχολικων κτιριων) ,μερικ χιλιομετρα εξω απο το μενιδι ,σε οικοπεδο που κατειχε ο ΟΣΚ .Σημερα 6 χρονια μετα ,εχει δοθει σε πολυτεκνους ,σε παλινοσθουντες και αλλους,διοικητικα ανηκει στο Δημο Μενιδιου,στα χαρτια ομως ,δεν υπαρχει κονωνικη ζωη στο χωριο αυτο και ηεξηγηση που εδωσε ενας δημοσιογραφος που διαμενει εκει ειναι οτι το προβληματα αυτα υπαρχουν επειδη δεν εχει εκλεγμενους δημοτικους αρχοντες ,και την διοικηση του χωριου εχει ο ΟΣΚ
    με λιγα λογια δηλαδη εμεις εδω και σε αλλες πολεις εχουμε μπουχτισει απο τους δημοτικους αρχοντες ,που εμεις εκλεγουμε ,τους αλλαζουμε καθε 4 χρονια .
    Ε λοιπον εχουμε ευθυνη που τους ψηφισαμε ,και ας προσεχουμε στο μελλον,
    Με εκτιμηση, ενας φιλος του blogs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ ανωνυμια επεσε ξαφνικα και πολα σχολια για το δημαρχο αλλα ολα ανωνυμα σαν παλια δεν θυμασε φιλε ανωνυμε κινημα ελευθευρων πολιτων κτλ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙ ΣΑΝ MESSINIA FARM ΕΙΣΕ ΕΠΩΝΙΜΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΗ ΘΕΡΜΗ ΕΙΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΞΥΓΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ
    ΕΓΩ Ο ΞΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ξένε αν κοιτάξετε καλά σε προηγούμενο μήνυμα του θα δείτε στο τέλος το όνομα που έχει βάλει.
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΙΤΣΟΣ Λέει.
    Εσεις είστε ο ανώνυμος που κρύβεστε πίσω από ένα όνομα Όχι ο Messinian Farm.
    Παρακαλώ προσέξτε την διαφορά.

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έχει κατι ποιοτικό ο χαρακτήρας κάποιου που επιδωκιμάζει τον άνθρωπο, τη φύση και τον έρωτα;
    Φίλε τα νιάτα εμείς τ' αφήσαμε στην τηλεόραση για να μην μας κουράζουν, να πίνουμε με ησυχία τον καφέ μας και να κάνουμε κους κους με τις φίλες και τους φίλους μας.
    Μην κατηγορείς τους νέους. Εμείς τους έχουμε ευνουχίσει.
    Ευτυχως που υπάρχουν ακόμη νέοι που αντιδρούν -αυτό που δεν κάνουμε εμείς- έστω και ανώνυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κύριε Βασίλη, πρώτον δεν εβρισα κανέναν
    και δευτερον αν πίσω απο την ανωνυμια ή την επωνυμία κρυβεται η ουσία τοτε θα ειμασταν ακομα σε σπηλαια...
    Αν ανάμεσα σε μια επώνυμη και μια ανώνυμη αποψη εσεις πιστευεται οτι αποψη ειναι μονο η πρωτη, συγνωμη αλλα κανετε τεραστιο λαθος.
    η αποψη δεν εχει επιθετο (σωστη, λαθος, ανωνυμη, επωνυμη), μονο συμφωνω ή διαφωνω (ή και εν μερει διαφωνω ή συμφωνω).
    Εγω παντως διαφωνω εν μέρει με σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα μπορούσα να σας ρωτήσω κάτι αγαπητέ κύριε;

    Ποιός ο λόγος που σας κάνει να καταθέσετε ανώνυμα την όποια άποψη σας ακόμα και αν διαφωνούν οι υπόλοιποι με αυτήν. Νομίζω ότι ακόμα το πολίτευμα μας είναι η δημοκρατία στην οποία μπορούν να διακινούνται ελεύθερα όλες οι απόψεις.

    Υπάρχει κάποιος φόβος που σας κάνει να λέτε (και καλά κάνετε) αυτό που λέτε ανώνυμα???
    Γιατί κρύβεστε πίσω από το ανώνυμος?
    Ο κύριος Κίτσος με ευθύτητα λέει αυτό που λέει και το υπογράφει με ονοματεπώνυμο.
    Εσείς τι φοβάστε; Αν φοβάστε κάτι δηλαδή.

