Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Απογραφή δημοσίων Υπαλλήλων. Τι πρέπει να ξέρετε. Ημερομηνίες καταχώρησης στοιχείων

Ξεκινά την 1η Ιουλίου η απογραφή.

Άρχισε τη Δευτέρα 21 Ιουνίου η διαδικασία ενημέρωσης των δημοσίων υπηρεσιών για την απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων και ενεργοποιούνται οι διαδικασίες για την σύσταση της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών στο Δημόσιο.

Η απογραφή του προσωπικού του Δημοσίου, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και των ΟΤΑ, ξεκινά πιλοτικά από την 1η Ιουλίου με τους υπαλλήλους της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοικήσεως και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του υπουργείου Εσωτερικών, αλλά και τους εργαζόμενους στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους του υπουργείου Οικονομικών.
Η απογραφή των εν λόγω υπαλλήλων ........

θα διαρκέσει έως τις 9 Ιουλίου 2010.

Όλοι οι υπόχρεοι θα πρέπει να συμπληρώσουν μία ηλεκτρονική σελίδα απογραφής, που περιέχει προσωπικά στοιχεία, στοιχεία υπηρεσιακής καταστάσεως και τίτλους σπουδών.

Περισσότερες πληροφορίες για την διαδικασία της απογραφής μσθοδοτούμενων από το Δημόσιο δίνονται στον δικτυακό τόπο http://apografi.gov.gr
Εκεί υπάρχουν οι οδηγίες συμπλήρωσης, το έντυπο προετοιμασίας, καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά που χρειάζονται.

Αφού επιλυθούν τα όποια διαδικαστικά προβλήματα θα ξεκινήσει στις 12 Ιουλίου η απογραφή του προσωπικού του Δημοσίου, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και των ΟΤΑ, η οποία θα διαρκέσει έως τις 23 Ιουλίου. Στην πρώτη φάση δεν θα απογραφούν οι εργαζόμενοι σε ΔΕΚΟ και σε άλλα πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημοσίου φορέα, τα οποία δεν θα μισθοδοτούνται από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών.

Τα δεδομένα θα συγκεντρώνονται στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών, ενώ η διασταύρωση των στοιχείων θα γίνει και με τους ασφαλιστικούς φορείς, για λόγους αξιοπιστίας της ταυτοποιήσεως. Όσοι υπάλληλοι δεν καταγραφούν στην ενιαία λίστα, από την 1η Νοεμβρίου θα παύσουν να πληρώνονται μέχρι να απογραφούν ή να διορθωθούν τα στοιχεία τους.

Μετά την σύσταση της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών η κυβέρνηση θα δημοσιεύσει μια αναλυτική έκθεση, βασισμένη στις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, για τη δομή και το ύψος των αποζημιώσεων, το μέγεθος και τη δυναμική της απασχόλησης στη γενική κυβέρνηση.

Οι ημερομηνίες που πρέπει να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας.

Αν το ΑΦΜ σας λήγει σε 1 πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία σας έως Δευτέρα 12 Ιουλίου

Αν το ΑΦΜ σας λήγει σε 2 πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία σας έως Τρίτη 13 Ιουλίου

Αν το ΑΦΜ σας λήγει σε 3 πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία σας έως Τετάρτη 14 Ιουλίου

Αν το ΑΦΜ σας λήγει σε 4 πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία σας έως Πέμπτη 15 Ιουλίου

Αν το ΑΦΜ σας λήγει σε 5 πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία σας έως Παρασκευή 16 Ιουλίου

Αν το ΑΦΜ σας λήγει σε 6 πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία σας έως Δευτέρα 19 Ιουλίου

Αν το ΑΦΜ σας λήγει σε 7 πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία σας έως Τρίτη 20 Ιουλίου

Αν το ΑΦΜ σας λήγει σε 8 πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία σας έως Τετάρτη 21 Ιουλίου

Αν το ΑΦΜ σας λήγει σε 9 πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία σας έως Πέμπτη 22 Ιουλίου

Αν το ΑΦΜ σας λήγει σε 0 πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία σας έως Παρασκευή 23 Ιουλίου

Μετά την καταληκτική ημερομηνία, δε θα γίνεται δεκτή η αίτησή σας

Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

2 σχόλια:

  1. ξερει κανεις που ακριβως συμπληρωνετε ηλεκτρονικα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει οδηγίες. Αλλα και στις ΔΗΜΟΣΙΕΣ υπηρεσίες μοιράζονται εντυπα για συμπλήρωση και όλα αυα τα εντυπα θα υποβληθούν στο ορισθέν γραφείο το οποίο έχει ηδη αναλάβει το "καθήκον" να εγγράψει τα στοιχεία των Δημοσίων υπαλλήλων στο σύστημα.

    Ρωτα στην δουλειά σου για το έντυπο. Απ ότι ξέρω είναι 4 ή 5 φύλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.