Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Ούτε ο δήμος Αετού θέλει ένταξη στον Δήμο Τριφυλίας.

Ζητά να μείνει με την σημερινή του μορφή.

Να παραμείνει ο Δήμος Αετού με τη σημερινή του μορφή ζητά με ομόφωνη απόφαση το Δημοτικό του Συμβούλιο. Πιο συγκεκριμένα, η 25/2010 ομόφωνη απόφαση του Σώματος αναφέρει:
«Να παραμείνει ο Δήμος Αετού ως έχει, ως προς τα διοικητικά όρια, το όνομα και την έδρα, καθώς είναι ο μόνος μαρτυρικός δήμος του Νομού Μεσσηνίας και της Περιφέρειας Πελοποννήσου και είναι ορεινός και ημιορεινός (10 στα 11 διαμερίσματα) στο σύνολό του.

Επιπρόσθετα ζητάμε, στην όποια μεταρρύθμιση, να ληφθούν υπόψη τα παρακάτω:
Ο Αετός, το όνομα του οποίου φέρει ο δήμος μας, είναι το Κέντρο των Κοντοβουνίων, με μεγάλη ιστορία και προσφορά.
Είναι το μόνο χωριό του Νομού Μεσσηνίας και της Περιφέρειας Πελοποννήσου, στη σημερινή της μορφή, που έχει χαρακτηριστεί μαρτυρικό και είναι ενταγμένο στο δίκτυο μαρτυρικών χωριών και πόλεων της πατρίδας μας, αφού γνώρισε την φρίκη των μαζικών αντιποίνων των στρατευμάτων κατοχής με το ολοκαύτωμα του Σεπτεμβρίου 1943.

Το Κοπανάκι, έδρα του Δήμου Αετού, είναι το κεφαλοχώρι ........

της ορεινής Τριφυλίας. Στο Κοπανάκι αναπτύσσεται κοινωνική και εμπορική ζωή. Στο Κοπανάκι, κάθε Κυριακή, συναντάται το σύνολο των πολιτών της ορεινής Τριφυλίας και Ολυμπίας, 4-5 χιλιάδες άτομα, στα πλαίσια του παραδοσιακού παζαριού. Παραδοσιακό παζάρι που τη μοναδικότητά του αναγνώρισε η Πολιτεία με ειδική νομοθετική ρύθμιση (ν.3557/2007, άρθρο 12, παρ.7.).
Ο Δήμος Αετού, που αποτελείται από 11 ορεινές και ημιορεινές τ. κοινότητες και 5 οικισμούς, διαθέτει το κρίσιμο πληθυσμιακό μέγεθος ύπαρξης, που διπλασιάζεται την περίοδο του Πάσχα, την περίοδο της ελαιοσυγκομιδής, την καλοκαιρινή περίοδο και, όπως προαναφέρθηκε, κάθε Κυριακή στη διάρκεια του παραδοσιακού παζαριού.
Ο “καποδιστριακός“ Δήμος Αετού ανταποκρίνεται στο ρόλο του, επιλύει προβλήματα, συμβάλλει στην τοπική ανάπτυξη, ενέταξε δράσεις του σε ευρωπαϊκά προγράμματα και διαχειρίστηκε ευρωπαϊκά κονδύλια. Η υπάρχουσα δομή του θεωρούμε ότι είναι λειτουργική, έχει ανθρώπινο μέγεθος, επιτρέπει τη λειτουργία κοινωνίας, διασφαλίζει το δημοκρατικό και κοινωνικό έλεγχο. Ο Δήμος Αετού υπήρχε από την περίοδο της αντιβασιλείας μέχρι την κατάργηση των δήμων από τον Ε. Βενιζέλο.

Η 12ετής αναβίωσή του, ως “καποδιστριακού“ δήμου, κρίνεται από όλους θετική». Επίσης, ο δήμαρχος Δημήτρης Δριμής τόνισε πως «ο Δήμος Αετού πληροί τα κριτήρια του Καλλικράτη σε ό,τι αφορά την κατάταξή του στους ορεινούς δήμους. Πρέπει λοιπόν να παραμείνει ως ορεινός και μαρτυρικός δήμος. Είναι δε οικονομικά βιώσιμος δήμος, από πόρους του κυριακάτικου παζαριού και της ζωαγοράς. Οι δραστηριότητες αυτές είναι μοναδικές στο νομό μας. Ενισχύουν την τοπική ανάπτυξη, δίνουν διεξόδους στην γεωργική και κτηνοτροφική παραγωγή της όλης περιοχής, διασφαλίζουν οικονομική και επικοινωνιακή δραστηριότητα που δίνει ζωή στην περιοχή και οδηγεί στη συγκράτηση του πληθυσμού».

Πηγή: Ελευθερία

4 σχόλια:

  1. Θελουν δεν θέλουν όλοι στο δήμο Τριφυλίας θα είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προβλέπω την Κυπαρισσία πιο χωριό και από τα χωριά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑ ΦΟΦΗΣΕΙ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ.
    ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΡΗΜΩΣΕΙ Η ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
    ΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ.
    ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΚΑΤΙ Η ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΗΜΩΣΕΙ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ,ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΘΑ ΕΡΗΜΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΟΙΚΙΑ ΤΗΣ ΣΟΜΑΛΙΑΣ.
    ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΕΕΙ Ο Κος ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΩ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΠΑΙΔΙ,ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΟΥΡΟΥΠΟ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ(ΕΤΣΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ)ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ Ο ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΤΟΥ ΛΑΓΓΟΥΒΑΡΔΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΙΣΟ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ. ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΔΕΡΦΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ ΕΚΕΙ, ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΝ ΞΕΡΩ ΖΕΙ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ. ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΦΤΙΑΞΕ Η ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ "Ο ΞΥΓΚΑΣ ΕΧΤΙΣΕ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ" ΚΛΠ. ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΖΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΜΑΓΑΖΙ, ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΛΠ. ΜΗ ΛΕΜΕ ΚΙ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΔΕΝ ΤΑ ΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ. ΚΑΙ ΕΣΤΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΔΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ?? ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΜΑ ΕΙΧΕ ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ?? ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ...
    ΑΛΚΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΑΝΕ ΑΔΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.