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και κάτι ακόμα. Σας απαγόρευσε ποτέ εδώ κανένας το δικαίωμα να πείτε την όποια γνώμη σας;
    Απ΄όσο γνωρίζω και απο τον προηγούμενο διαχειριστή, όλοι είχαν λόγο και αντίλογο.
    Παρα το γεγονός ότι το συγκεκριμένο blog υποστήριξε μια άποψη υπέρ του Δήμου ανάμεσα στα Φιλιατρά και τους Γαργαλιάνους (δεν το μετανιώνουμε γι' αυτό) αντίθετες απόψεις εκφράστηκαν δημοκρατικότατα εδώ μέσα.

    Να σας θυμίσω την αντίθετη άποψη του κυρίου Σωτηρόπουλου που φιλοξενήθηκε εδώ, την άποψη του κυρίου Σαπέρα που επίσης φιλοξενήθηκε εδώ....
    Επώνυμα. Καθαρά.
    Εσείς γιατί επιλέγετε τον δρόμο της ανωνυμίας;

    Θα σας ήταν εύκολο να μας απαντήσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...ΟΛΟΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΧΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ...
    ΕΠΙΣΗ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΑ...ΔΗΛ ΔΕΝ ΣΕ ΒΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΗΠΩΣ ΘΙΧΘΕΙ...
    ΕΠΙΣΤΡΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΜΟΥ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ακούστε αγαπητοί κύριοι του Blog. Αυτό που υπηρετείτε και ονομάζετε blog, δημιουργήθηκε για εναν και μόνο σκοπό, για να λέει κάποιος την αποψή του ΑΝΩΝΥΜΑ, όχι γιατί φοβάται ή ντρέπεται για το επίθετο του, αλλά γιατί έτσι μπορεί να εκφραστεί πιο ελεύθερα - πιο ακραία και ακαριαία αν θέλετε - χωρίς να ειναι χυδαίος ή να βρίζει.
    Κάνετε λοιπόν την αρχή κύριοι εσείς του blog, γράψτε με το ονομά σας κάτι, και τότε πολλοί θα σας ακολουθήσουν, να είστε σίγουροι, και κυρίως σταματείστε εσείς οι ίδιοι να δίνετε το κακό παράδειγμα βρίζοντας. Και για του λόγου τπο αληθές σας παραπέμπω σε ανάρτηση σας με πηχαίο τίτλο "Ο μαλάκας που στέλνει e-mail συνεχίζει" ή κάτι τέτοιο ως προς τα υπόλοιπα όχι όμως ως πρός την λέξη "μαλάκας".
    Σας το έχω ξαναπεί και πάλι. Αν υπάρχει πρόβλημα και θέλετε μόνο ανθρώπους να συμφωνούν μαζί σας ή χειροκροτητές, αλλάξτε τον τίτλο του blog σας, ο τίτλος "Φιλιατρά" ανήκει σε όλους τους απανταχού Φιλιατρινούς, και έχουν δικαίωμα να κάνουν χρήση μέσου με το όνομα της πόλης που τους γέννησε, τους ανάθρεψε, τους μεγάλωσε, κλπ, κλπ, κλπ.
    Και επειδή κάποιος αναφέρεται ως Βασίλης Κίτσος, γιατί ειναι επώνυμος? Εγώ τουλάχιστον ξέρω κάμποσους με το συγκεκριμένο ονοματεπώνυμο και με καταγωγή απο τα Φιλιατρά. Απο την Αυστραλία μέχρι την Αμερική....
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΟΙΤΑ ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΟ ΒΛΟΚ ΔΕΝ ΒΡΙΣΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΤΕ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ,ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΝΤΕ ΑΛΛΟΥ,ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΗΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΤΡΥΦΙΛΙΑΣ,ΕΓΩ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΔΙΑΦΩΝΩ,ΤΩΡΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΕΣ
    ΤΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΠΡΩΣΟΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ.ΤΟ ΑΝΩΝΥΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΑΦΕΣ.ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΤΕ ΑΛΩΣΤΕ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
    ΣΥΜΠΛΗΡΟΝΩ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΠΟΩΣ ΤΩΡΑ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ.

