Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

Κώστας Μαρτάκης - Πιο κοντά

Ένα πάρα πολύ όμορφο τραγούδι διαλέξαμε σήμερα για την μουσική μας Καλημέρα.
Συγκεκριμένα επιλέξαμε το τραγούδι "Πιο κοντά" από τον Κώστα Μαρτάκη.

Ο Κώστας Μαρτάκης δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Το τραγούδι που θα ακούστε παρακάτω -θα μπορείτε να διαβάσετε και τους στίχους- έχει ήδη γίνει τρελή επιτυχία.

Απολαύστε το.





Ακολουθούν οι στίχοι του τραγουδιού

Πιο κοντά, έλα κοντά
πιο κοντά, έλα κοντά

Έχεις κάτι που εγώ τρελά γυρεύω
έλα κράτα με σφιχτά, ξέχνα το μετά
απλά αφήσου με τα μάτια σου κλειστά.

Πιο κοντά, έλα κοντά

Αν θέλεις κάτι, αυτή είναι η στιγμή
έλα κοντά μου, πιο κοντά μου και
ψιθύρισε το, πες το μου στ' αφτί
έλα κοντά μου, στην αγκαλιά μου, ναι.
Εγώ για σένα ξεπερνάω κάθε μου ντροπή
και μη διστάσεις, μα ζήτα μου κι εσύ
τι θέλεις, τι θέλεις, τι;

Πιο κοντά, έλα κοντά

Καίει η βραδιά το κορμί μου ξαφνικά
σβήσε τώρα εσύ τη φωτιά.
Έλα σε μένα σου φωνάζω δυνατά
θέλω να πάρω και να δώσω τα φιλιά.

Πιο κοντά, έλα κοντά
πιο κοντά, έλα κοντά

Αν θέλεις κάτι αυτή είναι η στιγμή
έλα κοντά μου, πιο κοντά μου και
ψιθύρισε το, πες το μου στ' αφτί
έλα κοντά μου, στην αγκαλιά μου, ναι.
Εγώ για σένα ξεπερνάω κάθε μου ντροπή
και μη διστάσεις, μα ζήτα μου κι εσύ
τι θέλεις, τι θέλεις, τι;

Και μου γελάς και στα χείλη με φιλάς
κι ανεβαίνουμε κι οι δυο ψηλά.
Μείνε εδώ κοντά μου, ναι, μείνε εδώ κοντά μου
θα σπάσει η καρδιά μου, σε σε σε θέλω τόσο.

Αν θέλεις κάτι αυτή είναι η στιγμή
έλα κοντά μου, πιο κοντά μου και
ψιθύρισε το, πες το μου στ' αφτί
έλα κοντά μου, στην αγκαλιά μου, ναι.

Αν θέλεις κάτι αυτή είναι η στιγμή
έλα κοντά μου, πιο κοντά μου και
ψιθύρισε το, πες το μου στ' αφτί
έλα κοντά μου, στην αγκαλιά μου, ναι.
Εγώ για σένα ξεπερνάω κάθε μου ντροπή
και μη διστάσεις, μα ζήτα μου κι εσύ
τι θέλεις, τι θέλεις, τι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.