Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Ολυμπιακός: Τους έφτυσε στην μάπα ο Βαλβέρδε.

Ο Ερνέστο Βαλβέρδε αρνήθηκε την πρόταση του Ολυμπιακού για ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας, όπως μετέδωσε πρώτος ο NovaΣΠΟΡ FM 94.6 και ο Μιχάλης Τσόχος. Ο 46χρονος τεχνικός, με επίσημη ανακοίνωση, εξήγησε πως οι λόγοι της άρνησής του είναι προσωπικοί. «Εκφράζω την άρνησή μου στην πρόταση του Ολυμπιακού να αναλάβω προπονητής της ομάδας. Οι λόγοι της συγκεκριμένης άρνησης έχουν να κάνουν με προσωπικά θέματα που δεν μου επιτρέπουν να μετακινηθώ στην Ελλάδα».

Η ανακοίνωση του Ερνέστο Βαλβέρδε ..........

«Εκφράζω την άρνησή μου στην πρόταση του Ολυμπιακού να αναλάβω προπονητής της ομάδας. Οι λόγοι της συγκεκριμένης άρνησης έχουν να κάνουν με προσωπικά θέματα που δεν μου επιτρέπουν να μετακινηθώ στην Ελλάδα. Θέλω να εκφράσω τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες στον Ολυμπιακό και ειδικά στον πρόεδρό του, Σωκράτη Κόκκαλη, που μου έδωσε την ευκαιρία να αναλάβω την εκτέλεση ενός αθλητικού πρότζεκτ που θα ικανοποιούσε οποιονδήποτε επαγγελματία. Η απόφασή μου προκαλεί αντικρουόμενα συναισθήματα εξ’ αιτίας των ιδιαίτερων δεσμών που με ενώνουν με τον σύλλογο. Θέλω να κάνω ιδιαίτερη αναφορά στον κόσμο του Ολυμπιακού για την αγάπη που εξέλαβα όλο αυτό τον καιρό. Ελπίζω και εύχομαι στο κοντινό μέλλον να επιστρέψω με έργα όλη την αγάπη και την στοργή που με περιέβαλαν όλο αυτό τον καιρό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.