    ΒΑΣΙΛΗΣ Γ.ΚΙΤΣΟΣ

    ΥΓ.ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΝΟΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΥΡΙΕ ΚΙΤΣΟ ,ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ,ΑΝ ΚΑΝΩ ΤΟΣΟ ΛΑΘΟΣ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κοίτα Βασιλάκη, τον Αύγουστο που θα κατέβω κάτω, θα σου δώσω ενα ολόκληρο τετράδιο με Κιτσαίους, καθ' ότι γνωριζόμαστε πολύ καλά οι δυό μας (φυσικά εσύ θα βάλεις τον καφέ!!!). Και τότε θα διαπιστώσεις αν τον ξέρω τον Άλκη ή όχι. Και για να σου την "πω" και λίγο, εγώ γεννήθηκα δεξιός δεν "έγινα" στην πορεία. Οπότε τον Άλκη τον εχω ψηφίσει δις, έστω και με κομματικά κριτήρια (και τον Κώστα το Σούκα σύμβουλο, επίσης), οπότε έχω ας πούμε ενα δικαίωμα να κρίνω τόσο τον ίδιο (όχι σαν άνθρωπο Άλκη), όσο και τις επιλογές του, τουλάχιστον στο θέμα του "Διαλυκράτη", που κι εμένα με έβρισκε σύμφωνο το δήμος Φιλιατρών με έδρα Γαργαλιάνους. Απλά το έπαιζε μια απο εδώ και μία απο εκεί για πολύ καιρό. Κι όταν αποφάσισε να δράσει....ειχε πετάξει το πουλί. Δεν είχαμε τα προσόντα σαν πόλη φίλε, δεν τα είχαμε. Το μόνο που μένει ειναι ο θώκος τώρα, να μη δούν άσπρη μέρα τα κυπαρισσάκια....αλλά θα τα βρούμε ποτέ? Πολύ αμφιβάλλω...
    Υ.Γ.
    Και μιας ρε φίλε Βασίλη και ασχολείσαι - απο ότι κατάλαβα με το blog - λύσε μου μια απορία. Έχετε "τσακωθεί" με το "Τρωκτικό". Ούτε μια λέξη για τον bloger που έφαγαν κάποιοι με 17 σφαίρες. Γιατί????
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μιας και αναφέρθηκε κάτι σχετικό με παλία μου ανάρτηση.

    Πράγματι δημοσίευσα ενα θέμα που αφορούσε fishing mail (ηλεκτρονικο ψάρεμα στοιχείων) ΔΗΘΕΝ απο Εθνική Τράπεζα.

    Το αστείο της υπόθεσης ήταν οτι ο εν λόγω ΜΑΛΑΚΑΣ αποστολέας, (προφανώς αλλοδαπός) έγραψε το κείμενο του στην γλώσα του και μετα το έβαλε στο Systran για μετάφραση στα Ελληνικά.

    Το γέλιο που είχε στις ασυνταξίες το κείμενο ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑι.
    και σκέφτομαι και λεω. ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ είναι αυτός (ο αλλοδαπός) που στελνει ενα κειμενο μεταφρασμενο απο μηχανή για να ψαρέψει και να υποκλέψει στοιχεία λογαριαμού απο αφελείς κόπανους (που δυστυχώς υπάρχουν και τις μερες μας) και να τους αδειάσει το λογαριαμό.
    προκειμενου να κανω τους αναγνώστες να το διαβάσουν και να προσεξουν εγραψα την λεξη ΜΑΛΑΚΑΣ για να το διαβάσουν και να μην την πατήσει κανένας.
    ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΦΕΛΗ αν τον κανω να πονηρευτεί τότε αν μη τι άλλο θα μου άξιζαν πολλά μπράβο.

    Σταθήκατε στην λέξη μαλάκας που έγραψα.
    Θιχτηκατε?
    Σήμερα το Μαλάκας στις μερες μας εχει αντικαταστήσει το κύριε.
    Και προς θεού ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ δεν αποκαλεσα έτσι.

    Το παρόν blog ουτε θελει ουτε και λήθελε αναγνώστες που να συμφωνουν μόνο με την άποψη μας.
    Απεναντίας που ειναι το πιο Δημοκρατικό blog μιας και επιτρέπουμε σχόλια ανώνυμα.
    Υπάρχουν blogs που την φόρμα σχολίων την πέταξαν στα σκουπίδια.
    Σε εμάς υπάρχουν από την πρώτη στιγμή. Και θα υπάρχουν και με την καινούρια ομάδα διαχείρισης.
    Απλώς θα περνάνε ΟΛΑ τα σχόλια, ακόμα και το δικό μου από έγκριση πριν βγει.

    Πάντα ότι σχόλιο έγραφα, το έγραφα με τον λογαριασμό μου να φαίνεται. Να βλέπετε ότι αυτό που γράφει το τάδε σχόλιο το εχει κάνει ο Διαχειριστής του Φιλιατρά News.
    και το ιδιο συνεβη και ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ (σε άλλα blogs) άφησα σχόλιο.
    Ισως γιατι φοράω παντελόνια και μιλούσα υπο σύνδεση.

