Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Η απάντηση της Ευγενίας Μανωλίδου στον Αντώνη Κανάκη

Η Ευγενία Μανωλίδου μιλώντας στην Κυριακάτικη εφημερίδα Real "News" έκανε την εξής δήλωση για την εκπομπή Ράδιο Αρβύλα:
«Δεν απαντώ κάτι στους ανθρώπους της εκπομπής «Ράδιο Αρβύλα» για τα σχόλια που έκαναν για την στάση μου στο «Ελλάδα έχεις ταλέντο» και τον χαρακτηρισμό μου ως πουριτανή συγκριτικά με την παρουσίαση του «Η στιγμή της αλήθειας».

Σ’ εσάς όμως θα υπενθυμίσω πως στη «Στιγμή της αλήθειας» .......

ο ρόλος μου ήταν να διαβάζω κάποιες συγκεκριμένες ερωτήσεις. Δεν είχα επιλογή να αλλάξω ούτε μία λέξη. Στο «Ελλάδα έχεις ταλέντο» όμως, δεν έχω απολύτως τίποτα να διαβάζω, δεν μου υπαγορεύει κανείς τι πρέπει και τι δεν πρέπει να λέω.
Το μόνο που μου έχει ζητηθεί είναι να λέω την γνώμη μου».

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΑ

Κα Μπουμπούκα στην στιγμή της αλήθειας, με τον Κωσταντίνο τον Πυροσβέστη ήταν στις ερωτήσεις που σου έδωσαν να ρωτήσεις το παιδί αν όταν μέτρησαν τα προσόντα τους ο Κωσταντίνος με τον Ερμή, ποιός νίκησε????
ΡΕ ΟΥΣΤ ΜΥΞΟΠΑΡΘΕΝΑ.

Πάρε στην μάπα την εκπομπή (σημείο στο 4:30 8η ερώτηση) να την δεις μυξοπαρθένα των οπισθίων.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.