Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Αυτοτραυματίστηκε χτυπώντας το κεφάλι του στα έδρανα δικαστηρίου!

Αυτοτραυματίστηκε κτυπώντας το κεφάλι του στα έδρανα του δικαστηρίων της Καλαμάτας ένας 60χρονος από τα Φιλιατρά, στο άκουσα της τρίμηνης που του επιβλήθηκε από το Δικαστήριο.

Ο 60χρονος ο οποίος κατηγορείτο για κλοπή 50 μέτρων ποτίσματος, αιμόφυρτος διακομίστηκε με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο Καλαμάτας, όπου υποβλήθηκε στις απαραίτητες εξετάσεις, χωρίς όμως να διαπιστωθεί κάτι ανησυχητικό.
Ο τραυματίας μετά τα ράμματα που έγιναν στο κεφάλι .........

του παρέμεινε για παρακολούθηση στο νοσοκομείο.

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμε που εκ νεου απορρίφθηκε το σχόλιο σου διότι περιείχε ύβρεις.

    Αντιλαμβάνομαι ότι είσαι διανοητικά καθυστερημένος καθότι αν και σου είπα σε προηγούμενο σχόλιο ότι ο ιδιοκτήτης τους Ράδιο Νίκη ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΙΑΤΡΑ NEWS, εν τούτοις εσύ εκ νέου απευθύνεσαι στον ιδιοκτήτη του ράδιο νίκη και καλά ως συντάκτη του Φιλιατρά News.

    Τελικά μάλλον χρειάζεσαι ψυχοφάρμακα.

    Στο ξαναλέω ότι η ομάδα του Φιλιατρά news αποτελείται από 5 διαχειριστές και 2 συντάκτες.
    Και κανένας από αυτούς δεν είναι ο ιδιοκτήτης του Ράδιο Νίκη.

    Η συνεργασία μας για το banner του σταθμού έγινε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ΔΕΝ γνωρίζει πίσω από το blog ποιοι είναι αυτοί οι 7 άνθρωποι.
    Το θέμα είναι το εξής: Έχεις την κατάλληλη ποσότητα μυαλού για να το καταλάβεις???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Ιδιοκτήτη/διαχειριστή του blog, συνειδητά χρησιμοποίησα ύβρις και για την ποιότητα και ποσότητα του μυαλού μου δεν θα απολογηθώ σε κανέναν, προφανώς αποδειχθεί αρκετά αποτελεσματική .....Η διαφωνία μου ξεκινά από παλαιότερο σχόλιο μου σχετικό με άρθρο-ανάλυση Φιλιατρινού στο οποίο εξηγούσε πολύ αναλυτικά γιατί Η Κυπαρισσία κέρδισε την έδρα του δήμου, το οποίο δεν περιείχε ούτε ύβρις ούτε τίποτα, απλά το απορρίψατε γιατί δεν θέλατε αντίλογο στο συμπέρασμά σας ότι ο συντάκτης δεν είναι φιλιατρινός...επίσης μου φαίνεται αδιανόητο, νέοι άνθρωποι, που μάλλον είστε, να είναι τόσο τοπικιστικά πωρωμένοι και να μην μπορούν να κατανοήσουν το κέρδος και τις προοπτικές ενός μεγάλου ενωμένου δήμου που θα συνδυάζει πολλαπλές αναπτυξιακές δυνατότητες και θα μπορεί να αιτηθεί την συμμετοχή του σε απείρως περισσότερα ευρωπαϊκά προγράμματα......
    Τέλος θα ήθελα να σε ενημερώσω πως έχω δημοσιεύσει άρθρα σε εξειδικευμένα επιστημονικά περιοδικά εντός και εκτός Ελλάδος, απλά δεν θα τα έστελνα πότε σε εσάς γιατί μάλλον δεν θα τα καταλαβαίνατε η δημοσιεύατε , καθότι κατοικώ στην Καλαμάτα και όχι στα συμπαθέστατα κατά τα άλλα ΦΙΛΙΑΤΡΑ, απο όπου και υποχρεωτικά πρέπει να είναι κάποιος για να δημοσιευτεί κάτι.
    Με εκτίμηση
    Δρ. Χ.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ μου Μ.Χ.

    ΕΙΛΗΚΡΙΝΑ δεν θυμάμαι να εχω διαβάσει τέτοιο e-mail. Μπορεί να κανω και λάθος. Δεν το λεω με βεβαιότητα.