    Η νεα ομάδα (αν και εχω δεσμετεί Δημόσια) ότι θα την βοηθήσω ΟΠΟΥ χρειατεί μεχρι στιγμής τα πάνε περίφημα.Αυτο σημαίνει ότι είχαν ενα εξαιρετικό Δάσκαλο να τους μάθει.
    Θελω να δώσω πολλά συγχαρητήρια στα 4 παιδιά για το ότι τα πάνε περίφημα.

    Ο πρώην Διαχειριστής του Φιλιατρά News.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και μιας ρε φίλε Βασίλη και ασχολείσαι - απο ότι κατάλαβα με το blog - λύσε μου μια απορία. Έχετε "τσακωθεί" με το "Τρωκτικό". Ούτε μια λέξη για τον bloger που έφαγαν κάποιοι με 17 σφαίρες. Γιατί????

    ΜΑΛΛΟΝ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ. ΑΠΛΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ.
    ΗΤΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΓΚΙΟΛΑ.

    ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4 ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αφού λοιπόν κύριε πρώην διαχειριστή του blog θέλτε να καταβάσουμε μια ταχύτητα στο επίπεδο της συζήτησης, σας απαντώ. Ο εν λόγω τύπος που ασχολήθηκε και έστειλε το mail σε εκκατομύρια - προφανώς χρήστες - βασίζεται σε μία και μόνο λογική. Ότι το 0,5% απο αυτούς θα "τσιμπήσουν" και θα κάνουν αυτό που τους ζητάει. Και αυτό σαν νούμερο ειναι κάπως μεγάλο. Αλλά ακόμα και ένας αν το κάνει, τότε μάλλον δεν ειναι αυτός ο μαλάκας, αλλά ο άλλος που την "πάτησε". Τέλος πάντων. Αν εσάς σας ικανοποιεί το γεγονός ότι το "μαλάκας" έχει αντικατασ΄τησει το "κύριος", γράψτε μου λοιπόν το ονομά σας, και σας υπόσχομαι ότι όταν θα σας συναντήσω, θα σας αποκαλέσω έτσι,αντί για κύριο, ως έχω υποχρέωση.
    Και για να λήξει το θέμα, σας ενημερώνω - για μια ακόμη φορά - πως το προχθεσινό μου σχόλιο δεν περιείχε κανενός είδους βρισιά ή απρεπής προσφώνηση πρός κάποιον. Το θέμα ειναι ότι μάλλον έθιξε τις κοινωνικοπολιτικές πεποιθήσεις κάποιων, και ως εκ τούτου θεωρήθηκε σκόπιμο να κοπεί.
    Ακόμα όμως δεν άκουσα λέξη γιια τον συνάδελφο σας bloger, γιατί????
    Γεώργιος ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΣ (με κεφαλαία τώρα) του Κωνσταντίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Α ναι, ανώνυμε συνδιαχειριστή. Κακώς γιατί ο Βασίλης έχει την σχετική παιδεία σε θέματα υπολογιστών και θα σας ήταν πολύ χρήσιμος.
    Γεώργιος ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΣ του Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όσο για το ότι ήταν επιλογή σας να μην γράψετε κάτι για την δολοφονία του bloger αυτό το έχουμε καταλάβει. Στο γιατί υπάρχει η σχετική απορία.
    Γεώργιος ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΣ του Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπητέ κύριε.
    Προσπαθήστε παρακαλώ πολυ να χαμηλώσετε τους τόνους.
    Εξακολουθώ να αρνούμαι ότι σας έχω απορρίψει το οποιοδήποτε σχόλιο που λέτε ότι αφήσατε.
    Πιθανόν να μην πατήσατε το δημοσίευση.

    Οσο για την μη αναγραφή του γεγονότος της δολοφονίας του Γκιόλα, σας είπα ότι είναι επιλογή της ομάδας να μην δημοσιευθεί κάτι.
    Κάτι άλλο δεν είναι ανακοινώσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγώ επιμένω ότι η ταμπέλα που λέει ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ στο ΔΙΠΟΤΑΜΑ είναι πνιγμένη στις μαραθιές και στα πλατάνια.
    Αν αυτό θίγει τον Κο Δήμαρχο που και εγώ στήριξα,τι να κάνουμε να κλείνουμε τα μάτια όταν παιρνάμε από τα ΔΙΠΟΤΑΜΑ.
    Η σωτηρία μας θα ήταν ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ κατά τον Κο ΞΥΓΚΑ και κατά τον Κο ΚΑΛΟΦΩΛΙΑ ΔΗΜΟΣ ΝΟΤΙΑΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ.
    Έλα μου όμως που ο κόσμος τους πήρε χαμπάρι για τα παραμύθια που έλεγαν και τους κάνει σιγά σιγά πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αν και για πρώτη φορά αναφέρεστε στο γεγονός ότι δεν κόπηκε το σχόλιο μου, αλλά κάτι άλλο συνέβηκε, θα το δεχτώ και τουλάχιστον εγω θα το αφήσω για να πάμε "παρακάτω", γιατί πιστεύω πως μπορεί - ίσως - να μας χωρίζουν πολλά, μας ενώνει όμως η αγάπη για την ιδιαίτερη πατρίδα μας, και αυτό ειναι το πιό σημαντικό.
    Όσο για την επιμονή μου στο θέμα Γκιόλα, ούτε φάν του, ούτε αηαγνώστης του ήμουν, και θα τολμούσα να πώ ότι ήμουν απέναντι στις πρακτικές τόσο του ίδιου όσο και του "δασκάλου" του, Τριανταφυλλόπουλου. Απλά επειδή αναφέρεται πολύ η λέξη Δημοκρατία τελευταία εδώ, και επειδή ο συγκεκριμένος "έφυγε" με αυτό τον τρόπο, μήπως οι εμπάθειες και οι προσωπικές αντιδικίες θα έπρεπε να παραμεριστούν? και να υπάρχει μια μικρή αναφορά?
    Πάρτε το σαν μια καλοπροαίρετη υπόδειξη...
    Και επειδή ο συγκεκριμένος ιστότοπος δεν μπορεί να αποτελεί πεδίο αντιπαράθεσης και μόνον, θα ήθελα μια πληροφορία. Υπάρχει κάποιος φορέας στην Αγία Κυρική? Και αν ναί υπάρχει η δυνατότητα να έχω κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας?
    Ευχαριστώ
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τελικα μπλεξαμε τα μπουτια μας,πολουσ ανωνυμους βλεπω και δεν ξερω σε τη να απαντησω.
    οσο για τον καφε τον κερναω και φερε το τερταδιο με τουσ κιτσαιους που εχεις.
    να δουμε και το σοι μας,τωρα αν ειμαι δεξιος.....
    δεν ημουν ποτε ουτε εγινα στην πορεια,απλα μερικα πρωσοπα τα εκτιμω και τα υποστηριζω γιατι εχουν ουσια και α.....,
    τωρα αν ειμαι γνωστος στα φιλιατρα.....
    εχει σχεση αυτο με αυτο που σασ ειπα οτι πρεπει να υπογραφεται της αποψεις σας?

    βασιλης κιτσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. οσο για το γκολια εσυ φιλε ανγωστε πιστευεις οτι ηταν καθαρος?οτι ηταν απλα βλοκερ
    πρωσοπικη αποψη δικη μου μην το συνδυασετε με το βλοκ

    βασιλης κιτσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΠΕΙΔΗ ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΜΟΥ ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΟΤΙ ΠΕΡΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
    ΚΑΙ ΤΩΝ 3ων ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΤΗΣ 22/7/2010 ΜΕ ΩΡΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
    5:34 ΠΜ
    6:26 ΜΜ ΚΑΙ
    6:54 ΜΜ
    ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΗΝΥΜΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΕΜΕΝΑ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    "ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΕΝ
    ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΟ ΔΕ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αν και για πρώτη φορά αναφέρεστε στο γεγονός ότι δεν κόπηκε το σχόλιο μου, αλλά κάτι άλλο συνέβηκε, θα το δεχτώ και τουλάχιστον εγω θα το αφήσω για να πάμε "παρακάτω", γιατί πιστεύω πως μπορεί - ίσως - να μας χωρίζουν πολλά, μας ενώνει όμως η αγάπη για την ιδιαίτερη πατρίδα μας, και αυτό ειναι το πιό σημαντικό.