    Αν θελετε μπορείτε να μου το αποστείλετε ξανά να το διαβάσω ΜΗΠΩΣ και θυμηθώ κάτι σχετικό.

    Το μόνο που θυμάμαι είναι κάποιος τ΄'υπος που στο ένα mail για τον Σαμαρά είχε γράψει ένα δήθεν όνομα και επώνυμο και ο ίδιος σε δευτερο e-mail του που έγραφε εναντίον της Κας Γιαννακοπούλου να στέλνει το κείμενο με άλλο όνομα και επώνυμο.

    ΕΚΕΙΝΟ ναι είχε πάει στο καλάθι των αχρήστων. γιατί πολύ απλά ο συντάκτης του ήταν αναξιόπιστος.

    Κάτι άλλο δεν θυμάμαι. Μπορείτε να με βοηθήσετε αποστέλλοντας μου εκ νεου το κείμενο????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητό Βlog/
    To σχολειό μου είχε γίνει με βάση την ανάρτηση που είχε τίτλο:
    Μήνυμα Αναγνώστη: Με αφορμή τον Καλλικράτη και άλλα τινά 19/05/2010
    Δυστυχώς ανέτρεξα στο αρχείο μου αλλά έχω σβήσει το σχόλιο που είχα κάνει τότε, δέχομαι ότι μπορεί να είχατε κάνει λάθος και ζητάω και εγώ συγνώμη για τις ύβρις, οι οποίες όμως όπως εξήγησα ήταν εάν τέχνασμα και όχι πραγματικές μου πεποιθήσεις
    Δεν έχω αναφερθεί ποτέ σε πολιτικούς καθώς τους θεωρώ ανάξιους λόγου και εδώ και καιρό έχω πάψει να στηρίζω κάθε τι κατευθυνόμενο, ενώ αντίθετα πιστεύω μόνο στην συλλογική προσπάθεια ανεξαρτήτων πολιτών/αγροτικών παραγωγών/επιστημόνων κ.τ.λ Σε αυτό το πλαίσιο και με βάση την επαγγελματική μου ενασχόληση με τα της αναπτύξεως πιστεύω ότι ο φερόμενος νέος Δήμος Τριφυλίας με τους κατάλληλους ανθρώπους από όλες της Πόλεις έχει απίστευτες προοπτικές αφού μπορεί να καλύψει ένα τεράστιο φάσμα δραστηριοτήτων, από την ποιοτική αγροτική παραγωγή(Λάδι, Κρασί, Καρπούζι, Οπωροκηπευτικά) έως κάθε μορφή τουρισμού(οίκο τουρισμός,συνεδριακός τουρισμός, εποχικός τουρισμός έως και θρησκευτικό τουρισμό)
    Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν θα παρότρυνα τον κάθε Τρυφίλιο να σκεφτεί και να προτείνει πως φαντάζεται τον Δήμο σε 10 χρόνια και τι θα ήθελε από αυτόν,το θέατρο με τις καρέκλες έριξε αυλαία και οι μέρες που έρχονται απαιτούν σοβαρότητα και συνεργασία ιδιαίτερα απο τις νέες γενεές που βλέπουν τα αποτελέσματα των πελατειακών σχέσεων που κατά βάση εξυπηρετούσαν όλοι οι μικροί δήμοι με τις απευθείας αναθέσεις κ.τ.λ

    Με εκτίμηση
    Μ.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά τέτοιο σχόλιο ΔΕΝ είχα διαβάσει αλλα ούτε και είχα λάβει έστω και σαν E-mail.
    Αν ισχύει αυτό που μου είπατε ότι δεν είστε απο τα Φιλιατρά, φροντίστε να μάθετε το τί εχει συμβεί εδώ και χρόνια. Πως αναπτύχθηκε το χωριό Κυπαρισσία εις βαρος των Φιλιατρών πως άρπαξαν το νοσοκομείο που υπήρχε στα Φιλιατρά για τα "μάτια" της Κυπαρισσίας και άλλα πολλά.

    Επειδή αυτή η κουβέντα δεν είναι επι της παρούσης αναρτήσεως παρακαλώ αν επιθυμείτε να μου αποστείλετε ένα e-mail και να σας απαντήσω σε ότι χρειάζεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.