    Πραγματικά αγαπητέ κύριε Γιώργο δεν κόπηκε κανένα σχόλιο σας.
    Δεν εχω λόγο να σας κοροϊδέψω.
    Συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτηση σας ότι μας ενώνει η αγάπη για την ιδιαίτερη πατρίδα μας.
    Κια με την ευκαιρία να πω και για τον διαχειριστή που αποχώρησε ότι και ο ίδιος για την αγάπη του για τα Φιλιατρά εγραφε ότι έγραφε. Και επειδή ημαι απο πέρσι μέσα στο blog μας σαν συντάκτης, όταν κάποιος μάλλον κυπαρισιώτης έβρισε τους φιλιατρινούς, έγινε ταυρος μαινόμενος εν υαλοποωλείο για να υπερασπιστεί όλους εμάς τους συντοπίτες του Φιλιατρινούς.

    Υπάρχει κάποιος φορέας στην Αγία Κυρική? Και αν ναί υπάρχει η δυνατότητα να έχω κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας?
    Γι αυτό το θεμα, παρακαλώ πολύ επικοινωνήστε μαζί μου στο E-mail του Βlog.
    Filiatranews@gmail.com

    Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια. Όπως την ίδια εχεμύθεια απολαμβάνουν και όσοι άλλοι μας έχουν εμπιστευτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φίλε μου Βασίλη, μην μπερδεύσαι. Πάντα υπογράφω "Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου" (δεν ξέρω γιατί δεν σου αρέσει το επίθετο), και έτσι δεν ειμαι ανώνυμος. Γράφοντάς σου λοιπόν ότι εγώ ήμουνα δεξιός και δεν έγινα στην πορεία, το έκανα όχι για να σε θίξω, αλλά για να σου δώσω να καταλάβεις πως ίσως και να γνωρίζω 5 πράγματα παραπάνω. Ασφαλώς και ο Άλκης έχει α.....α όπως λές. Το λάθος του - ενα απο όλα - ήταν ότι αντί να "σύρει" τον Καλοφωλιά σε αυτό που θα ήταν πρός όφελος της πόλης μας πρωτίστως αλλά και των Γαργαλιάνων - αφού τώρα αποτελούν παραμεθόριο περιοχή - τον άφησε να κάνει παιχνίδι, και να φανεί στα μάτια όλων - ειδικά των Φιλιατρινών - ότι είμαστε στην χείριστη θέση. Κι αυτό δεν θα του το συγχωρέσει κανένας. Κι ας μίλησε για ευελιξία, δεν ήταν κάτι τέτοιο, ωχαδερφισμός ήταν. Όταν το κατάλαβε ήταν αργά. Και τα καμώματα του Καλοφωλιά τα βλέπεις κι εσύ και όλοι.
    Όσο για το αν έχεις υπάρξει ή ψηφίσει δεξιά, αυτό θα ήταν καλύτερα να το συζητήσουμε κατ' ιδίαν αν θέλεις. Δεν νομίζω ότι ειναι πρός λαική κατανάλωση. Για το θέμα του Γκόλια νομίζω το εξαντλήσαμε. Μπορεί να μην ήταν πολλά, bloger όμως ήταν, και είτε μας αρέσει είτε όχι, το τρωκτικό είναι ενα απο τα μεγαλύτερα.
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γι΄αυτό χάσατε οι Φιλιατρινοι το δήμο γιατι βγάζετε τα μάτια σας μονοι σας. Απο αλλου ξεκινήσατε και στην κορυφή κανέλα. Ψαχνετε αφορμή για καυγά. και για τον καιρό να ήτανε το θέμα εσείς θα το γυρίζατε στο τσακωμό. Λυπάμαι ρε παιδιά έχασα πάσα ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. φιλε μου προρει να εχεις δικιο για τον αλκη,αλλα μηνξεχνας οτι αποσασεις τετοιου ειδους δεν ειναι πρωσοπικες ειναι συλογικες.δηλ δημοτικο συμβουλιο
    αντιδρασεις κτλ.μπορει να ειναι ο λογος που εγινε το μπερδεμα,αλωστε και μενα δεν μου αρεσε η ιδεα μαζι με τους γαργαλιανους,αλλα ειναι καλυτερα απο το να εχει η κυπαρισσια την εδρα.
    τωρα αν ψηφισα δεξια ναι εχω ψησισει και στους ειπα τους λογους,και στο σαμαρα ειπα ναι δεν κρυβομαιαπο κανενα ουτε το εκανα ποτε ουτε ειμαι ατομο με παρωπιδες μπορω να κρινω και να ενεργω οπως εγω κρινω σωστο.
    βασιλης κιτσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. επειδη ξεχασα να σου πω για την υπογραφη,υπογραφει ο καθενας οπως θελει,στην αρχη εβγαινες ανωνυμος
    μετα εγραψες το ονομα αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.